Ostin tuossa tv:n jossa on johon ei tarvitse erikseen digiboksia. Mulla on ennestään tallentava dvd soitin. Olen yrittänyt liittää nämä yhteen. En ole onnistunut tallentamaan ohjelmia. Miten se siis onnistuu? Vai onnistuuko lainkaan?
virittäminen digitv+tallentava dvd soitin?
4
138
Vastaukset
- kirjoittaja.
Jos sun DVD-tallentimesta puuttuu digiviritin, helpoimmalla pääset kun hankit tallentavan digiboksin.
jos televisiostasi saa kuvan ulos SCARTin kautta, niin nauhottaminen onnistuu, mutta vain katsottavalle kanavalle. - S
Kiitos "kirjoittaja" sinulle asiallisesta vastauksesta! Mä sain sen toimimaan.
Kai sinulla ennen oli joku digiboksi.Kytke se sinne tallentimen perään. Ei ole mitään mieltä tallentaa komposiittia television scartista. Tosin kun moni luulee, TV:n oma digiviritin ei ole mikään ratkaisu koko systeemin digitalisointiin. Se on vain TV:lle.
- S
Siis jouduin ostamaan uuden digiboksin. Sain sen ainakin toimimaan. Kokeilin eri keinoin ja arvelin itsekin siihen väliin digiboksia. Onneksi mulla kuitenkin oli sellainen. Kysyin vain varmistaakseni asian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684