Olisiko kukaan yksinäinen valmis yrittämään muutosta kanssani??
Olen ollut nyt niin pitkään yksin,sukulaisten kanssa oloa ei lasketa mukaan..
Minulla on todella huono itsetunto,syön pahaan olooni,mikä on valiettavasti alkanut myös näkymään..
En osaa arvostaa itseäni ja tunnen itseni täysin turhaksi.
Joskus tullessani täysi-ikäiseksi en halunnut lähteä baariinkaan yllä mainittujen ongelmien vuoksi..vaikka olisi pyydettykin
Sitten kaverit pikkuhiljaa kaikkosivat kun en lähtenyt mukaan.
Ajattelin että olisiko ketään muuta naispuolista ikänä 20 itse 23 joka haluisi jutella ensin vaikka sähköpostilla ja sitten tutustua?
Olen miettinyt että pakkohan täältä "erakkoluolasta" on lähteä joskus...
Se vaan voi olla vaikeaa kun on pitkään ollut yksin se on helppoa ja turvallista tehdä samoin kuin joka ikinen päivä.Ja voin sanoa että ajatus muutoksesta pelottaa niin pirkuleesti mutta aion yrittää..
Musta olisi kiva mennä vaikka baariin,en tosin osaa tanssia alkuunkaan mutta kai siellä voisi heilua!?
Olen järvenpäästä,olisi kiva jos olisit jostain läheltä,helsinki on vielä läheltä:)
Kirjoita minulle jos haluat olisi mukava jakaa kokemuksia jonkun samoista asioista kärsivien kanssa ja yrittää löytää ratkaisua..
[email protected]
yritetäänkö muuttua!?
yksin ei ole kivaa
3
212
Vastaukset
- 33
Tsemppiä sulle!
Toivottavasti saat muutoksen tehtyä. - no life
Kuullostaapa kovin tutulta!!
Täällä sitä nökötetään tälläkin htekellä yllätys yllätys yksin koneella lukien yksinäisten palstaa,kuullostaa jo melko koomiselta - fkerh
tsemiä, kerranki tääl joku yrittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574