aidosti näkevälle

pohjaa vailla

tein alkukesästä elämäni pahimman virheen ja sen myötä putosi pohja elämältä pois. en löydä enää syytä elää enkä enää tiedä mitä haluan tai tekisin. kauanko alamäki jatkuu ? löytyykö selkeys? kääntyykö onni joskus?

9

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      kirjoituksesi on yhtä sekava kuin mielesikin. minusta sinä tarvitset auttavaa ihmistä, ammattiauttajaa.
      et ole nyt oma itsesi, joten sinun kannattaa hakea sitä keskusteluapua pian.

sinä löydät toki vastauksia kysymyksiisi, mutta keksit sitä myöten myös lisää kysymyksiä. älä ota lääkkeitä. ja pidä tavaroistasi hyvää huolta, älä anna niitä kenenkään muun käyttöön.

t: Keskiyö

• pohjaa vailla

et sinäkään vastannut minun kysymyksiin, vastaakohan ammattiauttajakaan ja tietääkö edes vastauksia niihin? mitä tavaroita en anna muiden käyttöön? olen käynyt ammattiauttajallakin,mutta ne vain kyselevät ja minä kerron,sitä samaa voin tehdä täälläkin,vastauksia ei vaan tunnu saavan mistään!

• Hei
      vastaukset ovat sinun sisälläsi ja sinä pidättelet niitä siellä. et halua katsoa totuutta silmiin. etkä ole vielä halunnut edetä kehityksessäsi parempaan.
      ota tuo jarru pois päältä, niin alkaa tapahtua.
      onni astuu pelikentälle sitten, kun sinä itse nouset ylös ilman tukijaa.

t: Keskiyö

• pohjaa vailla

ei ole halusta kiinni,vaan olen alakynnessä. ja totuus on liian kamala,kuka sellaista haluaisi uskoa..?enkä ole sellaista ansainnut..

• avaa mieli

jos et ole asian kanssa sinut ja se ahdistaa niin se pitää käsitellä-vaikka ajan kanssa omassa rauhassa tai ammattilaisen kanssa keskustella.sen kautta saa asiaa selkeyttä ja jakamalla luotettavan ihmisen kanssa asian pääset pahasta olostasi pois.ennustajat ei voi saadac puolestasi käsiteltyä mieltä painavia asioista.tee se itsesi kanssa ja puhuenluotettavan ihmisen,ystävän ,öäheisen tai ammatilaisen kanssa.asiat pitää käsitellä.pidät mielesi jumissa kun etukäteen jo olet pettynyt asenteiltasi.käsittele asiat ja puhu -puhu vaikka palvelevan puhelimen kanssa! älä vangitse painavia asioita mieleesi,se kummittelee ja on siellä jos et pura asiaa jollaon tavoin.mieltä ei voi huijata-se jää alitajuntaan.olen kovia kokenut ja ääripisteessä olen henkisesti ollut-ylpeys esti purkautumasta-ei auttanut selvänäkijät vaan puhuminen !!

• pohjaa vailla

AAAAAAAAARGHHH!!!!!!!!!!!!!Kävin ammattiauttajalla,saivat mun tuntemaan oloni vain huonommaksi,en kyllä saanut minkäänlaista apua!Sanoivat mun vaan leikivän,enkä saanut edes uutta aikaa enää..kukaan/mikään ei auta!Lääkkeitä kehottivat vaan syömään, en halua!!!!

• otapa toinen asenne

on kai sulla nyt joku tuttu luotettava ihminen?? ei kannata antaa periksi,huomenna on asiat toisin kun päätät.kukaan toinen ei voi tulla sua auttamaan ja pääsi sisälle jos et ole myös vastaanottavainen ja mukana avun haussa.ei voi auttaa jos ei ole itse halukan ottamaan apua ja yhteistyökykinen.sullakin on velvollisuus ja vastuu asiaan.ei vaan voi mennä hakemaan apua jos et ole yhteistyöhaluinen ja valmis antautumaan tosiasioille.lopeta itsesäälissä rypeminen ja negatiivissen ajatteleminen,et muuten pääse pois kurjasta olosta.mun läheinenkin pääsi vaikka oli samalla asenteella kuin sinä juuri nyt.ylös ulos ja kävelemään,netistä ei totuudet löydy eikä ennustajilta.totuus lähtee susta,ja toisista ihmisistä!olkoot ne sitten kaverit,läheiset,ammatti-ihmiset.ei tolla asnteella sua voi kukaan jeesata,ota vastuu myös itseesi ja anna asioille nimet ja tee hyvää

• -ei mitään hätää.

Okei, teit elämäsi pahimman virheen. Mutta kukaan ei ole täydellinen ja joka iikka täällä telluksen tallustelijoista on joskus mokannu raskaimman kautta. Silloin tuntuu maa monojen alla huteralta kun perusta heilahtelee se on selvä.

Mutta virheistä oppii ja oppii myös ottamaan iisisti ja nöyrtymään siten, että ottaa vastaan neuvoja alamäessä ihan lunkisti jos kerran niitä on mennyt pyytämään. Rankkojen mokailujen tarkoitus ihmiselämässä kai se, ettemme tarvitsisi toisiamme ollenkaan jos kaikki menis aina sukkana putkeen .

Mun nähdäkseni oot sisukas pakkaus ja aika terävä tapaus mutta helkkarin kärsimätön (no toki tilanne vielä ruokkii sitä).

Ei sun alamäki kauaa jatku, sä olet niitä jotka putoaa kun kissa jaloilleen. Vahvempana ja viisaampana. Opit kattoon vähän eteesi tulevaisuudessa- ja olemaan lempeämpi ja arvostamaan ittees uudesta näkökulmasta. Lakkaa ruoskimasta ittees jo, kaatunutta maitoa on turha itkeä. Pääpystyyn siellä jo, sulle tulee vielä hieno elämä -- pärjäät kyllä-

• pohjaa vailla

virhe oli itse asiassa sellainen että jätin käyttämättä elämäni tilaisuuden ja yksi haave olisi toteutunut, mutta tein niin kuin muut halusivat ja siitä vielä nyt rangaistaan..haave lipuu koko ajan vaan kauemmaksi ja kaikki lipsuu käsistä..meni ystävät ja työkin samantien..en jaksa enää yrittää mitään,itken vaan ja erakoidun ja katkeroidun,vihaan itseäni kun kadun kun en tehnyt niin kuin halusin ja menetin onneni..mikään ei enää koskaan voi olla hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7053
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      45
      2380
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2300
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1560
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      392
      1359
    Aihe