Miten kokisitte jos teiltä tultaisiin kysymään lähtisitkö tai lähtisittekö meidäänkaa hyttiin, me haluttaisiin sun tai teidänkaa kimppaseksii.
Me kerran vaimonkanssa kokeiltiin ja onnistuttiin löytään pari joka oli itsekkin päättänyt että ryhmäkokeilu tullaan joskus kokemaan.
Myöskin on kokeiltu miten se kolmanneksi pyöräksi iskeminen onnistuu, vaimo saa aikahelposti iskettyy miehen, mutta sitten kun kysyy että tuuksä mun miehenkaa panee mua, on monesti kumminkin ehdotus et mennään hänen hyttiin, tosin nuoremmat miehet lähtee helpommin kolmanneksi.
Itse ollaan heti valmiita jos rohkeita löytyy ja erityisesti parit on tervetulleita.
Parin tai kolmannen iskeminen
11
1699
Vastaukset
- Vhvhvjkbj
Olen mies ja kerran on kysytty baarissa suoraan lähtisinkö kolmanneksi. En tuntenut paria entuudestaan mutta olivat ihan miellyttäviä joten vastasin että jos heteropohjalta niin mennään vain. Jos joku nyt kutsuisi kolmanneksi niin tilanteen mukaan menisin tai kieltäytyisin kohteliaasti. Minulta voisi asiaa aina kysyä,en pahastuisi tai pitäisi kysymystä outona.
- 1+rari
Töissä oli suhde vanhempaan naiseen mikä halus usein töissä. Ehdotti kolmen kivaa kotonaat? Ajattelin että toinen haluu katsella.Menin ja nain sen vaimoa kun nainen levitti pakaroita ja sano että mieskin haluu. Siinä pit olla niiden naitavana samaanaikaan. Kun ukko sai tarpeeksi meni muualle ja sain naida viikonkin sen eukkoo. Kerrran kuussa sen vaimo halus katsella kun mies nai anaaliin. Naisella oli haluja itselleen ja vei mut paikkoihin missä oli enempi miehiä, katseli vain kun pantiin.
- TheMiesMan36
Onhan tuo tietysti haasteellista kysyä suoraan kun ei voi kenestäkään tietää miten suhtautuu. Tosin sehän selviää juuri kysymällä :)
Kysyjän/-jien ei tule myöskään itse pahastua kielteisestä vastauksesta.
Kuten edellisellä vastaajalla myöskään itse en pidä yhtään outona saatikka pahastu suoraa kysymystä tai ehdotusta.
Ja samoin, tilanteen mukaan jos tuntuu, että natsaa niin sitten mennään :)
Tuo kyllä kummastuttaa jos pari tai heidän nainen tulee kysymään miestä kimppaan niin tää pyydetty mies ehdottaa seksiä kahdestaan naisen kanssa. Onkohan hän siinä tilanteessa ymmärtänyt kysymystä oikein? :DPidän erittäin kiihottavana tilanteena sitä jos minulta kysytään, tuletko mukaan. Harvoin näin käy mutta joskus sentään. Olen usein itse ohjaillut keskustelua siihen suuntaan. Toimii.
- pari_46
Hienoahan se olisi, että joku tuntematon pari tulisi asiaa kysymään!
Itse olemme ryhmäseksiä/ parinvaihtoa jo muutaman vuoden harrastaneet,
ja harrastukseen kiinni jääneet .)
Seksi on hauskaa, ja porukalla vielä hauskempaa.... Itsellä kokemusta kimpasta hotellista Eka kerta hieman outoa. On eri asia olla mulkku tanassa fantasioissa kun parin kanssa. Riippuu parista mutta kannatan kokemusta puolin ja toisin.
- Pari40+
Kyllä voisi olla vastaus jos vain muuten natsaisi. Ekana pitäisi ehkä sopia mitä hytissä tehdään ja mitä ei :-)
- PariS&P
pari-46 kirjoitti:
Tuo on totta.
Ensin täytyy sopia, että mitä saa tehdä, ja mitä ei 1Meillä on tähän yleensä ratkaisu jossa voi ihan sopia molemminpuolin eli hytissä vaan pullon pyöritykseen.
Niiiiin. Olinhan joskus mietiskellyt moista ja omaa naistani lämmitellyt parikivaan ilman edistystä.
Sitten se vaan tapahtui - kuin salama kirkkaalta taivaalta. Viikkarilla takabaarissa tapasin ruotsalaisparin ja jotenkin he viipyi siinä luonani jutellen, hieman udellen ja yleisesti viihtyenkin. Rouva, style aikuinen ja varsin naisellinen pakkaus, otti ja halusi tanssia kanssani. No, hieman miehensä reaktiota punnittuani, lähdimme parketille. Viihdyimme turhankin hyvin kahdestaan.
Siinä sitten aika pian se tapahtui. He olivat hieman kaulatusten keskenään, rouva pikkuhymyillen ja varmaan katseellaan flirtaten pohjusti miehensä siirtoa - miten olisi jos tulisit tänä yönä, tästä nyt, avukseni tyydyttämään ihanaista rouvani, hon som vår gemensamma ögonsten.
Tiedättekö, en empinyt kuin sen kaksi sekuntia, vaikka kysymys oli minulle aivan vieras ja joskus vain haaveissani käynyt. Klart jag kommer. Varför, i all sin dag, kunde man neka ett sådant önskemål. Jokseenkin näin leuhkasti sain täräytettyä ja väitän olleeni sillä hetkellä varsin tyytyväinen itseeni.
Koin sinä yönä parhaita hetkiäni heidän hienossa hytissään.
Kuljen muutenkin paljon ruotsinlaivalla ja olen aina valpas moiseen. Kerran sen jälkeenkin olen moisen kokenut siellä, mutta alkolla oli liian suuri osuus heidän käyttäytymisessään.- 55
Ollaan vanhempi pari ja saan naisena valkata nuoren pojan mikä lähtee sänkyyn kanssamme. Kun saan tarpeeksi lähden huoneesta ja jätän mieheni pojan kanssa, tiedän että haluu naida sitä pyllyyn.Kiva katsella ovenrausta kun poika saa kyrpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810