Hei
Tarjoan renkaanvaihtotyötä kotipihallasi hintaan 20e.
Alue rajattakoon Helsinki - Espoo - Vantaa - Klaukkala akselille, toki hieman kauemmaksikin tulen korvausta vastaan.
Vaihdan henkilöauton renkaat 20e:llä ja voin auttaa renkaiden kantamisessa varastoon yms.
Rahoilla jotka renkaidenvaihdosta saan, maksan bensat ja ostan uusia parempia autotyökaluja :)
Eli tämä ei ole mulle siis mikään tarkoitus saada isoja ansioita, vaan pikku puuhastelulla ansaita paremmat työkalut.
Minulla on tunkki pulttiavain, joten sinä tarvitset vain auton ja renkaat.
(vaihdan vain henkilöautojen renkaat, en pakuja, maastureita tms.)
Ota yhteyttä, niin sovitaan tarkemmin:
ahertaja (ät) yahoo.com
Renkaiden vaihtoa pihallasi, pk-seutu + klaukkala
ahertamista
3
512
Vastaukset
- ahertamista
Talvirenkaat on pakolliset Joulukuun alusta lähtien.
Talvirenkaat saa asentaa alle jo marraskuun alusta alkaen, tai aikaisemmin mikäli kelioloushteet niin vaativat.
Tarvittaessa ja sovittaessa voin myös tehdä pikkuhuoltoa autolle, kuten lampun vaihtoa, öljyn tarkastusta, lisätä pissapojan nestettä tms.
Voin myös sovittaessa kuljettaa huonokuntoiset renkaat kierrätykseen. - ssssss4444
halpaa renkaidenvaihtoa ! :O
- anpe2
Hei!
milloin sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa renkaat autooni.Auto Klaukkalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75862
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73843Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772