Järvelä paikkakunta lähellä Lahtea eräs tyyppi on saannut asenne-
vamman koiranpaskoista ja koiraverosta,oma koirani ei ole koskaan
paskonut jalkakäytäville enkä ole muitakaan paskoja nähnyt.Tämä
henkilö kun tulee mua vastaan joutuu syömään sen paskan kun niin
tykkää näköjään siitä,kirjoittelee Etlarin näppituntumapalstalla melkein
joka päivä tästä asiasta pistä nimes vellihousu siihen.Niin kauvan kun
tienvarsissa on kaljatölkki pakkauspahvit rikotut kaljapullot nulikat
ajelee viritetyillä mopoilla ilman vakuutuksia lastenleikkipuistoissa
meidän koira ei ainakaan tee näitä juttuja.Tästä lähtien tuon sun
pihaan sen paskalle niin saat joka päivä haistella ja vaikka mais
tella sitä kun niin tykkäät siitä,sanoo kuin Paavo Lipponen että
nahkurin orella tavataan.
Järvelässä joku höyrypää.
6
338
Vastaukset
- dghfdhdfg
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- -.-
-.-
- Taitojen etsijä
Tossa on asennetta, hyvin ytimekästä tekstiä, oletko ajatellut ryhtyä blogi-kirjoittajaksi?
- Paavo Lipponen
Olen hämmästynyt taidoistasi havaita viritettyjä mopoja, oletko ajatellut poliisin ammattia urana?
- reipaspöksy.
Velliiihousuuuu, velliiiihousuuu,...joopa, mutta tottahan se on ettei ne koirankakit oo ollenkaan kivoja. Koiria on ihan oikeesti niin paljon ettei se koirankakkamäärä oo mikään pieni ja kesällä kakkakärpäsiä pörrää kakkaläjissä ja tolleen. Ootko muuten tietonen, että koirissa on mykoplasma monessakin ja kantavat virussairauksia. Näistä asioista ei vaan puhuta ääneen, koska koirien lukumäärä vähenisi melkoisesti ja eläinlääkäreiltä loppuisivat työt.
Koirien ja muiden lemmikkien kantamista viruksista ja muista pöpöistä olisi syytä keskustella julkisesti paljon enemmän kuin niistä kakoista. - hhaahskjksl
Se, että jotkut käyttäytyvät huonosti, ei oikeuta sinua käyttäytymään huonosti.
Aina kun luen vertauksen rikoituista pulloista vs. koiranjätökset jalkakäytävillä, ajattelen että voiko koiranomistajat todella olla noin tyhmiä, vai onko kyseessä vain pieni, muttä äänekäs vähemmistö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253