Elikkä omistin neljä hiirtä, ja kaikki olivat ihan terveitä ja virkeitä, ja ruokaa ja vettä aina tarjolla. Jokatapauksessa lähiviikkoina en ole käsitellyt hiiriä ihan sen takia että oon ollut todella kipeä ja eivät muutenkaan pahemmin sylissä viihdy, mutta tänään kun olisin ihan katsonut hiirten hampaat sun muut, löysin yhden niistä kuolleena, ja muuta ei ollut jäljellä kun poikkinainen häntä, ja ei mitään lihaa, tai karvaa päällä, vaan luut yms, joten ihan kammottava näky oli sillä edes päätä tai jalkoa ei erottunut, vaan ainoastaan tällänen ihan kammottava raato. Joten kysyisin, että onko mahdollista että tää yks on vaan kupsahtanut ja muut kolme sitten syöneet tämän? Sillä mitään muuta en keksi sillä sulassa sovussa ovat aina olleet, ja kyseinen hiiri on ollut alkuviikosta kun olen sitä nähnyt ollut ihan normaali ja elossa oleva, kaikki ovat/olivat siis tyttöjä.
Outo kuolema..
marysha
1
207
Vastaukset
- S
Hiiri vain kuoli jostain syystä ja kaverit söivät sen. Se on ihan normaalia käytöstä hiiriltä, kuollut laumanjäsen usein syödään. Kuolinsyytä tuskin saat tietää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070