Minä epäilen, että sairastan tällä hetkellä angiinaa. Mitä oireita siihen tarkalleen ottaen kuuluu? Milloin on aika mennä lääkärin vastaanotolle? Kurkkukipuni on paikoin voimakasta ja nieleminen sekä syöminen tuntuu todella ikävältä. Suuhun erittyy limaa enemmän kuin normaalisti, mutta kuumetta ei ole. Pyörtyneisyyden tunnetta tai painetta ei ole missään osaa kehoa. Kyseessä ei luultavasti ole kurkunpäätulehdus.
Tarvitsen apua ja tietoa!
3
298
Vastaukset
- neuvoo
Mene tk ja sairaanhoitajan vastaanotolle joka voi ottaa pika.nielutestin..se näyttää jos on angiina..tai vaikka vastaus olisi negatiivinen voi ottaa nieluviljelyn jotta näkee onko mikä pöpö kurkussa..angiinaa on kuumeetomanakin..ja kaikilla ei tule valkoista katetta nielurisoihin,
- nomia
punaisia täpiliä nielussa ja kurkku tosi kipee kun nielee osaisko joku sanoo mikä ois kyseessä kestänyt 5 vk ja tosi kuivaa yskää olen yskinyt tarttisin tietoo
- jepajeejoo juu
Mulla oli angiina ja ainoa oire oli kurkkukipu nieltäessä, ei kuumetta. Testillä selvisi ja sain lääkkeet ja parani lääkkeillä parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790