Voiko munasolu kiinnittyä menkkojen aikaan?

pirpu

Eli minua mietityttää onko mahdollista. Menkat alko toissa perjantaina ja kivut oli sikakovat vaikka otin särkylääkettä. Vuoto kuitenkin oli normaalia. Näin kovia kipuja mulla ei ole ikinä menkkojen aikaan ollut. toiveissa siis raskautuminen. Menkkojen aikaan ja myös sen jälkeen ollut melkein joka päivä pää kipee ja kauhee väsymys. Ja välillä huonoa oloa. Ja iltaisin mahani on kuin jalkapallo.

7

3854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkkatäti.

Alkio ei voi mitenkään kiinnittyä menkkojen aikaan, koska paksuuntunut limakalvohan, johon alkion kuuluu kiinnittyä, valuu silloin pois.
      Pääkipu, huono olo ja väsymys ovat normaalia mihin aikaan kuukaudesta/elämästä tahansa, ikään ja sukupuoleen katsomatta.
      Menkkakivut voivat vaihdella samalla naisella eri kuukausina paljonkin.
      Vatsa turpoaa monesta eri syystä; raskaudesta vatsa kasvaa vasta usean viikon tai kuukauden päästä.

• 18+11

Tee testi ootko raskaana sillä se selviää.. Toisilla menkat tulee vaikka ois raskaana..

• nukutin

mietin tuota alkion kiinnittymistä kans menkkojen aikana.elikkä tällaista asiaa että minulla on menkat, lopussa.kestäneet yli viikon reilusti, kierukan poisto voinut aiheuttaa myöhästyneet pitkät menkat.no tein ovistestin sit tässä ja positiivinen oli.eli minulla on viel jotain vuotoa mutta ovulaatio silti??? miten ovulaatio voi tulla edes jos on menkat just lopuillaan? tein uusiks ovistestin tänään.positiivinen! kaksi viivaa testissä.tein tasan ohjeiden mukaan.onko tää muka mahdollista?vähän samaa siis tässä mietin.mutta testit kun oon tehnyt niin luulisin et kyl se ovulaatio on tullut tästä vaik on menkkavuotoja hieman vielä.kesken menkkojen kun ei pitäs voida raskautua mut eikös ovulaatiovaihe ole se missä raskautuu todennäköisemmin? pettääkö ne testit usein? helppii mulle kans kiitos :)

• kspspsds

Ovulaatio voi tulla menkkojen aikana. Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohtuun vasta viikon päästä ovulaatiosta. Niin ja jos ovulaatiotesti näyttää positiivista monta päivää lasketaan ovulaatio ajankohta ensimmäisen positiivisen testin mukaan. Eli jos testi positiivinen ma, ti ja ke niin ovis on maanantain testististä 24-48 tunnin päästä (silloin se on ti tai ke).

• terkkatäti.

Munasolu ei todellakaan irtoa menkkojen aikaan, vaan suurinpiirtein puolivälissä kiertoa. Munasolun irtoamisen jälkeen siis menee noin pari viikkoa, joskus vähemmän tai kauemmin, kunnes kuukautiset alkavat. Olettamus, että voisi tulla raskaaksi menkkojen aikana perustuu siihen, että siittiöt eläisivät mahdollisimman kauan (max 4vrk) ja naisen kierto olisi todella lyhyt eli ovulaatio ajoissa, mutta tämänkaltainen tilanne on tietysti äärimmäisen harvinainen jo siksi, että menkkojen aikana siittiöillä ei ole kovin hyvät oltavat pelipaikalla.
        onnea ap:lle raskaudesta, toivottavasti kaikki on hyvin!

• nukutin

juu no joku kehoitti minua tekemään raskaustestin koska tein menkkojen aikana positiivisen ovulaatio testin.tein eilen ja tänään positiivisen raskaustestin.eli näinkin voi olla...toisaalta en tiiä olenko varmasti raskaana vai onko varhainen keskenmeno tullut...toivottavasti ei.

• pirpu

Terkkatäti: ketä tarkoitit ap:llä?

Taidan venttailla menkkoja. Niitten pitäs alkaa ensvkolla. Viime keskiviikkona ainakin oli alamaha taas suht kipee. Samaten eilen illalla ja tänäänkin ollut vähän. Mielestäni tähän asti en ole yhen kierron aikaan kipuillut näin paljon. Sanoin jo ukollekin eilen illalla, että kohta lähen tutkimuksiin, mikä noi kivut aiheuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe