Otsikon mukaista kärryä oon harkinnu.
Vm. noin 2000,farkku,manuaali ja ajettu max 200tkm.
Kertokaapa hyviä ja huonoja puolia.
Kalliit remontit? No bensaahan syö varmaanki vähä enämpi mitä "normi" henkilöauto mut ei kauheana haittaa.
Autoja on ollut useita minulla mutta ensimmäinen BMW harkinnassa.
BMW 525/530 bensa
6
289
Vastaukset
- Erivetoko
Varo, aiheuttaa riippuvuutta.
Noiden jälkeen mikään muu automerkki ei tunnu miltään.- Ei fanaatikko
Eipä se ihan noin ole. Olen BMW:stä vaihtanut eri merkkiseen. En siksi että BMW olisi huono ollut, vaan sen takia että BMW ei ole yhtään sen parempi kuin esim. Mersu, Audi tai Jaguar. Kaipaan vaihtelua, en voisi kuvitella että ajaisin aina saman merkkisellä.
- Erivetoko
Ei fanaatikko kirjoitti:
Eipä se ihan noin ole. Olen BMW:stä vaihtanut eri merkkiseen. En siksi että BMW olisi huono ollut, vaan sen takia että BMW ei ole yhtään sen parempi kuin esim. Mersu, Audi tai Jaguar. Kaipaan vaihtelua, en voisi kuvitella että ajaisin aina saman merkkisellä.
Voihan se noinkin olla, bemari on noista selvästi tunnokkain ajettava, hyvässä ja pahassa. MB on ehkäpä mukavin ja eleettömin siirryttäessä paikasta toiseen. Tuon ikäisestä ja tuon verran ajetuista Audeista tai Jaguareista ei ole kokemusta. Audi etuvetoisena on selvästi erilainen.
Joka tapauksessa tuo e39 on erittäin koukuttava auto, kunhan on kunnossa. Tuon ikäsiissä yksilöt ovat jo merkkiin katsomatta hyvin eri kuntoisia.
- Kertokaapa ihimeesä
Mihin kannattaa kiinnittää huomioita osto hetkellä? Tottakai auton tsekkaan aina huolella läpi ennen kuin ostan mutta onko jotain tyyppivikoja tai muita juttuja mitä kannattaa tarkistaa ko. bemarista?
- that'smyname
E90 330d omistaneena ja 325:sta ajaneena oma mielipiteeni on, että noi on kaksi suht eri autoa, varmasti myös 5-sarjassa. Osta 530 niin ei tarvi selitellä jos siihen on kerta mahdollisuus, tulet nauttimaan ihan joka kilometristä. Se on ihan mahtavaa kun lähtee joka tilanteessa ja nopeudessa muttei kuluta paljo mittään. 525 lienee turhan lähellä suoritusarvojensa puolesta 520:sta.
- E60 525i
Mites 525:sta joutuu muka selittelee? Kerro minullekin kun omistan moisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532