varamummia ja ukkia edelleen etsiskelläään..

hyvinkäältä =)

Hei, Olen 2 pienen lapsen 28 vuotias äiti. Muutimme aikoinaan (nykyään ex) miehen kanssa tänne pääkaupunki seudulle ollessani raskaana, noin 5 vuotta sitten .Molempien vanhemmat asuvat Itä-Suomessa, josta olemme siis lähtöisin. Ja lapsukaiset eivät saa nauttia isovanhempiensa seurasta kuin ehkä kerran vuodessa. Itsekin joudun olemaan aika paljon töissä, koska onhan se raha jostain saatava että lapset saavat syödäkseen ja itseäni harmittaa etttei lapsillani ole mahdollisuutta viettää aikaa isovanhempien kanssa kun siitä kovasti nauttivat Lapseni ovat 4 ja 5 vuotiaat.

Vuodet ovat menneet ja ero mieheni kanssa sai aikaan uuden poikaystävän kautta välirikon omiin vanhempiini, koska he eivät uutta suhdetta suostu hyväksymään, vaikka hänkin on aivan ihana ihminen ja lapsilleni todella tärkeä.

Kuitenkin puuttuu se jokin tärkeä asia lapsiltani ja ajattelin kokeilla josko tätä kautta olisi mahdollista tavoittaa jotkut / joku ihana isovanhempi jolla on ehkä sama tilanne , että lapsenlapset ovat kaukana tai joku jolla ei ole omaa lastenlasta.

Kerron mielelläni enemmän itsestäni ja lapsistani jos tämä herätti kiinnostusta.

4

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ko? kö?

      ...eli etsii ilmaista lapsenvahtia? "uusi poikaystävä"..."käyn paljon töissä"... juu. Elämä edessä ja tukka takana ja muksut rasitteena?

      • :(

        Näinhän se taitaa olla. Vaikka itselläni on elämä takana ja tukka edessä, en suostuisi moiseen touhuun. Niin paljon olen nähnyt kuinka mummut ja vaarit joutuvat hoitamaan lastenlapsiaan. Äidin pitää päästä jumppaan, joogaan, zumbaan, ja iskällä on peli-iltaa, kaverisaunaa ym,ei kiitos. Isovanhemmat ovat jaksamisen äärirajoilla.


    • argg

      Ei netistä pidä hakea isovanhempia.Hölmöä touhua .
      En luottaisi tuollaisiin pyyntöihin.Huijareita liikkuu nettimaailmassa.
      Käänny tuttujen ihmisten puoleen jos aikeesi vilpitön.

      Täytyyhän sinun ymmärtää ettet voi käyttää ketään ihmistä
      ilman mitään korvaava apua teidän perheen isovanhempi vajeen hakuun.
      Oletatko lastesi seuran riittävän korvaukseksi ?

      Jos onnistuisit saamaan "pyytettömät isovanhemmat" lastesi seuraan
      En kehtaisi moista ilmaispalvelua ottaa vastaan. Enkä myöskään käyttäsi lapseni puutetta isovanhemmista tällaiseen tarkoitukseen.

    • Äitini on srk:n vapaaehtoistyöntekijänä ja sitä kautta ollut myös varamummo. Nyt hän ei enää jaksa kuin vanhuksia käydä auttamassa. Mutta kysypäs srk:sta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe