yksi maailman ihanimmista miehistä se kiminkinen
on se vaan
66
155
Vastaukset
- :)
Voihan nokka, en tykkää, mutta haitanneeko se mitään.
Heikki Hilander on parempi. :)) Ei pahalla.
http://www.youtube.com/watch?v=mRPtU_7TN3s- tii-na-...
ei haittaa ei jokaisella meillä on oma makunsa se on vaan tehny muhun niin vaikutuksen.
- :)
tii-na-... kirjoitti:
ei haittaa ei jokaisella meillä on oma makunsa se on vaan tehny muhun niin vaikutuksen.
Oikeassa olet, taas. Mikäpä mielipiteenpakko meillä olisi. Hyvä, sinä!
Toki toivoisin, että Kiminkiläisen tavoin lekurit ottaisivat potilaansa kokonaisvaltaisesti omakseen. Jos on ihan aikuisten oikeesti.
No, taidan kohta tykätä.
- ...
Olen hetero.
Elikkäs en voi ottaa kantaa tuohon näkökulmaan. Mutta jos ite joutuisin menemään lekuriin ja tollanen aivopaisemätäidiootti ois vastassa, koittaisin vaikka ryömimällä raahautua pätevän ja luotettavan oloisen lekurin vastaanotolle.
=DW= Googletin kun en tiennyt kenestä ihanasta miehestä kirjoitat, no jaa, tiedä tuon ihanuutta ; )
http://www.youtube.com/watch?v=JP2SgycvbKw&feature=related- ,||
Linkkihän oli jo yhteen kertaan. :||
,|| kirjoitti:
Linkkihän oli jo yhteen kertaan. :||
Ei se ollut sama linkki, etkö huomannut, että toisessa linkissä valetohtori Hilanderin potilas oli nainen ja toisessa mies?
- meeriamanda
korpikirjailija kirjoitti:
Ei se ollut sama linkki, etkö huomannut, että toisessa linkissä valetohtori Hilanderin potilas oli nainen ja toisessa mies?
Puhutaanko tässä nyt siit Saarijärven toh
torista? Jos, niin voin kertoo etten ikinä menisi... kaveruus ei kuulu minun ja minua hoitavan lekurin välille. Hänen pitää olla auktoriteeti ja pystyä kertomaan minulle enempi mitä minä jo tiedän. Mieluimmin vieras ja tarpeeksi lukenut ei mikään tk:n lekuri. - SIUNATTU KIPU
meeriamanda kirjoitti:
torista? Jos, niin voin kertoo etten ikinä menisi... kaveruus ei kuulu minun ja minua hoitavan lekurin välille. Hänen pitää olla auktoriteeti ja pystyä kertomaan minulle enempi mitä minä jo tiedän. Mieluimmin vieras ja tarpeeksi lukenut ei mikään tk:n lekuri.Tässähän on juuri sellainen tohtori !
"Olen kivunhoitoon perehtynyt kirurgi, ortopedi ja traumatologian erikoislääkäri. Näkemykseni kivunhoidosta on kokonaisvaltainen ja perustuu jo -80-luvulla tekemääni havaintoon, että leikkaushoito auttaa vain murto-osaa potilaista."
http://www.anttiheikkila.com/ - k/k
meeriamanda kirjoitti:
torista? Jos, niin voin kertoo etten ikinä menisi... kaveruus ei kuulu minun ja minua hoitavan lekurin välille. Hänen pitää olla auktoriteeti ja pystyä kertomaan minulle enempi mitä minä jo tiedän. Mieluimmin vieras ja tarpeeksi lukenut ei mikään tk:n lekuri.Moikka meeri
Ottamatta kantaa sen enemän kiminkisen pätevyyteen voin sanoa 27v kokemuksella et koskaan et tierä mis oksalla se piru istuu.
Näimme ja keskustelimme mahtavan määrän lääkärien kanssa,joukossa jopa viimesen päälle professoreja jotka puhuivat airanseipäistä kun piti airasta puhua.
Huippu oli kun johtavassa asemassa oleva lääkäri puhui kortisonin aiheuttamasta turvotuksesta kun syynä oli vuotavat suonet.
En uskalla mennä sanomaan kuka on hyvä ja kuka huono mut kiminkiselle ainakin ehtii asiansa kertomaan ennen kun se pakenee paikalta.
Se ei myöskään mutise munkkilatinaa valkoisen takin kaulukseen, potilas haluaa kuulla ymmärrettävästi mikä on hätänä. - meeriamanda
k/k kirjoitti:
Moikka meeri
Ottamatta kantaa sen enemän kiminkisen pätevyyteen voin sanoa 27v kokemuksella et koskaan et tierä mis oksalla se piru istuu.
Näimme ja keskustelimme mahtavan määrän lääkärien kanssa,joukossa jopa viimesen päälle professoreja jotka puhuivat airanseipäistä kun piti airasta puhua.
Huippu oli kun johtavassa asemassa oleva lääkäri puhui kortisonin aiheuttamasta turvotuksesta kun syynä oli vuotavat suonet.
En uskalla mennä sanomaan kuka on hyvä ja kuka huono mut kiminkiselle ainakin ehtii asiansa kertomaan ennen kun se pakenee paikalta.
Se ei myöskään mutise munkkilatinaa valkoisen takin kaulukseen, potilas haluaa kuulla ymmärrettävästi mikä on hätänä.Uskonhan minä sen et varmasti olet kokenut jos jonkunmoista lääkäriä tapauksessanne.
Sanotaan nyt niin et minulla on jonkunmoinen etu siinä ettei voida puhua aidanseipäistä, joka tuli lääkärillekin selväksi kun avokki oli vaiheessa.
Asiallisesti joutui kysymyksiini vastaamaan, kun huomasi et ympäripyöreät vastaukset eivät kelvanneet. Kaippa hoivaalan tuntemus tuli keskusteluissamme läpi, koska kysyi olenko hoitoalalla, vastasin et olen, mutta nyt puhutaan miehestäni.
Suhtaudun kriittisesti liian tuttavalliseen lääkäriin, auktoriteetti pitää olla.
No onneksi meitä kuin lääkäreitäkin on moneen lähtöön, pääasiahan on hoidon saaminen, parantuminen.
- enemmän hänenlaisia
Ai, minusta tri Kiminkinen on pätevä ja ihmisläheinen lääkäri. Hän selosti asiat hyvin selkeästi ja siten, että jokainen ihminen ymmärtää asian. Toivon enemmän tuollaisia potilasta huomioivia lääkäreitä vastaanotoille. Kiminkinen aivan selvästi välittää potilaistaan ja potilaat lääkäristään. Ja Kiminkinen arvosti myös kollegojensa arviota lähettäen potilaan lisätutkimuksiin, joten tarkka ja huolellinen lääkäri hän on.
- tii-na-...
aivan yleensä lääkärit on niin kaukana siellä pöytänsä takana omassa ylhäisyydessään ettei oikeen uskalla sanookkaan mikä vaivaa kiminkinen kyllä arvostaa ihmistä ja mielipidettä monesti lääkärit on liian anteeks kun mää oon olemassa tulee semmonen tunne ettei itekkään uskalla sanoo mitään harmi vaan että hän on vaan terveyskeskuslääkäri jos hän pitäs yksityisvastaanottoa niin kyllä varmasti ajaisin sata kilometriä vastaanotolle vaivoineni sillon kun niitä sattuu ilmenemään.
- ihmisläheinen..
tii-na-... kirjoitti:
aivan yleensä lääkärit on niin kaukana siellä pöytänsä takana omassa ylhäisyydessään ettei oikeen uskalla sanookkaan mikä vaivaa kiminkinen kyllä arvostaa ihmistä ja mielipidettä monesti lääkärit on liian anteeks kun mää oon olemassa tulee semmonen tunne ettei itekkään uskalla sanoo mitään harmi vaan että hän on vaan terveyskeskuslääkäri jos hän pitäs yksityisvastaanottoa niin kyllä varmasti ajaisin sata kilometriä vastaanotolle vaivoineni sillon kun niitä sattuu ilmenemään.
Kiminkisen tapaisia lääkäreitä jos olisikin terveyskeskukset pullollaan, niin jokainen uskaltasi edes aloittaa kertomaan vaivojaan ja hän osaisi "kaivella"ne todelliset taudinkuvat.
Itselläni on niin huonot kokemukset nuorempana (40 ) valittaessani selkäsärkyjä terv.keskuksessa, että ällöttää.
Ne kun olivat vain kärjistetysti jotain työnvieroksuntaa ja sairasloman ruinaamista.
Loppupeleissä kuitenkin jouduin Jorviin pikaiseen selkäleikkaukseen, ja todistuksen mukaan hermot olivat pahasti ruhjoutuneet, joita osittain pystyttiin korjaamaan. Invaliditeetti siitä kuitenkin jäi.
Samoin kävi lapseni, nyt 40 , joka valitti selkävaivojaan terkkarissa ja Panadolia sai avuksi. Hänellä on lievä skolioosi ja eilen se kuitenkin leikattiin Orttonissa, mutta yksityis lääkärin määräyksestä, koska hermojuuret oli pahasti ahtautuneet, kuten minulla silloin aikoinaan
Minulle ei sentään pistetty rautaa selkään, mutta hänelle kyllä tuon skolioosin vuoksi. Siinäpähän pienten lasten äiti nyt makoilee ja 3kk eteenpäinkin tukevat liivt ympärillään.
No, makoilin minäkin ennen selkäleikkausta 8vko kallovedossa, mutta silloin ei ollut kysymys terkkarin virheestä, koska minut vietiin heti ambulanssissa Töölön sairaalaan. Joku oli kuitenkin älynnyt kutsua sen ja ei oltu aikailtu tilauksen tarpeellisuudesta.
- Tolkun mies
Laitila , Kiminkinen vai Heikkilä ?
Ei kukaan heistä , vaan asiallinen,huippuammattilainen J-P Kouri. Mulle riitti sitä miestä kun kuuntelin viikon risteilyn aikana pari luentoa.
Ei kiinnosta koko mies pätkääkään.- tii-na-...
mää oon päässy kuuleen yhden kahden tunnin luennon ja musta se oli huippu ei tullu kertaakaan tunnetta että loppus jo näin me ollaan erillaisia.
tii-na-... kirjoitti:
mää oon päässy kuuleen yhden kahden tunnin luennon ja musta se oli huippu ei tullu kertaakaan tunnetta että loppus jo näin me ollaan erillaisia.
Jotenkin odotin jotain uutta ja mielenkiintoista.
Mutta se aika meni siihen kun hän kertoi kuka kuuluisuus on istunut samoilla lauteilla ja kenen kanssa hän on hyvä ystävä siis kuuluisuuden.
ne pikkutuhmat vitsit jotka kyllä nauratti osaa kuuntelijoista.
Siinä oli saldo lähinnä näistä luennoista. Kaiken vanhan tiedon lisäksi.
Mutta itse kaipaisin jotain uutta tietoa kun luennoille lähden.
Myulle tuli tunne että kuuntelijoita kusetetaan.
Ei voi mitään, yhtään ohjelmaa en sen jälkeen ole katsonut eikä ikävä tule kun hän poistuu tv;stä.
Eli todella erilaisia ollaan.
Onneksi :))
- Pikkuinen Kassa
Minä käyn ulkomaalaisella , mukavalla mieslääkärillä , joka tutkii tarkasti kaikki paikat.
- demeter
No minua kiinnostaa se, millainen Kiminkinen on silloin, kun kamera ei käy. Ei kai ne ohjelmat suoria lähetyksiä olleet ?
