Hei! Minulla on ongelma, olen tuntenut erään miespuolisen henkilön noin kaksi kuukautta ja pian hän täyttää kahdeksantoista. Emme seurustele vielä, mutta asiasta on kyllä puhuttu, että kunhan ensin kunnolla tutustutaan niin kumpikin olisi kyllä halukas seurustelemaan.. Minun täytyisi keksiä jokin erityinen 18-vuotis synttärilahja, joka erottuisi muiden joukosta ja jolla saisin miehen vieläkin enemmän pitämään minusta. Ongelmana on juuri se, etten millään keksi mitä hänelle hankkia, sillä en tunne häntä vielä niin hyvin, eikä hän oikein käytä mitään koruja tai pelaa mitään pelejä, olen ihan hukassa ja tarvitsen lahjaideoita! Kaiken hyvän lisäksi olen opiskelija ja erittäin köyhä sellainen, joten lahjan tulisi olla myös mahdollisimman edullinen. Auttakaa minua, jos teillä vain olisi jokin idea, sillä pian alkaa olla jo kiire ostaa lahjaa! Kiitos! : )
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607