Millainen paikka Jyrkkälä on asua ja varsinkin jyrkkälänpolun rivitaloalue?
jyrkkälä
67
22751
Vastaukset
- matti
Aika paljon juoppoja ja narkkareita!!
- Elba
No juoppoja kyllä, mut ei narkkareit! Ne on asutettu muualle. Tiedän, koska itse olen asunut siel 17 vuotta... JO! :)
- se on fakta
Elba kirjoitti:
No juoppoja kyllä, mut ei narkkareit! Ne on asutettu muualle. Tiedän, koska itse olen asunut siel 17 vuotta... JO! :)
Ja hah. Sellaista asuinaluetta ei ole, etteikö siellä joku käyttäjä asuisi.
- tietää
Jyrkkälässä viikonloput on rauhattomia:perhetappeluita,juoppoja jne.
Ja venäläisiä on paljon..
En itse muuttaisi sinne!!!- sara
entäs hirvensalo?
- martti
sara kirjoitti:
entäs hirvensalo?
mutta kallis paikka asua.uittamo on kans rauhallinen
- tietää
sara kirjoitti:
entäs hirvensalo?
Nykyään tulossa Turun "juppipaikka"
Luonnon keskellä.
kaupat,kirjastot ja muut palvelut löytyy.
siistiä porukkaa.
hyvät bussiyhteydet.
-kaukana keskustasta.
-asunnot ylihinnoilteltu. - sama kehityskaari
sara kirjoitti:
entäs hirvensalo?
Hirvensalo elää kaikki samat kehitysvaiheet kuin muutkin kaupunginosat. Ensin haluttu uusi alue, sitten perheiden rikkoontumiset ja sen seurauksena ongelmia nuorison ja alkohlistien kanssa. Nyt se on hyvää vauhtia saavuttamassa saman maineen minkä Lauste ta Jyrkkälä 80-luvulla.
- Anonyymi
sama kehityskaari kirjoitti:
Hirvensalo elää kaikki samat kehitysvaiheet kuin muutkin kaupunginosat. Ensin haluttu uusi alue, sitten perheiden rikkoontumiset ja sen seurauksena ongelmia nuorison ja alkohlistien kanssa. Nyt se on hyvää vauhtia saavuttamassa saman maineen minkä Lauste ta Jyrkkälä 80-luvulla.
TottA
- Jyrkkälässä
enkä ole narkomaani enkä juoppo. Itse olen ainakin viihtynyt ja rauhallisempaa on kuin esim. Runosmäessä. Mukavan pieni lähiö, peruspalvelut vieressä ja edullinen vuokrataso, ainakin kerrostaloissa. Lähietäisyydellä jokiranta, länsikeskus ja keskusta. Rivitalosta en sen enempää tiedä kuin, että ovat kaupungin vuokraamia ja hintataso sen mukainen. Jos rivitaloasumista halajat, hakeutuisin kuitenkin jonnekin muualle, kuin kerrostalojen katveeseen.
- mamma
Itte asun 4 F talossa...
- Ei-juoppo
Olen asunut jo muutaman vuoden Jyrkkälässä ja hämmästyin muutettuani miten rauhallista täällä on. En ole juoppo enkä narkkari, eikä perheeseemme ole tarvinnut poliisia kutsua... Talo jossa asumme on todella rauhallinen; ainoat äänet mitä kuuluu on normaalit elämisen äänet-öitä ei ole tarvinnut valvoa häiriköinnin takia. Kesäisin kaupan läheisyydessä näkee "ulkopubilaisia" mutta eivät he ohikulkijoita ahdistele. Uskallan vilpittömästi suositella asuinaluettamme. Jyrkkälän huono mainee taitaa perustua entiseen elämän malliin jota täällä kuulopuheiden mukaan vietettiin...
- ....
Olen asunut sekä jyrkkälässä ja runosmäessä ja kummatkin paikat ovat paljon rauhallisempia mitä luullaan. Asuin monta vuotta runosmäessä eikä siellä kukaan mua häirinnyt! Sama pätee jyrkkälään, ennen oli rauhattomampaa, mut nykyään sinnekin valitaan aika tarkkaan kuka sinne pääsee asumaan. Lisäksi vielä jyrkkälän kaikki talot on remontoitu uuden veroisiksi ja piha-alueet ovat todella viihtyisiä, ehkä liiankin fiinejä. =)
Suosittelen.- sara
Kiitos vastauksistanne! Muutan Jyrkkälään!
- Janne
sara kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne! Muutan Jyrkkälään!
Otan osaa.
Valitettavasti toiset päätyvät vaikeuksien keskellä tai pelkästään ajattelemattomuuttaan äärimmäisiin tekoihin.
Olkaamme onnellisia, ettei päätöksesi ole peruuttamaton. - sara
Janne kirjoitti:
Otan osaa.
Valitettavasti toiset päätyvät vaikeuksien keskellä tai pelkästään ajattelemattomuuttaan äärimmäisiin tekoihin.
Olkaamme onnellisia, ettei päätöksesi ole peruuttamaton.Kyllähän sieltä aina pois pääsee, jos se niin kauhee paikka on...
- muhahaah
sara kirjoitti:
Kyllähän sieltä aina pois pääsee, jos se niin kauhee paikka on...
buhahahaha
- mamma
muhahaah kirjoitti:
buhahahaha
tervetuloa kahville!!!
- mamma...
mamma kirjoitti:
tervetuloa kahville!!!
Että olen tyhmä...
- Jape
sara kirjoitti:
Kyllähän sieltä aina pois pääsee, jos se niin kauhee paikka on...
Ei se Jyrkkälä niin kauhee paikka loppujen lopuks oo... ainakaan enää kun kaikki on muutanut sieltä pois..
- oki
jyrkkälä on tosi hyvä paikka asua. täällä ei tule ainankaan aika pitkäksi. lapsia on paljon. seuraa riittää ,myös aikuisille. vanhuksilla on oma seurapiiri ja tietävät kaikki jyrkkäläisten asiat.
Olen asunut jyrkkälässä n.25 vuotta ja minulla on aina riittänyt seuraa. Tarjan kahvila on kiva paikka :-) - Muutan pois tai ...
Jyrkkälässä on useita virolaisen pedofiilin uhreja, yksikin näistä - tyttö - voi todella huonosti, on koko ajan ulkona kun äiti ei enää päästä kotiin. Olen nähnyt parvekkeelta kuinka vanhempi pieksee lastaan.
Perheväkivaltaa on yllättävän paljon. Poliisi käy usein sen vuoksi talossa, samoin ambulanssi.
Yöt ovat rauhattomia - jopa arkisin.
Alkoholismi rehottaa, raskaana olevat naiset juovat avoimesti, baarissa nimeltä bronx saa helposti köniin jos vaikka tönäisee vahingossa, kesällä juopot valtaavat nuorille tehdyn skeittipaikan, myös kapan läheiset pusikot täyttyvät.
Luulin alueen rauhoittuneen, mutta kuinkas onkaan. Toki mitä ei halua nähdä ei näe. Etsin kuumeisesti uutta asuntoa ja aluetta!- oki
Eikö kautta aikain ole ollut juopot ja lapset yhdessä. Kun katselee vanhoja elokuviakin. Niissä isät ovat alkoholisoituneita ja on paljon lapsia ja jotkut äiditkin ovat alkoholisoituneita. Mutta niistä asioista ei ole ennen puhuttu ,niinkuin nykyään. Oli sitten lähiö mikä tahansa. Varsinkin vuokralähiöt ,joihin kootaan suurilapsiset perheen ja työttömät. Ei tämä ilmiö sen uudempi asia ole. Tietysti poliisit käy ahkeraan. Kerrankin katselin parvekkeelta ,kun poliisiauto tuli. Lapset piirittivät sen ja uteliaina kyselivät ,että missä poliisit kävivät. Ja ennen heidän pois lähtöään lapset pyysivät poliiseilta nimikirjotuksia käsivarsiinsa. Ja heillä oli hauskaa.
- S
Hirvensalo on hyvä paikka :D tääl ollaan asuttu 7v ei oo kun yksi huono naapuri... Jyrkkälässä asuin kans 8v siellä huonoja naapureita oli monta ja juoput valtasivat skeitti rampit kesäisin...
- jyt
itse asun jyrkkälässä ja mielestäni tosi kiva paikka ainakin näin perheelliselle asua!
noista juopoista ja narkkareista sen verran, että niitä kyllä löytyy tänäpäivänä aivan varmasti joka lähiöstä... Kaikki palvelut ovat lähellä. rivitalossa asuu mielestäni ainakin yks tosi levoton porukka... oon kuullut juttua että sinne olis sijoitettu jotain sossun kantiksia... en kyllä itse muuttais sinne rivitaloon. toiseksi kyseinen rivari on rakennettu entisen tarhan perustuksien päälle, ja tarhahan lopetettiin kosteusvaurioden takia! - ampulli
MIELESTÄNI PARAS PAIKKA ASUA!! halvat vuokrat ja mukava isännöitsijä.....
Asun siellä, enkä ole kertaakaan nähnyt siellä mitään väkivaltaa yms. Ehkä muutama juoppo on vilahtanut välillä.. - mies76
Kyllä noita levottomia taloja sekä porukoita Jyrkkälässä on monia. Miettikääpä miksi lähes joka talossa on monta tyhjää kämppää. Hyvä tuuri jos käy niin voi rauhallisempaan taloon päästä.
- Jyrkkälässä asuva
Nykyään on alettu katsomaan hiukan huolellisemmin asukkaita tänne jyrkkälään. Että kyllä täällä on rauhottunut ihan mukavasti jo.
- Dimble
Suurin osa vastaajista ei tiedä mistä puhuu, kun vastaavat Jyrkkälä tiedusteluusi kielteisesti.
Koko alue on remontoitu hienosti, vuokrat on nostettu ja se ajoi yli puolet asukkaista muualle. Vain asialliset ihmiset jäi ja alue on hieno ja viihtyisä nykyään. Venäläiset jotka täällä asuu ovat hienoja työssäkäyviä ihmisiä. Tervehtivät aina ja ovat ystävällisiä. Suosittelen Jyrkkälää lämpimästi- Jyrkkälässä asuva
Totta puhetta
- kokokoko
Olen asunut jyrkkälässä ensin 80-luvun alussa jolloin kyseinen paikka oli tosi levotonta. Muutimme uudestaan jyrkkälään 1995 ja sai huomata että kasvot oli pesty hyvin. Silloin voi jo sanoa paikkaa rauhalliseksi. Nyt 2000 luvun jälkeen jyrkkälä alkaa olemaan jo kohtuu tasokasta paikkaa asuntojen ja pihojen osalta. Ainahan joka paikassa humalaisia on, asutaanhan me suomessa. :D mitä narkkareihin tulee niin voi sanoa että yksittäisiä tapauksia tai sit naapuri paikoilta tulleita. Ei niistä voi sanoa että paikka olisi huono asua.
- Nii just
Taitaa olla vähän vanha ketju, mut rupesinpas kirjoittamaan.
Muutettiin just pois Jyrkkälästä, asuttiin sielä liki 18 vuotta ja viihdyttiin ihan hyvin, nyt vain alkoivat vuokrat olemaan sitä tasoa, että samalla rahalla maksaa jo omaakin asuntoa. Viime syksyinen remontti alkoi ottamaan pattiin niin paljon, että se oli viimeinen niitti päätökseen muuttaa muualle.
Kaikenkaikkiaan ei se mikään hassumpi paikka ollut asua. Nykisin asutaan toisessa lähiössä Turussa, jossa on lähes kaikki talot omistusasuntoja ja täytyy sanoa, että en tavannut Jyrkkälässä läheskään näin pajon alkoholisteja ja narkkiksia pihapiirissä kuin täällä.
Aina riitää niitä ruikuttajia, joille mikään ei ole riittävän hyvin. Joku täällä valitteli, että sielä saa helposti turpiinsa, taitaa olla enemmänkin kiinni omista asenteista kiinni tuo turpiin saamisen riski. - jytyläinen
siitä vaan sanoisin että jyrkkälässä asuva pedofiili vasili joka on nyt ollut jo noin 3 vuotta vankilassa oli ennen pedofiiliyttään jyrkkälässä talonmiehenä olen vain kuullut juttua että että monet jyrkkälän nuoret kiusasivat häntä ehkä siinä syy ja sit vielä siitä että jyrkkälässä asuu yksi jenna niminen tyttö joka pieksee pienemiään aivan avoimesti lähes päivittäin olen itse nähnyt edelleen suht rauhaton alue juoppojen sun muiden takia
- Juha P
Itse muutin juuri kuukausi sitten tänne Jyrkkälään. Suhteellisen rauhallista on ollut, mutta riittäähän tänne reiluun tuhanteen ihmiseen kaikenlaista. Pummeja ja venäläisiä tosiaan näkyy, mutta ei ole mitään ongelmia ollut. (itsellä on venäläisiä kavereita ja isä on juoppo joten en valita siis eikä ole mitään vastaan. :) ) Suurin "ongelma" on toi perhanan nuoriso, vaikka itsekin olen vasta 23v niin luulis että ymmärtäisin tuon mopoilla ajelun ja 02.00 aikaan yöstä mopolla 15min töötin huudattamisen ikkunan alla, mutta ei kyllä valitettavasti mene jakeluun.
Yllättävän usein kyllä poliisi/ambulanssi käy täällä, ja taskulamput vilisee ikkunoissa poliisien toimesta. Mutta tapahtuuhan sitä. Itse keskustassa koko Turussa asumisen aikana (3 vuotta) en ole tuollaiseen törmännyt, kun siellä ei paljoa katsele kadulle tai kiinnitä huomiota ulkoa tuleviin meluihin (ajaa muutenkin autot koko ajan ohitse), mutta täällä sen huomaa heti jos joku huutelee pihalla.
Itse asunnoista: hyvin peruskorjattuja ja erittäin tyytyväinen olen hintatasoon ja pohjaratkaisuihin. Perheelliselle sopii mielestäni hyvin, ja niitähän täällä kyllä riittää. (itsellekin tulossa perheenlisäystä piakkoin, siksi tänne muutettiinkin).
Pihat huolletaan säännöllisesti ja asukastoimikunta toimii. - Juha P
Juha P kirjoitti:
Itse muutin juuri kuukausi sitten tänne Jyrkkälään. Suhteellisen rauhallista on ollut, mutta riittäähän tänne reiluun tuhanteen ihmiseen kaikenlaista. Pummeja ja venäläisiä tosiaan näkyy, mutta ei ole mitään ongelmia ollut. (itsellä on venäläisiä kavereita ja isä on juoppo joten en valita siis eikä ole mitään vastaan. :) ) Suurin "ongelma" on toi perhanan nuoriso, vaikka itsekin olen vasta 23v niin luulis että ymmärtäisin tuon mopoilla ajelun ja 02.00 aikaan yöstä mopolla 15min töötin huudattamisen ikkunan alla, mutta ei kyllä valitettavasti mene jakeluun.
Yllättävän usein kyllä poliisi/ambulanssi käy täällä, ja taskulamput vilisee ikkunoissa poliisien toimesta. Mutta tapahtuuhan sitä. Itse keskustassa koko Turussa asumisen aikana (3 vuotta) en ole tuollaiseen törmännyt, kun siellä ei paljoa katsele kadulle tai kiinnitä huomiota ulkoa tuleviin meluihin (ajaa muutenkin autot koko ajan ohitse), mutta täällä sen huomaa heti jos joku huutelee pihalla.
Itse asunnoista: hyvin peruskorjattuja ja erittäin tyytyväinen olen hintatasoon ja pohjaratkaisuihin. Perheelliselle sopii mielestäni hyvin, ja niitähän täällä kyllä riittää. (itsellekin tulossa perheenlisäystä piakkoin, siksi tänne muutettiinkin).
Pihat huolletaan säännöllisesti ja asukastoimikunta toimii.Heh, vastailenpahan omaan viestiini.. Nyt kun on asunut täällä jo reilu pari kk niin alkaa pikkuhiljaa kyrpimään sieppaamaan tuo nuoriso.. Joka toinen yö jotain kilinää/mekkalaa kuuluu ulkoa ja herää siihen (tai töitä tehdessään pitää mennä ihmettelemään mikä helkkari sieltä kuuluu). Joku aika sitten laseja pistettiin hajalle ja nyt kaadeltiin liikennemerkkejä ja hajotettiin toisten polkupyöriä. Ja valo-opasteita rappujen edessä hajoitettiin, päätöntä roskiksien potkintaa, kukkaistutuksien repimistä ja valotolppien hajottamista. Näinköhän rauhoittuu kun menee pennut kouluun vai mitähän mahtaa.
- kävi
Juha P kirjoitti:
Heh, vastailenpahan omaan viestiini.. Nyt kun on asunut täällä jo reilu pari kk niin alkaa pikkuhiljaa kyrpimään sieppaamaan tuo nuoriso.. Joka toinen yö jotain kilinää/mekkalaa kuuluu ulkoa ja herää siihen (tai töitä tehdessään pitää mennä ihmettelemään mikä helkkari sieltä kuuluu). Joku aika sitten laseja pistettiin hajalle ja nyt kaadeltiin liikennemerkkejä ja hajotettiin toisten polkupyöriä. Ja valo-opasteita rappujen edessä hajoitettiin, päätöntä roskiksien potkintaa, kukkaistutuksien repimistä ja valotolppien hajottamista. Näinköhän rauhoittuu kun menee pennut kouluun vai mitähän mahtaa.
Rauhoittuiko? Itse luultavasti olen muuttamassa Jyrkkälään keväällä.
- JuhaP_
kävi kirjoitti:
Rauhoittuiko? Itse luultavasti olen muuttamassa Jyrkkälään keväällä.
On rauhoittunut joo, ei ole oikeastaan mitään erikoista ollut täällä nyt lähikuukausina. Taisi riemastua vain siitä kun itse muutin sinne kun heti alkoi tapahtua. Nyt on ollu ihan mukavaa olla tuolla.. Riippuu tietenkin rapustakin että riehutaanko, meillä on onneks rauhallinen rappu. Muuten kiva paikka, halpa vuokra ja luonnonläheinen. Makkarakatoskin vissiin löytyy mut en oo ite käyny vielä :-P
- Jyrkkälässä asuva
JuhaP_ kirjoitti:
On rauhoittunut joo, ei ole oikeastaan mitään erikoista ollut täällä nyt lähikuukausina. Taisi riemastua vain siitä kun itse muutin sinne kun heti alkoi tapahtua. Nyt on ollu ihan mukavaa olla tuolla.. Riippuu tietenkin rapustakin että riehutaanko, meillä on onneks rauhallinen rappu. Muuten kiva paikka, halpa vuokra ja luonnonläheinen. Makkarakatoskin vissiin löytyy mut en oo ite käyny vielä :-P
Joo no rauhallisii taloi tääl o 6 kerroksiset. Ja sit taas vähä vilkkaamat 8 kerroksiset
- Ex-Jytyläinen
Jooh. Mitäs helvettiä sä menet mainitsee toisten nimii täällä. Ja sullahan ei ole tietenkää lupaa siihe. Kyseiseltä henkilöltä
-Jerk - kielilavistetty___
Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä kirjoitetaan. Tähän Jenna juttuun voisin puuttua. Tämä Jytyläinen voi puolestani vaikka haistaa vitun ja painua helvettiin.
