BMW 525/530 bensa

Kertokaapa ihimeesä

Otsikon mukaista kärryä oon harkinnu.
Vm. noin 2000,farkku,manuaali ja ajettu max 200tkm.
Kertokaapa hyviä ja huonoja puolia.
Kalliit remontit? No bensaahan syö varmaanki vähä enämpi mitä "normi" henkilöauto mut ei kauheana haittaa.
Autoja on ollut useita minulla mutta ensimmäinen BMW harkinnassa.

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erivetoko

Varo, aiheuttaa riippuvuutta.
      Noiden jälkeen mikään muu automerkki ei tunnu miltään.

• Ei fanaatikko

Eipä se ihan noin ole. Olen BMW:stä vaihtanut eri merkkiseen. En siksi että BMW olisi huono ollut, vaan sen takia että BMW ei ole yhtään sen parempi kuin esim. Mersu, Audi tai Jaguar. Kaipaan vaihtelua, en voisi kuvitella että ajaisin aina saman merkkisellä.

• Erivetoko
        Ei fanaatikko kirjoitti:

Eipä se ihan noin ole. Olen BMW:stä vaihtanut eri merkkiseen. En siksi että BMW olisi huono ollut, vaan sen takia että BMW ei ole yhtään sen parempi kuin esim. Mersu, Audi tai Jaguar. Kaipaan vaihtelua, en voisi kuvitella että ajaisin aina saman merkkisellä.

Voihan se noinkin olla, bemari on noista selvästi tunnokkain ajettava, hyvässä ja pahassa. MB on ehkäpä mukavin ja eleettömin siirryttäessä paikasta toiseen. Tuon ikäisestä ja tuon verran ajetuista Audeista tai Jaguareista ei ole kokemusta. Audi etuvetoisena on selvästi erilainen.

Joka tapauksessa tuo e39 on erittäin koukuttava auto, kunhan on kunnossa. Tuon ikäsiissä yksilöt ovat jo merkkiin katsomatta hyvin eri kuntoisia.

• Kertokaapa ihimeesä

Mihin kannattaa kiinnittää huomioita osto hetkellä? Tottakai auton tsekkaan aina huolella läpi ennen kuin ostan mutta onko jotain tyyppivikoja tai muita juttuja mitä kannattaa tarkistaa ko. bemarista?

• that'smyname

E90 330d omistaneena ja 325:sta ajaneena oma mielipiteeni on, että noi on kaksi suht eri autoa, varmasti myös 5-sarjassa. Osta 530 niin ei tarvi selitellä jos siihen on kerta mahdollisuus, tulet nauttimaan ihan joka kilometristä. Se on ihan mahtavaa kun lähtee joka tilanteessa ja nopeudessa muttei kuluta paljo mittään. 525 lienee turhan lähellä suoritusarvojensa puolesta 520:sta.

• E60 525i

Mites 525:sta joutuu muka selittelee? Kerro minullekin kun omistan moisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe