Onko kellään kokemuksia uudesta Doblosta, erityisesti 2-litran Multijet-mallista. Vaikuttaisi kiinnostavalta paketilta, olkoonkin että hinta kipuaa varsin korkealle. Kävin koeajamassa 1,6.litraisen, mikä tuntui sekin ihan hyvältä. Kokonaisuutena erittäin hyvä ja mukava ajettava ja tietysti tilaa on ihan valtavasti. Kaupungissa helppo käsitellä, koska istuinkorkeus on normiautoa ylempänä ja siksi näkyvyys hyvä. Ulkonäkö on aina makuasia, mutta pikkuhiljaa Doblo alkaa näyttää oikein kivalta. Ja ainakin erottuu joukosta.
Doblon kokemuksia?
Fiattimies
2
1901
Vastaukset
- Doblo maxi
Mulla ollut ko. auto pakettiversiona ja 70 tkm takana ja auto pelannut moitteetta eikä tarvi muiden jaloissa pyöriä.
- Janne Heikkilä
Ostin juuri uuden van max 1.3 dieselin. Tilaa on enemmän kuin laki sallii ja kuin h-autolla ajaisi, vain reippaasti halvemmin! Takuu 3v/150.000km. Revi siitä VW :-)
Asiaan: aivan huippuluokan auto hintaansa nähden - ratkaisut tehty käytön kannalta, ei tyyloin, ja siksi pelittää kunnolla. Kantokykyä 1000kg! Hey come on..! Täytyy ostaako 10th kalliimpi iso paku jotta pääsee samaan! Jep, pienyrittäjälle summalla on eroa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295