Hei kaikille! Olen miettinyt telkun ostoa ko.hintaluokassa(reilu tonni). Olen nähnyt ko. molemmat laitteet livenä, mutta valitettavasti eri liikkeissä, joten voiko kukaan antaa "faktaa" noiden laitteiden ominaisuuksista/kokemuuksista? Nähdyn perusteella molemmissa oli tosi hieno kuva.
Sony 723nx vs. Samsung 6547?
3
195
Vastaukset
- .............
googlella saattaa löytyä jotain faktaa......
- Ominaisuudet OK?
Olet aika yksin valintapäätöksen kanssa. Voi kysyä hiljaa itseltään, kannattaako joulumarkkinoilta ostaa televisio, jos joulun jälkeen saa paremman (ja isomman) samalla rahalla? Moni ei kuitenkaan päivän hintoja katsele, kun veronpalautus tulee tilille sopivasti ennen joulua;) Mallit vaihtuvat nykyään niin nopeasti, ettei "vanhentuneita" malleja tunnista kovin nopeasti edes mallimerkinnästä. Omat tv:t olen ostanut joulun jälkeen alennusmyynnistä, jossa halutaan päästä hyllyyn jääneistä "vanhoista" yksittäiskappaleista eroon.
http://tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani/vertailut/tm-vertailu-40-42-tuumaiset-hdtv-televisiot on muutaman mallin vertailua, mutta kannattaako noista vertailuja kauheasti tutkia. TV:t ovat kuitenkin jossain määrin yksilöitä.. Et sitten laittanut edes kuvakokoa kysymykseesi?
Kokoa lista, mitä ominaisuuksia tarvitset: Teksti-tv:n käyttö (alasivut), pelikäyttö, liitännät, kauko-ohjaimen menun käytön helppous, koko (40" alkaa tuntua muutaman viikon katselun jälkeen pieneltä), 3D-ominaisuudet, IPTV, T2-viritin, Plasma/LCD/LED, minkä valmistajan laitteita sinulla on ennestään?
Omat laitteeni ovat Sonyn tuotteita, jolloin voin HDMI-liitännän ohjailla niitä yhdellä kapulalla. Näin ollen katsoisin ensin Sonyn ominaisuudet ja sitten tulisi Samsungin vertailu siihen. Esim. Gigantin, Veikonkoneen tai Koneboxin sivuilla voit vertailla eri malleja, ei ehkä juuri näitä, mutta kuitenkin.. - Sama Samsungissa
"Omat laitteeni ovat Sonyn tuotteita, jolloin voin HDMI-liitännän ohjailla niitä yhdellä kapulalla."
Sama juttu Samsungin laitteissa. Itsellä niitä, ja hoituu myös yhdellä kapulalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394