Onko kellään kokemuksia uudesta Doblosta, erityisesti 2-litran Multijet-mallista. Vaikuttaisi kiinnostavalta paketilta, olkoonkin että hinta kipuaa varsin korkealle. Kävin koeajamassa 1,6.litraisen, mikä tuntui sekin ihan hyvältä. Kokonaisuutena erittäin hyvä ja mukava ajettava ja tietysti tilaa on ihan valtavasti. Kaupungissa helppo käsitellä, koska istuinkorkeus on normiautoa ylempänä ja siksi näkyvyys hyvä. Ulkonäkö on aina makuasia, mutta pikkuhiljaa Doblo alkaa näyttää oikein kivalta. Ja ainakin erottuu joukosta.
Doblon kokemuksia?
Fiattimies
2
1938
Vastaukset
- Doblo maxi
Mulla ollut ko. auto pakettiversiona ja 70 tkm takana ja auto pelannut moitteetta eikä tarvi muiden jaloissa pyöriä.
- Janne Heikkilä
Ostin juuri uuden van max 1.3 dieselin. Tilaa on enemmän kuin laki sallii ja kuin h-autolla ajaisi, vain reippaasti halvemmin! Takuu 3v/150.000km. Revi siitä VW :-)
Asiaan: aivan huippuluokan auto hintaansa nähden - ratkaisut tehty käytön kannalta, ei tyyloin, ja siksi pelittää kunnolla. Kantokykyä 1000kg! Hey come on..! Täytyy ostaako 10th kalliimpi iso paku jotta pääsee samaan! Jep, pienyrittäjälle summalla on eroa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849