Olen kerran ollut Kiminkisen luennolla ja olihan hän mutkaton ja sanavalmis mies, ei siinä mitään. Se liikunnan nimiin vannominen ja asioiden tietty yksinkertaistaminen TV-ohjelmissa joskus vähän pisti silmään, mutta enpä ohjelmia montaa ehtinyt katsoakaan.... - Pirre*
No en tiijjä "koko maaliman", mutta ihan hyvä tyyppi - näin ettäältä kahtoin :)
No ei varmana ole, mutta jos tästä jotain positiivista pitää esiin kaivaa, niin se on hyvä, että meillä sun kanssa on ihan erilainen miesmaku, ei tule kinaa kumpi sen saa. :)
- tii-na-...
onneks se on nimittäin sen olonen mies että voisin ottaa sen vaikka omakseni jos se olis vapaa ja mulla ei olis miestä ja vielä jos se huolis mut ei oo paljoo esteitä ottamiselle ;)))))
tii-na-... kirjoitti:
onneks se on nimittäin sen olonen mies että voisin ottaa sen vaikka omakseni jos se olis vapaa ja mulla ei olis miestä ja vielä jos se huolis mut ei oo paljoo esteitä ottamiselle ;)))))
Onpa hyvä ettei rakkautenne tiellä ole tuon suurempia esteitä. :))) :)))
Oikea suuri rakkaus voittaa kaikki esteet, älä masennu ystäväiseni.- auli-auli.
Anceli kirjoitti:
Onpa hyvä ettei rakkautenne tiellä ole tuon suurempia esteitä. :))) :)))
Oikea suuri rakkaus voittaa kaikki esteet, älä masennu ystäväiseni.Olet mainio:)
auli-auli. kirjoitti:
Olet mainio:)
Kiitos!
Minulla on tänään ollut hauska päivä, kunhan vielä sen BeMu-miehen saisin kynsiini, niin höyhentäisin vähän. :)
Muuten onkin ollut sitä ja samaa, voinet kuvitella.
"tii-na..."
Nyt loksahti leuka vähän...
Olen katsellut pari jaksoa ohjelmastaan ja todennut että selväsanainen mies, kohtelee naisia kuten minäkin.
Mutta että sinä höyrähdät häneen, sinä, tatuoitu rokkimimmi!!??
Onko sinulla salaista tietoa hänen tatuoinneistaan?? :):)
YH.- tii-na-...
varo ettei mee sijoiltaan olen kyllä huomannut samankaltaisuutta teidän naisten kohtelussanne johonkinhan se on munkin höyrähdettävä en oo v i e l ä päässyt näkemään ilman paitaa en tiiä onks sillä minkäänlaisia tatskoja mut mun mielestä mies joka harrastaa naisvoimistelua on rautaa.
tii-na-... kirjoitti:
varo ettei mee sijoiltaan olen kyllä huomannut samankaltaisuutta teidän naisten kohtelussanne johonkinhan se on munkin höyrähdettävä en oo v i e l ä päässyt näkemään ilman paitaa en tiiä onks sillä minkäänlaisia tatskoja mut mun mielestä mies joka harrastaa naisvoimistelua on rautaa.
Naisvoimistelua? Herra hyväst hallitkoon, nyt meni viimeinenkin into kyseisen tohtorin näkemiseen. :(
Odotellaan enää milloin hunksz ilmoittaa liittyvänsä naisvoimistelijoihin. :)
Todella samaa noissa tyypeissä, missä helma heilahtaa, sinne pojat kiiruhtaa.- tii-na-...
Anceli kirjoitti:
Naisvoimistelua? Herra hyväst hallitkoon, nyt meni viimeinenkin into kyseisen tohtorin näkemiseen. :(
Todella samaa noissa tyypeissä, missä helma heilahtaa, sinne pojat kiiruhtaa.se käy vaimonsa kanssa jumppaamassa ja napatanssia harrastamassa napatanssihan tekee hyvää selällekkin.
Anceli kirjoitti:
Todella samaa noissa tyypeissä, missä helma heilahtaa, sinne pojat kiiruhtaa."Anceli"
Nimimerkkini on laitettu vihasanalistalle.
Korkeintaan voin enää unelmoida Gambian hiekkarannoista.
H.tii-na-... kirjoitti:
se käy vaimonsa kanssa jumppaamassa ja napatanssia harrastamassa napatanssihan tekee hyvää selällekkin.
Mie napatanssisin ihan vaan kotona ja jumppakin onnistuisi, mutta kun mie olen niin laiska. Kävely raikkaassa ulkoilmassa on mukavampaa, kun hikisessä salissa pyllisteleminen. :)
hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Nimimerkkini on laitettu vihasanalistalle.
Korkeintaan voin enää unelmoida Gambian hiekkarannoista.
H.Tuskinpa on miun vika, opettelisit käyttäytymään.
Hyvää matkaa Gambiaan, siellä sulla silmäniloa piisaa.
Kaislahame vaan neitosilla yllänsä vai onko sitäkään. :)tii-na-... kirjoitti:
Nyt muutin mieltäni Kiiminkisestä, ihan tohtori olisi meidän voikkaryhmässä
- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Todella samaa noissa tyypeissä, missä helma heilahtaa, sinne pojat kiiruhtaa.Tää menee jo ylitte ...repeen :)) Joo pikkuinen tutu Hunkszilla.... mä en kestä...;D
Ei enää lisää kielikuvia, pleace?
☺ ♥♥☻ meeriamanda kirjoitti:
Tää menee jo ylitte ...repeen :)) Joo pikkuinen tutu Hunkszilla.... mä en kestä...;D
Ei enää lisää kielikuvia, pleace?
☺ ♥♥☻Hyvä on meeriamanda, yritän hillitä itseni, täytyyhän minun ajatella sinuakin.
Mutta olis se vaan hauska näky, jestas sentään. :O)
♥ ☺
- nelonen.
Olet kiva tii-na, mutta valitettavasti en haluaisi lääkäriä joka on liian tuttavallinen.
Voi olla sydämellinen, mutta ei pidä tulla iholle.- tii-na-...
oliskohan näissä telkkaohjelmissa jonkun verran liiottelun makua en tiiä mutta muuten tyyppinä ja jutuillaan on tehny muhun lähtemättömän vaikutuksen.
- kosmo-poliittiko?
Melko läheisissä tekemisissä olet ollut, kun noin pystyt sanomaan- ja monia muita olet kokeillut?
- tii-na-...
ihan oon ollu vaan kuuntelemassa luentoa sillä perusteella ja voi satoja olen kokeillu nuorena ja nättinä nykyään on niin että hyvä kun yhden pystyy pitään suht tyytyväisenä.
- mikä kiinostaa ????
Empä oo ihastunu, en jaksa edes katsoa sen ohjelmia, kuivan kankeeta on ollu, kuka jaksaa sairauksista olla kiinostunu en minä ainakaan.
- henrjii
Onko se lötköpötkö, joka on pakattu vacumiin, roippeet mukana, vai hunajamarinoitu irto tavara.
- tii-na-...
ihan näin tältä istumalta kuvittelisin että kääntyy tonne hunajamarinoidun irtotavaran puolelle on se niin eläväinen etten vois vois kuvitella vakumiin pakatuks lötköpötköks roippeineen.
- ihan-nainen
Soisi useampien lekureiden olevan laisiaan letkeän lempeitä, mitä nyt hän ainakin telkkarissa on.
Tosin, kyllä tohtoria pitää aina vähän "pelätä"?
Tiedä hänen ihanuudestaan. :))- tii-na-...
näin äkkipäätään tuntus kyllä että kiminkisille vois kyllä pelkäämättä kertoo mikä vaivaa ja uskon että sais lääkkeitten lisäksi paljon empatiaa.
- henrjii
tii-na-... kirjoitti:
näin äkkipäätään tuntus kyllä että kiminkisille vois kyllä pelkäämättä kertoo mikä vaivaa ja uskon että sais lääkkeitten lisäksi paljon empatiaa.
Tuskin hää puremmatta nielisi, onneksi meitä ei vaivaa mikään.
Pikkupoikana me kaverin kanssa pelättiin terveydenhoitajaa, joka kulki kotikäyneillä.
Isoveli vielä pelätteli, että se pistää viidentuuman naulan kokoisen piikin varpaankynnen alle.
Niinpä me mentiin kaverin kanssa pihasaunaan piiloon, laittetiin ovi ulkoapäin hakaan, ja mentiin lasista sisään, otettiin vielä kivet nyrkkiin kiukaasta, ihan varmuuden vuoksi. - tii-na-...
henrjii kirjoitti:
Tuskin hää puremmatta nielisi, onneksi meitä ei vaivaa mikään.
