KAKSOSET ON ILKEITÄ

Ei kaksonen

He saavat suurta nautintoa muiden satuttamisesta ja yrittävät "salaa" alistaa muita. He arvostavat useita suhteita, todellista rakkautta tuskin ovat koskaan kokeneet.

19

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esitys 11+19

      TODELLA ILKEITÄ!

      Nautinto suurin mitä enemmän kaivavat kuoppaa toiselle.
      Osaako kukaan niin hyvin pilkata ja arvostella.
      Sääli niitä jotka joutuvat, ilkimyksen kohteeksi!
      Ystäväni on joutunut, sanon hänelle olet kaiken tuon yläpuolella.

    • JK

      TODELLKIN ILKEITÄ

    • efrgthj

      Jos tunnette vain muutaman tai yhden kaksosen niin älkääs yleistäkö.
      Ja kuka se sanoo että juuri horoskooppimerkin vaikutus on se ilkeys??

    • yksönen

      Ap puhuu paskaa. Kaksoset ovat ihania ihmisiä.

    • 87u 6y5tr34

      Älä yleistä on niitä mukaviakin kaksosia ja ei se pelkästään horoskooppimerkistä johdu jos on tuollainen.
      Järki käteen!

    • gdfhdbbfgh

      Jep, kaksosissa on se toinenkin puoli. Osaa olla hurmaava, mutta myös ilkeä ja kielenkäytöllä ei siinä vaiheessa ole rajaa. Tuntuu että mitä enemmän kerrot luottamuksellisia asioita niin voit olla varma, että hän käyttää niitä hyväksesi riidoissa ja lyö vyön alle ja kovaa.

      näin meidän parisuhteessa.

      • as. ema.

        juu älä kerro luottamuksellisia asioitasi, riitatilanteessa saa muutkin tietää.
        ilkeä osaa olla, loukkaa todella pahasti.


    • eppu92

      Jep. En ole ilkeä, mutta riidellessä aivan mahdoton tapaus. Silloin käytän kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot voittaakseni. Koetan opetella pois... Toisaalta olen kuulema mukava ihminen, riitelen todella harvoin, aina rehellisesti ja vain aiheesta! Se, että kun suututaan, teksti tulee suoraan ja sensuroimatta, on aivan totta. Kuka sen sitten ottaa kuinkakin vakavasti oman taustansa/ajatusmaailmansa/luonteensa takia, on aivan toinen juttu :) Ei kai muidenkaan kuin kaksosten vihapäissään huutamia asioita lueta kiveen kirjoitetuiksi totuuksiksi/mielipiteiksi?

    • >--------►

      Ei ei, riipppuu ihan henkilöstä.

      Tunnen erään miehen joka on kaksonen. Hän on todella ihana. Haluaisi mielellään antaa minulle lahjoja niin kuin minä hänelle. Auttaa missä asiassa vain. Hän viihtyy usein minun seurassani. "Harrastetaan" myös sexiä.

      Mutta kuitenkin - emmme seurustele, mutta meillä on ihme suhde kuitenkin, jota ei voi seurusteluksi sanoa eikä oikeestaan kaverisuhteeksikaan.

      Itse olen jouskari ja kuulemma kaksonen ja jouskari sopii yhteen. ♥

      Älä siis yleistä!

    • LÖÖLL

      HERRANJUMALA! taas löysin jutun joka ei pidä paikkaansa! nyt tiiän et horoskooppeihin ei pidä luottaa! HAH! tunnen muutamia kaksosia JA NE KAIKKI ON TOSI KILTTEJÄ JA HEMPEITÄ JA SEMMOSII KIVOI!! :D mtä vttuu. ei tod oo mtn juonittelijoita hehehehe

    • ketkutus

      Tiedän tosiaan aika monta ilkeää kaksosta!!!! Jotenkin ketkuja.

    • No ainakin tällä kaksosella on ollut hauskaa lukiessa näitä juttuja :D en tarkoita pelkästään tätä keskustelua... on se kumma ku meitä kauheesti haukutaan pelkästään siksi että sattui syntymään tiettynä aikana :D

      nooh ehkäpä olen ilkeä kun naureskelen ;D

    • synt. 30.5.

      Ei varmaan liity sinänsä kaksosmerkkiin, mutta tutustuin kaksosmieheen, joka on patologinen valehtelija, itsekäs omaneduntavoittelija. Ihan puistattaa, miten aikuinen mies voi valehdella päin naamaa ihan kaikesta, jopa siitä onko vaimoa tai ei. Siis on vaimo, mutta ei ole olevinaan!!!!

    • G-mini

      Olen kaksosmies, ja koskaan en ole toivonut olevani mikään muu, vaikka toisinaan en kaikista kaksosiin liitettävistä piirteistä pidäkään, mikäli ne sopivat myös minuun. Olen vuosia sitten käynyt täällä foorumilla lukemassa ja kommentoimassa ja mm. tämä on jäänyt mieleen:

      Kaksonen on kykeneväinen rakastamaan, osaa rakastaa, varsinkin näyttää sen, ja rakastaa aidosti ja voimakkaasti, mutta vain aniharvoja, sitä ns. sopivaa, tarpeeksi oikeaa ja täydellistä, muita kohtaan voi kyllä olla mukava, mutta se voi olla vain ystävällisyyttä ja ystävyyttä.

      Mitä tulee kaksosen ilkeyteen niin se on vain se toinen ääripää niitä ihania, romanttisia, helliä yms. sanoja ja tekoja kohtaan. Eli ts. verbaalista supliikkitaitoista kaksosta ei parane ärsyttää tai suututtaa jos yhtään uskoo hänen juttujaan. Tosin suuttuneena ihmiset eivät yleensäkään ole kovin rehellisiä, joten ne loukkaukset ja solvaukset voi unohtaa mikäli kaksonen pyytää kunnolla anteeksi.

      Olen seurustellut lähinnä kauriiden ja oinaiden kanssa. Arvostanut kauriita, mutta mieluiten ollut oinaiden kanssa, koska heidän kanssan suhteessa on ollut intohimoa ja jännitystä, sillä kumpikaan osapuoli ei ole luottanut toiseen. Oinaat ovat paljastuneet valehtelijoiksi ja epävakaiksi helppoheikeiksi, joiden rakkauden näyttäminen on ollut teatteria. Kauriisiin on aina voinut luottaa, mutta heidän kanssaan on ollut tylsää. Ei ole tarvinnut pelätä eroa. Oinaiden kanssa ei ole voinut keskustella asiallisesti, Kauriiden kanssa on. Jos ajatellaan sitä mitä monet ihmiset tekevät, he hommaavat ensin kokemuksia ennenkuin vakiintuvat. Tässä tapauksessa olisi turvallista perustaa perhe ennemmin Kauriin kuin Oinaan kanssa, mutta en pääse yli siitä että Oinaiden kanssa on parhaimmillaan ollut vain niin hemmetin ihanaa ja kivaa, siitä huolimatta että on ollut lähellä menettää mielenterveys rakastaessani yhtä oinasta. Siksipä itseasissa jätinkin hänet. Viimeisin suhteeni oli pisin suhteeni. Oinaan kanssa tietysti, joka päättyi myrskyisissä merkeissä, ja tällä kertaa tulin itse jätetyksi. Kaikkien eksieni kanssa olen kuitenkin pystynyt olemaan kaveri vielä eron jälkeenki.

    • olittakinkääntäjä

      Aloittaja on täysin oikeassa..kaksoset ovat ilkeitä, välinpitämättömiä, pettäjiä, kieroja ja vielä siltikin pelkureita. Osaavat näytellä hväsydämisyyttä mutta kuitenkin se vastakohta on aivan toisenlaista. En ikinä uskaltaisi luottaa kaksoseen niin kamalan kohtelun olen kaksosmeiheltä saanut jotta kierrän kaikki kaksoset kaukaa. Teihin ei voi ikinä luottaa!

    • KaksOset vm 58

      Minä tässä olen, huokaus..itsekin kaksoset merkiltäni ja tosiaan tunnistan tuon kaksialaisen terän koskettavan sydäntäni. Nuorimmat lapseni sanovat usein, että olen kuin tuuliviiri, hetkessä muuttuva mielipiteeni harmaannuttaa lapseni ennen aikojaan.
      Olen myös pahankurinen, nautin toisten kämmeistä, mutta en pahuudella vaan ihan kurillani!!
      Toisaalta olen hyvin huolehtivainen, en jätä kaveria hädässäkään vaikka minut on kevyesti jätetty, kun minulla on ollut vaikeuksia.
      Yhtäkkiä osaan sanoa keiden horoskooppimerkkien kanssa EN tule toimeen...Härkä, Neitsyt, Kauris ja joskus harvoin toinen Kaksoset.
      Siltikin ja juuri sen takia, Hauskaa Juhannusta kaikkien merkkien alla syntyneille, me olemme kaikki yhtä hyviä ihmisiä, merkistä riippumatta.

    • ilkeä kaksonen

      Teidän puheenne on totta olen merkiltäni kaksonen ja pidän siittä että saan satuttaa ihmisiä ja tykkään pelotella kaikkia kavereitani >=D

    • skorpionikaksonen

      Paljon riippuu nousumerkistäkin millanen on. Itse nousu skorppana myönnän olevani joskus aika piikikäs mutta en todellakaan petä ystäviäni enkä puhu heistä paskaa selän takana!!! D:

    • Kauris kaunis

      No jaa-a,mitäs nämä kaksosmiehet sitten käyttäytyy kun heille ei aikaa..Elikkäs kun väittää että mulla baarit täynnä ystäviä..Eli mitä sitten,onko mustis siitä ettei hälle aikaa vai mitenkä..Toki mä antasin hälle aikaani,jos vaan pyytäis.Minä en ite tuppaa enkä tunkeile..Unohtaako kaksosmies ajastaan riidat ja antaako anteeks?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe