-04 Mondeoni on alkanut kettuilemaan EGR-venttiilin viasta. Kertaalleen olen käynyt vikakoodin luetuttamassa (moottorin vika- valo alkoi palamaan kojetaulussa), ja vika paikannallistettiin EGR-venttiiliin. Vika kuitattiin, valo sammui ja meni 2 vkoa niin valo alkoi palamaan taas.
Autoliikkeestä, missä kävin koodin luetuttamassa, sanottiin, että venttiili maksaa 125€ työt.
Millainen homma tuollaisen venttiilin vaihtaminen on, ja pystyykö sen tekemään muuallakin kuin vain merkkikorjaamoissa? Paljonkohan työtunteja tuollaiseen menee?
Hinta-arvioita?
EGR-venttiili, mitä tulee maksamaan?
FordMondeo-04
3
970
Vastaukset
- junioriasentaja
Kuka tahansa voi egr venttiilin vaihtaa. työtä n. 1 tunti. Pari ruuvia ja parin letkun irroitus ja kiinitys. Ps. osan saa myös tarvikkeena. ei tarvitse merkkiliikkeen marmoritiskille mennä.
- työnnä suohon
Työnnä romusi suohon, se kannattaa.
- vaikeaa, niin vaikea
sähän sait jo melko hyvän hinta-arvion 125 tunti töitä, tuntihintana kun pitää vaikkapa 100, niin ollaan aika tarkasti kartalla.
Miksi et kysynyt heti tiskiltä hintaa hommalle??
Voithan vaikkapa soittaa korjaamoihin ja tiedustella tuota suurta ja kallista remottia ja kilpailuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584