E38 Lang ?

Pekka

Onko tuossa e38 lang mallissa vakiona jotain varusteita mitä ei ole lyhyessä mallissa.
Olen katellut Saksasta 735ial tai 740ial näyttää olevan paljon vähemmän tarjolla kuin lyhyempää mallia ainakin mobilen sivuilla.
Taas kun katsoo ebayn sivuja niin jenkeissä taas on päinvastoin siellä lähes jokainen yksilö on pitkä malli.
Muutenkin mielestäni tuo lang malli olisi se oikea senhän saa nyt käytettynä käytännössä samalla hinnalla.
Näyttää kumminkin myös Suomessakin olevan harvassa nuo langit. Ihme juttu onhan se kumminkin takatiloiltaan huimasti tilavampi eihän normaali seiska eroa viitosesta ollenkaan. Melkein sama kuin ostaisi suoraan viitosen.
Niin vaikka ei tarvitsekkaan takatiloja niin vaikuttaahan se pidempi akseliväli myös ajettavuuteen.
Ja tuo varsinainen kysymys tuosta langin varustetasosta e38 niin jos sekin eroaa niin kyllä se puoltaa langin suuntaan.
Eikö tässä nykyisessä seiskassa ole ilmajousitus langissa ja takapenkin lämmitys ainakin erona normaali malliin.

6

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V12

Omakohtaisen kokemuksen perusteella en ainakaan itse haluaisi nykyisestä (ei lang) autosta enää missään nimessä pidempää versiota. Ainut asia joka tulee mieleen huonona puolena auton käsittelystä, on se että se taipuu mutkiin huonosti akselivälinsä vuoksi. Myös on samasta syystä parkkeeraminen on hankalaa. Voin vain kuvitella kuinka epämiellyttävä langia on käsitellä vastaavissa tilanteissa.
      Sinänsä viittaus ajattavuuden parenemiseen tuntuu huvittavalta Suomen oloissa, koska pitempi akselivälihän parantaa ajettavuutta, kun ajetaan suoraan kovalla vauhdilla. Minä en huomannut tässä lyhyemmässä versiossa mitään vikaa ajettavuudessa tai suuntavakavuudessa, kun nopeusmittari näytti 250km/h.

Jos taas aiot ostaa 735:n niin minun mielestäni se on ratkaisu, joka on verrattavissa viittaamaasi 5 sataa sarjan hankintaan. Hienointa 700-sarjan autoissa on iso moottori ja sen tuoma voiman tunne. Jos haet ajonautintoa, auton pitää olla 750, tai jollei siihen pokka riitä, niin sitten tuo 740 menee juuri.

Toinen seikka onkin sitten se, että tuo pidennyshän pilaa auton muuten onnistuneen muotoilun.

Varustelueroista en tiedä, mutta itseltä löytyy myös takapenkin lämmitin.

• ile

Lang-mallissa(ainakin 750)alustan sähkösäätö-edc-vakiona.Kannattaa valita highline-malli,jossa takapenkkiläisille oma ilmastointi,penkin sähkösäädöt ja oma puhelin stereosäätimet

• v12

tuo takapenkille oma ilmastointi, takapenkille omia suuttimia vai sekä suuttimia että omia hallinta namiskoja.

• joku
        v12 kirjoitti:

tuo takapenkille oma ilmastointi, takapenkille omia suuttimia vai sekä suuttimia että omia hallinta namiskoja.

Eikö siinä tule vakiona ne suuttimet takapenkkiläisille,mutta siihen saa lisävarusteena samanlaiset säätimet kuin edessäkin eli asteen tarkkuudella valitun lämpötila säätimen taakse on kyllä todella harvinainen ei ole monessa autossa.
        Normaalistihan siinä voi vain valita tuleeko suuttimista ilmaa vai ei.

• v12
        joku kirjoitti:

Eikö siinä tule vakiona ne suuttimet takapenkkiläisille,mutta siihen saa lisävarusteena samanlaiset säätimet kuin edessäkin eli asteen tarkkuudella valitun lämpötila säätimen taakse on kyllä todella harvinainen ei ole monessa autossa.
        Normaalistihan siinä voi vain valita tuleeko suuttimista ilmaa vai ei.

Kiitos tarkennuksesta

• ile
        v12 kirjoitti:

Takapenkille oma säätö ilmastoinnille av-out ja fax-liitännät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe