Onko tuossa e38 lang mallissa vakiona jotain varusteita mitä ei ole lyhyessä mallissa.
Olen katellut Saksasta 735ial tai 740ial näyttää olevan paljon vähemmän tarjolla kuin lyhyempää mallia ainakin mobilen sivuilla.
Taas kun katsoo ebayn sivuja niin jenkeissä taas on päinvastoin siellä lähes jokainen yksilö on pitkä malli.
Muutenkin mielestäni tuo lang malli olisi se oikea senhän saa nyt käytettynä käytännössä samalla hinnalla.
Näyttää kumminkin myös Suomessakin olevan harvassa nuo langit. Ihme juttu onhan se kumminkin takatiloiltaan huimasti tilavampi eihän normaali seiska eroa viitosesta ollenkaan. Melkein sama kuin ostaisi suoraan viitosen.
Niin vaikka ei tarvitsekkaan takatiloja niin vaikuttaahan se pidempi akseliväli myös ajettavuuteen.
Ja tuo varsinainen kysymys tuosta langin varustetasosta e38 niin jos sekin eroaa niin kyllä se puoltaa langin suuntaan.
Eikö tässä nykyisessä seiskassa ole ilmajousitus langissa ja takapenkin lämmitys ainakin erona normaali malliin.
E38 Lang ?
6
1240
Vastaukset
- V12
Omakohtaisen kokemuksen perusteella en ainakaan itse haluaisi nykyisestä (ei lang) autosta enää missään nimessä pidempää versiota. Ainut asia joka tulee mieleen huonona puolena auton käsittelystä, on se että se taipuu mutkiin huonosti akselivälinsä vuoksi. Myös on samasta syystä parkkeeraminen on hankalaa. Voin vain kuvitella kuinka epämiellyttävä langia on käsitellä vastaavissa tilanteissa.
Sinänsä viittaus ajattavuuden parenemiseen tuntuu huvittavalta Suomen oloissa, koska pitempi akselivälihän parantaa ajettavuutta, kun ajetaan suoraan kovalla vauhdilla. Minä en huomannut tässä lyhyemmässä versiossa mitään vikaa ajettavuudessa tai suuntavakavuudessa, kun nopeusmittari näytti 250km/h.
Jos taas aiot ostaa 735:n niin minun mielestäni se on ratkaisu, joka on verrattavissa viittaamaasi 5 sataa sarjan hankintaan. Hienointa 700-sarjan autoissa on iso moottori ja sen tuoma voiman tunne. Jos haet ajonautintoa, auton pitää olla 750, tai jollei siihen pokka riitä, niin sitten tuo 740 menee juuri.
Toinen seikka onkin sitten se, että tuo pidennyshän pilaa auton muuten onnistuneen muotoilun.
Varustelueroista en tiedä, mutta itseltä löytyy myös takapenkin lämmitin. - ile
Lang-mallissa(ainakin 750)alustan sähkösäätö-edc-vakiona.Kannattaa valita highline-malli,jossa takapenkkiläisille oma ilmastointi,penkin sähkösäädöt ja oma puhelin stereosäätimet
- v12
tuo takapenkille oma ilmastointi, takapenkille omia suuttimia vai sekä suuttimia että omia hallinta namiskoja.
- joku
v12 kirjoitti:
tuo takapenkille oma ilmastointi, takapenkille omia suuttimia vai sekä suuttimia että omia hallinta namiskoja.
Eikö siinä tule vakiona ne suuttimet takapenkkiläisille,mutta siihen saa lisävarusteena samanlaiset säätimet kuin edessäkin eli asteen tarkkuudella valitun lämpötila säätimen taakse on kyllä todella harvinainen ei ole monessa autossa.
Normaalistihan siinä voi vain valita tuleeko suuttimista ilmaa vai ei. - v12
joku kirjoitti:
Eikö siinä tule vakiona ne suuttimet takapenkkiläisille,mutta siihen saa lisävarusteena samanlaiset säätimet kuin edessäkin eli asteen tarkkuudella valitun lämpötila säätimen taakse on kyllä todella harvinainen ei ole monessa autossa.
Normaalistihan siinä voi vain valita tuleeko suuttimista ilmaa vai ei.Kiitos tarkennuksesta
- ile
v12 kirjoitti:
Takapenkille oma säätö ilmastoinnille av-out ja fax-liitännät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099