Tarvikkeet: a4 paperia,kynä ja 1 kynttilä.
Ohjeet: Etsi ensin paikka jhon ei tuule ja siellä on hiljaista ja rauhallista.
Tämän jälkeen ota kynttilä ja sytytä se, jos se on PIENI ja SININEN EN suosittele koittamaan sillon. Jos se on ISO ja PUNA KELTANEN henkiä on paikalla HYVIÄ sellaisia.
Laita KAIKEN tämän jälkeen kynä keskelle paperia ja pistäsilmät kiinni ja kysy tämä kysynyt: Onko täällä ketään? HUOM. ÄLÄ liikuta kyynää tahallaan.
Tunnet kyllä pian että kynä liikkuu,jos se EI liiku ensimmäisellä kerralla yritä uudelleen. Sen jälkeen voit kysyä IHAN mitä vaan... :D
Henki kielet:
Koittakaa ihmees!
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121