- Huhhuihjakkaa
Onkohan ketjun aloittanut Sara muuttanut jo pois Jyrkkälästä? En kyllä koskaan muuttaisi sinne itse. JOUDUIN asumaan lapsena siellä ja siellä on tosiaan paljon laitapuolen väkeä; joilla ei ole mahdollisuutta ja varaa muualla asua -> Turun halvimmat vuokrat; se kertoo paljon; vaan sossuhan ne suurimmaksi osaksi maksaa...Ei lapsille!!!
- Moniguli
Heips!
Kysyisin mielipidettä seuraavaanlaiseen asiaan. Olemme viettämässä merkkipäiviää, joka on tasavuosia ja nyt kysyisin mihin asti saa pitää järjestyssääntöjen mukaan meteliä? Jyrkkälässä asumme ja naapurissa asustaa tiukkapipoinen rouva ja mies. Joille jo pienempikin meteli päivällä tuottaa ongelmaa.
pelkkä TV äänikin häiritsee.
T.naapuri- Jyrkkäri
Onko täällä joku nähnyt jotain epämääräistä porukkaa liittyen noihin asuntovarkauksiin? Varmaan veli-venäläisen leipä päässyt loppumaan pöydästä ja pitää muilta mennä sitten varastamaan.
- nyt?
Jyrkkäri kirjoitti:
Onko täällä joku nähnyt jotain epämääräistä porukkaa liittyen noihin asuntovarkauksiin? Varmaan veli-venäläisen leipä päässyt loppumaan pöydästä ja pitää muilta mennä sitten varastamaan.
Sara taisi kotiutua niin, ettei katsele enää tätä keskustelua. Joko asuntomurrot on loppuneet? Niitähän oli Turussa niin kuin muuallakin aika paljon. Keskellä päivää vielä.
- lisäys
nyt? kirjoitti:
Sara taisi kotiutua niin, ettei katsele enää tätä keskustelua. Joko asuntomurrot on loppuneet? Niitähän oli Turussa niin kuin muuallakin aika paljon. Keskellä päivää vielä.
Toisessa keskustelussa oli, että joko mamma kuvaa lapsia ja levittää netissä kuvia ja osoitteita.
Miten se juttu?
- jykäläinen
on touhu. E-rapussa asuu joku pedofiili joka vonkaa muksuja luokseen öisin. Kovasti näkyy välillä nuorisoa olevan parvekkeellaan aina toisinaan. muutenkin nuoriso, lähinnä 14-15v, terrorisoi terveysaseman läheisten talojen rappuja. kaupan päädyssä suhteellisen rauhallista, samoin rivitaloalueella. nistejä ja densoja ei pahemmin näy, venäläisiä kylläkin mutta eivät ole laisinkaan riesaksi.
- Ex-Jyrkkis
rivitaloalue Jyrkkälässä?
Siellähän on pelkästään niitä kaupungin slummitaloja.- jykymuuttaja
Itselleni jäi paha maku suuhun muuton yhteydessä tapahtuneesta lopputarkastuksesta. Tapetti oli nuhjuinen ja huonossa kunnossa jo kun muutin sinne, eikä sitä vaihdettu, vaikka huomautin asiasta. Kehotettiin laittamaan sohva nuhjujen kohdalle, niin "hyvä tulee". Tapetissa oli siis valmiiksi pari suikaletta, liimauskohdat repsottivat. Kissani innostuivat ne sitten repimään pois, muuten eivät sen kummemmin mitään raapineet, niillä oli omat puunsa sitä varten.
Sitten kun olin muuttamassa pois ja olin tarkastusta varten puunannut kämpän kiiltäväksi, huoltomies tokaisi, että tapetit repsottavat ja vuokratakuusta otetaan tapetointia varten tarvittavat kulut. Ei auttanut, vaikka huomautin, että olivat törkyiset jo sinne muuttaessani.
Muuten siellä oloaikani oli ok, mutta tuosta jäi tosi paha mieli. - Jytyläinen
jykymuuttaja kirjoitti:
Itselleni jäi paha maku suuhun muuton yhteydessä tapahtuneesta lopputarkastuksesta. Tapetti oli nuhjuinen ja huonossa kunnossa jo kun muutin sinne, eikä sitä vaihdettu, vaikka huomautin asiasta. Kehotettiin laittamaan sohva nuhjujen kohdalle, niin "hyvä tulee". Tapetissa oli siis valmiiksi pari suikaletta, liimauskohdat repsottivat. Kissani innostuivat ne sitten repimään pois, muuten eivät sen kummemmin mitään raapineet, niillä oli omat puunsa sitä varten.
Sitten kun olin muuttamassa pois ja olin tarkastusta varten puunannut kämpän kiiltäväksi, huoltomies tokaisi, että tapetit repsottavat ja vuokratakuusta otetaan tapetointia varten tarvittavat kulut. Ei auttanut, vaikka huomautin, että olivat törkyiset jo sinne muuttaessani.
Muuten siellä oloaikani oli ok, mutta tuosta jäi tosi paha mieli.Paska juttu, ettenkö sanoisi. Meidän kämppä oli kans vähän jokapuolelta hirveässä kunnossa ja asian eteen ei tehty mitään. Jopa kahdesta ikkunasta on vetänyt jo kohta 2v. kun ei huoltomiehet niitä kuntoon laittanu vaikka asiasta mainitsin muuton yhteydessä. No... jokatapauksessa otin kuvat jokaisesta *elvetin jäljestä joka kämpästä löytyi jo "valmiina", etteivät sitten pääse muuton koittaessa mutisemaan, että olis meidän aiheuttamia.
Ja mitä noihin murtovarkaisiin tulee... niitä ulkomaalaisia hiippareita liikkuu vieläkin Jyrkkälässä... jatkuvasti käy oven takana soittelemassa.
Noh... omaa asuntoa ollaan katsomassa ja odotan sitä päivää, että täältä kyylä-ghetosta pääsee pois!!!! - selevähän se
Jytyläinen kirjoitti:
Paska juttu, ettenkö sanoisi. Meidän kämppä oli kans vähän jokapuolelta hirveässä kunnossa ja asian eteen ei tehty mitään. Jopa kahdesta ikkunasta on vetänyt jo kohta 2v. kun ei huoltomiehet niitä kuntoon laittanu vaikka asiasta mainitsin muuton yhteydessä. No... jokatapauksessa otin kuvat jokaisesta *elvetin jäljestä joka kämpästä löytyi jo "valmiina", etteivät sitten pääse muuton koittaessa mutisemaan, että olis meidän aiheuttamia.
Ja mitä noihin murtovarkaisiin tulee... niitä ulkomaalaisia hiippareita liikkuu vieläkin Jyrkkälässä... jatkuvasti käy oven takana soittelemassa.
Noh... omaa asuntoa ollaan katsomassa ja odotan sitä päivää, että täältä kyylä-ghetosta pääsee pois!!!!eli siellä Jyrkkälän toimistossa istuvassa tantassa. Aivan sama mistä viasta sinne on ilmoittanut, niin aina sama virsi, ettei siellä mitään vikaa ole, sinä kuvittelet vain. Onneksi olen muuttanut sieltä pois jo vuosia sitten eikä sinne ikävä todellakaan ole. Vetoisat ikkunat, ilmastointi päin persettä ja äänieristys olematon ja hissitkin oli aina rikki. Naapurista tuli tupakansavu keittiön ilmastointihormien kautta omaan kämppään. Ei ihme ettei paikka vedä asukkaita ja pitää lehdessä jatkuvasti mainostaa, muka jatkuvasti uudistuva Jyrkkälä, hah. Spurguja kesällä lorvii pitkin nurmikoita kaljaa juomassa, että on tosi viihtyisä alue.
- Paperit vetämään
selevähän se kirjoitti:
eli siellä Jyrkkälän toimistossa istuvassa tantassa. Aivan sama mistä viasta sinne on ilmoittanut, niin aina sama virsi, ettei siellä mitään vikaa ole, sinä kuvittelet vain. Onneksi olen muuttanut sieltä pois jo vuosia sitten eikä sinne ikävä todellakaan ole. Vetoisat ikkunat, ilmastointi päin persettä ja äänieristys olematon ja hissitkin oli aina rikki. Naapurista tuli tupakansavu keittiön ilmastointihormien kautta omaan kämppään. Ei ihme ettei paikka vedä asukkaita ja pitää lehdessä jatkuvasti mainostaa, muka jatkuvasti uudistuva Jyrkkälä, hah. Spurguja kesällä lorvii pitkin nurmikoita kaljaa juomassa, että on tosi viihtyisä alue.
