Thunderbird päivitti itsensä ja ilmoitti sitten, että valitettavasti ESETin NOD32 ei nyt toimi Thunderbird 8.0:n kanssa. Olen kai nyt sitten ilman suojaa? ESETin extension on viimeksi päivitetty maaliskuussa 2011. Tarkoittaako se, että koko tämän ajan olen ollut suojaamattomana?
Miten voin siirtyä aikaisempaan Thunderbirdin versioon? En löydä sellaista mahdollisuutta. Pitääkö ostaa uusi antivirusohjelma??
Toivottavasti joku osaa auttaa.
Antivirus ei toimi uuden päivityksen kanssa
3
250
Vastaukset 3
- suojat0n
ESET vastasi todella nopeasti tiedusteluuni. Jos tästä olisi apua muillekin, kopioin tähän heidän vastauksensa:
"Hi there, due to frequent upgrades of the Mozilla Thunderbird email client, compatibility issues with our ESET products can happen occasionally.
Thunderbird 4.0 and above are not compatible with ESET NOD32 Antivirus or Smart Security 4.0 at this time. However Thunderbird 5.0 will be compatible with version 5 of ESET software. For best integration, use Thunderbird 3.1 and ESET NOD32 Antivirus or Smart Security 4.0.
If you would like to use Thunderbird 7.0, we recommend you deactivate the integration of Thunderbird within ESET software. ESET will still scan your emails and protect your computer but you would not have access to the ESET plugin within Thunderbird.
To help resolve your issue, please click or copy/paste the following Knowledgebase article into your web browser:
http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2866 "
Jos oikein ymmärrän, koneeni on suojattuna, vaikkei 'extension' toimikaan. Onko näin? Sormi suussa...No on se jossain määrin suojattuna, sillä mikään turvaohjelma ei tarjoa täyttä suojaa. Ja ne suojaavat tarkemmin sanoen koneen käyttöjärjestelmää, eivät itse konetta, joka fyysisenä laitteena tietysti on immuuni lähes kaikille haittaohjelmille.
- suojat0n
RepeRuutikallo kirjoitti:
No on se jossain määrin suojattuna, sillä mikään turvaohjelma ei tarjoa täyttä suojaa. Ja ne suojaavat tarkemmin sanoen koneen käyttöjärjestelmää, eivät itse konetta, joka fyysisenä laitteena tietysti on immuuni lähes kaikille haittaohjelmille.
Joo, kyllä minä tajusin, ettei ne virukset ala lisääntyä jossain PCn laatikon sopukoissa, vaan sotkevat käyttöjärjestelmää:) Kiitos mielipiteestäsi. Kannattaisikohan palata takaisin vanhempaan Thunderbird-versioon, mitä arvelet? Minkähän takia ESETiä ei ole siltä osin päivitetty? Niin monet kuitenkin käyttävät Thuinderbirdia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577