Pikkupoikana me kaverin kanssa pelättiin terveydenhoitajaa, joka kulki kotikäyneillä.
Isoveli vielä pelätteli, että se pistää viidentuuman naulan kokoisen piikin varpaankynnen alle.
Niinpä me mentiin kaverin kanssa pihasaunaan piiloon, laittetiin ovi ulkoapäin hakaan, ja mentiin lasista sisään, otettiin vielä kivet nyrkkiin kiukaasta, ihan varmuuden vuoksi.nyt ottaan pohkeisiin kun mää mietin tota viidentuuman naulaa varpaankynnen alle.
- Uolevi Nuolevi
Kiminkinen taitaa olla valelääkäri. Antio kirjassaan ohjeen, että verenpainelääkitystä voi vähentää omatoimisesti ilman lääkärin apua.
Tämähän on vastoin kaikkia lääketieteellisiä oppeja. Entäs kun sanoi,
että eturauhasen syöpää sairastavan on parempi ottaa kaksi tiiliskiveä,
panna munat toiselle ja lyödä toisella päälle. Et sillei.- tii-na-...
no voi noinko tuo on sanonu mutta siitä huolimatta
- Mutina
Olen minäkin hänet nähnyt parin jakson verran ja ihan mukavalta lääkäriltä näytti ja kuulosti. Jutteli ja kuunteli potilasta ilman että räpelöi tietsikkaa samalla.
Mutta jo äkkiä tipahti jalustalta kun luin tämän aviisista:
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/kiminkinen-suututti-naiset/819749
En minä vaadi että lääkärin pitää olla einstein, ennustaja tai kaikkitietävä, mutta tällaista ei saa kukaan vakavastiotettava lääkäri päästää suustaan. Ei edes leikillään...- tii-na-...
toihan oli ihan hauska hää ei tykkää pihtaavista naisista siitähän on tehty just sellainen joka päästelee suustaan sammakoita millon sattuu mutta mun mielestä se sanoo kaikki asiat niin nätisti liittyy se mihin vaan jos joku muu olis sanonu ton niin ehkä määkin miettisin miten voi sanoo noin mutta tän miehen suusta kaikki kuulostaa niin mukavalta mun korvaan en vaan voi sille mitään jotenkin ne kaikki naismaiset liikkeetkin joita en voi toississa miehissä sietää sopii niin hyvin kiminkiselle.
- Mutina
tii-na-... kirjoitti:
toihan oli ihan hauska hää ei tykkää pihtaavista naisista siitähän on tehty just sellainen joka päästelee suustaan sammakoita millon sattuu mutta mun mielestä se sanoo kaikki asiat niin nätisti liittyy se mihin vaan jos joku muu olis sanonu ton niin ehkä määkin miettisin miten voi sanoo noin mutta tän miehen suusta kaikki kuulostaa niin mukavalta mun korvaan en vaan voi sille mitään jotenkin ne kaikki naismaiset liikkeetkin joita en voi toississa miehissä sietää sopii niin hyvin kiminkiselle.
Jep jep...pakko sua on uskoa jos sanot ettei ole niin paha miltä kuulostaa. ;)
Mulle vaan kyllä nostaa karvat pystöön tuollainen väite jonkun juntin suusta.
Kysehän ei ole pihtailusta,vaan kapitalismista. Tyhmä tekee töitä ilman voittoa.
;) - ihan-nainen
tii-na-... kirjoitti:
No, Kiminkinenhän on oikeassa noin sanoessaan. "Sehän" on miehille terveellistä, estää jopa eturauhassyövän puhkeamista.
Tietenkin, vaimon kieltäytyessä, voi päästä omin käsin onneen.
Taidat olla ihan rakastunut? :)) - tii-na-...
ihan-nainen kirjoitti:
No, Kiminkinenhän on oikeassa noin sanoessaan. "Sehän" on miehille terveellistä, estää jopa eturauhassyövän puhkeamista.
Tietenkin, vaimon kieltäytyessä, voi päästä omin käsin onneen.
Taidat olla ihan rakastunut? :))sitä hää varmaan tarkkoittikin vähän vaan ronskimmilla sanoilla tiedä tosta rakastumisesta mutta tuli eilen taas mieleen se ihanuus kun se oli vaimonsa kanssa siinä yhdessä nelosen ohjelmassa älä kysy missä mutta jos ei omaa rakkautta olis voisin kyllä kulkee fanittamassa ja flirttailemassa eiks näille kaikille esiintyville taiteilijoille oo omat faninsa.
- 1943
Kuka mistäkin tykkää. En edes nuorena ihaillut ketään elokuvatähteä tai laulajaa saati sitten nyt kokeneena ketään julkkista. Kyllä täytyy hyvin tutustua henkilöön, josta todella pitää. Tästä kyseisestä en tiedä mitään, koska ei ole televisiota.
- tii-na-...
täytyy sanoo että tää on mullekkin eka kerta kun fanitan jotain kuuluisuuden henkilöä samalla lailla kun sää en oo koskaan edes nuorena ihaillu ketään niin että olisin voinut sanoa olevani fani en kyllä nytkään niin paljoo että keräisin kuvia nimmareita ja lehtijuttuja mutta aina tulee niin hyvä mieli kun näkee sen esiintymässä jossain niinkun eilen telkussa.
- -ei kirjaantuneena-
Mä en näe mitään eroa julkkisella ja taviksella siinä, että pitääkö hänestä vai ei.
Menen ruokakauppaan, valitsen kassan, josta pidän enemmän, kuin muista.
Menen tanssimaan, valitsen bändin, josta pidän enemmän, kuin muista.
Näitä esimerkkejä löytyy elämästäni paljon eli mun "pitämiset" ei edellytä sitä, että pitää aina tuntea ihminen perinpohjin .
M
- Nainen ilm miestä
Parisuhdeohjelmassa katselin "tohtoria" ja hänen vaimoaan varsin kateellisena.
Myös Tauski ja hänen vaimonsa olivat kuin kaksi marjaa. Luotu toisilleen.- tii-na-...
tohtori ja vaimo on ulkoisesti niin erillaisia mutta niillä on niin sellainen yhteinen sävel minkä mukaan se elämä pyörii ja musta tuntuu että ne on molemmat sellaisia ihmisiä jotka ottaa toistensa toiveet huomioon arkielämässä.
- buu...
Niin, nykyiselläkin vaimolla oli silmä mustana.
Ihan kuva Seiskassa:( - Buu...
buu... kirjoitti:
Niin, nykyiselläkin vaimolla oli silmä mustana.
Ihan kuva Seiskassa:(Siis Tauskin vaimolla, ei Kiiminkisen!
- Kaksi = Yksi
Jutta , Tauski ja Wilma ja heidän aviopuolisot , tekivät ohjelmasta mielenkiintoisen.
Miten paljon he toisistaan tiesivätkään. - on tää kans aikaa
Onnea saa elämässä muutenkin, kun vaan seksin kautta, omin käsin voi tehdä myös villasukkia ja joskus tuntuu, kuin vaan seksi olisi kaikista tärkein juttu.
- tii-na-...
no se vaan kuuluu tähän elämään eikä kiminkinen mun mielestä sitä mitenkään kovasti tuo esille lehdet sitä mieluumminkin toitottaa taas vaihteeks alkaa olla iltpäivälehdissä jo kyllästymiseen asti mun mielestä se on niin henkilökohtainen juttu että kaikkien puolesta olis parempi että siitä ei niin paljoo kirjoiteltas miten sen pitää toimia ja miten ei.
- mietitiina
Kiminkinen, ällö äijä. Vähä katsoin TV:stä sen jälkeen telkku heti kii, ku hän sinne ilmestyi. Ei oo tuttu, kun vain TV:stä. En huolisi omalääkariksi.
- tii-na-...
se vaan teki muhun se sen luento sellaisen vaikutuksen ettei sitä mikään muuta mun mielestä se ei oo ällö missään määrin mikä siitä tekee sun mielestä ällön jutut vai mullakin on hyvä lääkäri jonka luona käyn vaivoineni ei oo tarvetta lääkäriin mutta muuten persoona on mitä hurmaavin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253