Millaiset hotellit? Tammikuun 15 pvä lähtö ja olis kiva kuulla paikoista. Millainen paikka Nha Trang on. Kannattaako tehdä mitä retkiä? olisi kiva kuulla kaikkea em paikoista!! Kiitos!
Golden Central hotel Saigon/ Michelia Nha Trang
2
294
Vastaukset
- jfosjsjflfsjfljsfl
Golden Central on OK. Hienot huoneet sellaista normaalia kruusattua hotellitasoa. Koot ovat erilaisia. Aamiaistila on hieno ja moderni ja sijaitsee ylimmässä kerroksessa. Aamiainen on ihan OK ja aika "länsimainen". Sijainnistakaan ei pahaa sanottavaa eli hinta/laatusuhde on kohdallaan.
- Talvi 2012
Näissä hotelleissa en ole yöpynyt, mutta sijainniltaan ne ovat hyvissä paikoissa. Olimme viime talvena Saigonissa muutaman päivän ja Nha Trangissa yhdeksän päivää - ja tykkäsimme kovasti. Tammikuussa 2012 uudelleen.
Ranta on siellä tuulisempi ja rostaisempi kun esim. Phuketin rannat, mutta pidin siitä että siellä oli vähemmän porukkaan. Nha Trangissa suosittelen käyntiä esim. Vinpearlin saarella: siisti uimaranta ja vesipuisto, huvipuisto, akvaario ja paljon tekemistä koko päiväksi. Mutakylpypaikka on muutaman kilometrin päässä keskustasta ja se kannattaa myös käydä kokeilemassa.
Tekemistä siellä kyllä riittää. Kannattaa lähteä reissuun avoimin mielin, ihmiset ovat erittäin ystävällisiä. Puhtaus ei ihan ole länsimaiden luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233