Viikonlopun ilmaisjakelulehdessä oli KOY Jyrkkälänpolun mainos jossa luvattiin uusille asukkaille ilmaiseksi 7 päivän omatoiminen tutustumiskierros :)
- en suosittele
En suosittele. vuokrataso on huikea asuntojen kuntoon nähden ja toimistolta ei asukkaiden mukaan saa mitään asiallista palvelua. Esim. liedet ovat jo aikansa eläneitä samoin jääkaapit. ikkunat ovat hounossa kunnossa(suositellaan paksuja verhoja talvella) ja kaiken kukkuraksi jostain taloista asukkaat valittavat omituisia iho- ongelmia. hajusta päätellen hometta. asunnoissa on eroja koska kaikki talot eivät ole rakennettu samaan aikaan. asukkaat valittelevat myös paljon toimitusjohtajaa joka on kuin poliitikko ja todella nuiva asukkaita kohtaan.
Arvosanani 1-10 on jyrkkälästä tyly 3.
T.kyllästynyt pois muuttaja. - rrimpula
Olen muuttamassa jyrkkälän rivitaloon ja mielestäni asunto oli sisältä hyvinkin siisti ja tuntui rauhalliselta paikalta. Ainut moitittava asia oli, että takapiha oli kuin kaatopaikka. Hieman tosin jännittää, millaista siellä on asua ja kulkea koiran kanssa. Olen kuullut pelkkää positiivista jyrkkälästä, vaikka siellä niitä juoppoja asuukin, mutta missä paikassa ei asuisi?? Jos tuntuu siltä, niin onneksi sieltä pääsee pois.. Ei vaan satu olemaan kovinkaan paljoa kohtuu hintaisia rivitaloja tarjolla..
- nähnyt
Jyrkkälässä asuu turun vähäosaiset ja vajaamieliset. Vuokrat ovat turun edullisimpia eikä ollenkaan omistusasuntoja mikä iso syy vajaamielisten määrään.
- kaiken nähnyt
Ystäväni joutui muuttamaan Jyrkkälään muutamaksi kuukaudeksi odottaessaan oman asunnon valmistumista. Häneltä sotkitiin ja rikottiin auto ja vietiin bensat. Yläkerrassa juoppopariskunta piti turpakäräjiä yökaudet. Oli onnellinen kun pääsi sieltä pois. Asunto oli hyvälaatuinen, mutta alue järkyttävä slummi.
- vajaa
Voi herra jumala teitä! Mitä ihmettä te olette tunkemassa tänne "slummiin"!!! Hakekaa asuntonne jostain paremmasta paikasta niin ei tarvi haukkua Jyrkkälää. Se on ihan onnen kauppaa kenet saat naapuriksesi asut sitten Uittamolla tai Pansiossa, juoppoja löytyy molemmista.Ja köyhäthän ne täälläkin haukkuu, rikkaat ei tiedä slummeista yhtään mitään ;)
- OTTOUSVAPIILEVÄ
OLEN MUUTTANUT JYRKKÄLÄSTÄ POIS SEN TAKIA , KUN EN OLE SAANUT RAUHAA LIIKKUA , VAIKKA OLEN ITSE RAUHALLINEN . JYRKKÄLÄ ON PÄÄSÄÄNTÖISESTI HYVÄ PAIKKA ASUA , ÄLKÄÄKÄ HAUKKUKO ISÄNNÖITSIJÄÄ , ETTE TIEDÄ MITEN PALJON PASKAA KAADETAAN AINA "ESIHENKILÖN" NISKAAN JA USEIMMITEN KATTEETTOMASTI. ON OLEMASSA , JOS NÄIN VOI SANOA ; SEKÄ SEKUNDÄÄRISESTI AGGRESSIIVISIA , ETTÄ PRIMÄÄRISESTI AGGRESSIIVISIÄ IHMISIÄ , SIIS JOS HALUTAAN KATEGORISOIDA IHMISIÄ LUOKKIIN . MINÄ KUULUN SEKUNDÄÄRISESTI AGGRESSIIVISIIN IHMISIIN , KUTEN KAI USEIMMAT TOISETKIN IHMISET. KESTÄN "SUUNSOITTOA" 10 VUOTTA ENNENKUIN HERMOSTUN JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ USEIMMILLA IHMISILLÄ ON HUOMATTAVASTI LYHYEMPI PINNA , KUIN MINULLA .KAIKKIEN IHMISTEN KAIKKI ARVIOT OVAT AINA ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN SUBJEKTIIVISIA. EN KANNA KAUNAA KENELLEKÄÄN , EIKÄ MINULLA OLE KETÄÄN VASTAAN MITÄÄN , KUNHAN JÄTTÄVÄT M INUT RAUHAAN. EINO LEINO SANOI ASIAN ERITTÄIN TERÄVÄSTI "paha ei ole kenkään , toinen on vaan heikompi toista" . KAIKISSA SUURISSA LÄHIÖISSÄ ON AINA ONGELMIA MUTTA EI ONGELMATAPAUKSIA. EI IHMISELLÄ OLE MITÄÄN KIINTEÄTÄ LUONNETTA OLEMASSAKAAN , PUHUMATTAKAAN JOSTAKIN IDENTITEETISTÄ, KAIKKI SELLAINEN RETORIIKKA ON HYVIN SYVÄLTÄ HANURISTA JA SILLÄ VAAN YRITETÄÄN KÖYHÄÄ KYYKYTTÄÄ : 0piskelkaa hyvät ihmiset hiukan jotakin filosofisista argumentaatiovirheistä ja antakaa mahdollisimman paljon anteeksi toisillenne : toivoo tosiuskovainen "PESUTUPAMIES"
- kivihöylä mies
Valehtelet USVAOTTO, koska huudat täällä olet varmasti möykännyt päätoimisesti jyrkkälässäkin asukkaiden kyllästymiseen asti, kunnes on potkaistu kuutamolle. Onko sinulla todettu sairastavan kroonista argumentaatio luspirus akuttaa oireyhtymää.
- dallailija
Oho, olipa kirjoitus sinulta! Mene koulunpenkille opettelemaan oikeinkirjoitusta, ennen kuin HUUTELET täällä julkisesti, kiitos! Hallitset muutaman sivistyssanan, mutta asiayhteys hieman tökkii, kuten lauserakenteetkin ( liittyy oikeinkirjoitukseen ).
- Harkitsee muuttoa
Onko Jyrkkälä nykyisin rauhallin asuin alue? Siistiä on ja hyvät yhteiset tilat,saunat jms hyvät linkkari yhtedet et plussaa paljon.
- Jyrgälän_setämies
Alue on siisti ja suht rauhallinen, tosin vuokrien hintakorotukset ovat nostaneet vuokratason sen verran korkealle, että pienituloisemmilla työntekijöillä kuten minulla alkaa kipuraja lähestyä, ja kun työtä tekevät muuttavat pois niin valitettavasti tilalle saattaa tulla sellaisia, joille vuokrahinnasta ei ole väliä koska sossu maksaa.
Toistaiseksi alue on kuitenkin ollut rauhallinen ja viihtyisä, alueella olen asunut reilut yhdeksän vuotta. Vähän älämölöä tulee joskus erityisesti kesäisin, mutta missäpä ei tulisi?
Nyt alueella on julkisivuremontti käynnissä, jossa rempataan kaikki talot A:sta Ö:hön, lasit ja parvekkeet vaihdetaan ynnä muuta. Se tulee kestämään vuoteen 2018 asti, joten remonttiääniä pelkääville varoitus. Tosin jos nyt muuttaa vastaremontoituun taloon, niin onpahan kaikki ainakin uutta ja kiiltävää. - xesnixa
Tämä alkuperäinen viestin kirjoittaja taitaa olla provo, koska kyselee eri nimimerkeillä kaikki Turun seudun asuinalueen mahdolliset paikat mihin muuttais, muka! Vastaavanlaista kirjoitusta tyypiltä (kyselyä) löytyy Kaarinasta, Raisiosta ja Turustakin näköjään. Samantyyppistä "utelua" joka paikkakunnalta. Voin olla väärässäkin. Jyrkkälä on ainakin lähiö, jossa on ainoastaan vuokra-asuntoja, eikä tod. ole viihtyisä alue. Onneks en asu siellä.
- vaanma
Jyrkkälä on rauhallinen paikka asua, ite oon asunut täällä useita vuosia. Suosittelen kyllä ja on tä edullinen vuokrissa kolmiosta
- hemansson
Aloittaja on provo. Joka alueelta haluaa saada tietoja, ja kaikki menee mukaan! Voi luoja! Todellisuudessa ei tosiaankaan ole muuttamassa mihinkään alueelle, kunhan saa teidät joko puolesta tai vastaan.
- tadaadam
Vuokrataloja ainoastaan, joten päättele siitä! Rauhallinen, viihtyisä, köyhä jne.
- Anonyymi
Jyrkkälä muistuttaa nykyään varisuota. Ä hlämeitä on jo enemmän kuin kantasuomalaisia ja meno sen mukaista. Aseet ja pommit paukkuu vähän väliä. Onneksi pääsen ensiviikolla uuteen kämppään pansioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrkkälä muistuttaa nykyään varisuota. Ä hlämeitä on jo enemmän kuin kantasuomalaisia ja meno sen mukaista. Aseet ja pommit paukkuu vähän väliä. Onneksi pääsen ensiviikolla uuteen kämppään pansioon
Heh hee varsinainen hjuumorimiäs, vai oikein Pansioon... mee samantien lumikonkadulle verestään muistoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759