a. Perheeseen kohdistuva väkivalta
b. Aikaansaamattomuus
c. Oman avun kerjäily ja tarve tekeytyä lapseksi kerjäämään ja koskettelemaan lapsenkasvatusta
D. euforia
Entä farmasia?
1. Yrittänyt tuottaa älyllistä vammaa itselleen kieltäytymällä patologiasta.
2. Tarkista holhousrekisterit ja lahkojen osalta päivittäin nestehukan omainen kiihkoilusi.
3. Yritys vaihtaa ja rääkätä kiduttaen fyysisellä ja psyykkisellä mielellä, jopa pakottaen sukupuolenvaihtoon, koska et halua nähdä itse, frustraation seurauksia:
a. Yhteiskuntaa
b. periytyvyyttä
c. perhettä, ihmiskuntaa, kansakuntaa ja itseä
Skitsofrenian hoito
4
264
Vastaukset
- J.K./Sinde-82/S.K.
Millaisen tekstin sait eilen illalla aikaiseksi skitsofrenian hoidosta?
a. Hottentotti, en voi vaihtaa perhettä.
b. Tämä liittyy Ruotsin hoviin ja vain meillä, sulla ja mulla, on väestönsuojeluoikeus. (kts. Kassi-Alma)
c. Jotenkin sä olet vähän epäonnistunut tässä, mun mielellä, hektisyyden takia, mutta se on alueiston vika.
d. En voi heittää elämääni menemään ja ryhtyä perinteikkäällä mielellä ylenkatseelliseksi ympäristölle, yhteiskunnalle ja itselleni.
"Mä en siis ole adoptoitu."
Kuinka tunteikasta, ääretöntä.
- Janneko ei saa mitään aikaiseksi? toisti Aune mielessäni. Millainen suhde heillä oli?
Mitä helkkaria?
Miksi skitsofrenian hoito on henkilöllisyyden vaihto?
- Odotin nyt kyllä jotain ihan muuta.
Kaikkea sitä voikaan psykologi kokeilla psyykkiseltä sieto- ja kestokyvyllä.
Tämä on tosi tyhmää, tähän heitetään sellainen lause, kuin:
"Sulla on maanpuolustuksen professuuri. Sun ei tarvitse nostaa tuloja, enää."
Mitä muuta tähän voisi vastata?
"Vapautetut vangit, joiden joukkoon Kersten onnistyi järjestämään Skandinaavien lisäksi juutalaisiakin, siirrettiiin Ruotsiin valkoisilla busseilla, joihin oli maalattu Ruotsin ja Punaisen Ristin värit."
Mistä sen tietäsin, nostalginen?- J.K./Sinde-82/S.K.
"Kassi-Alma: Tämä on törkeintä, mitä olen ikinä nähnyt."
Isyys-suhde Kaksosuus Diktatuuri
Isyys-eläke Ohittaminen Juntta
Sukupuolipeili Euforia Duuma
Anna
"Heinrich Himmler koki vain Kerstenin tuovan apua vatsavaivoihinsa.
- Vaikutti myös Himmlerin luom yksittäistäisten internoitujen tai kokonaisten ryhmien hyväksi.
Kersten joutui sodanjälkeen selittelemään läheisiä yhteyksiään natsijohtajiin."
Mannaa:
" Ei siellä ole koskaan mitään. Ei siletä tule ikinä mitään."
Taivaasta:
"Electric eye, in the sky, feel the air, nothings stares." Judas Priest
Mulla ei ole lapsia, koska lapsi on ylikokoinen. Sitä kirjoitin eilen.
Yhä useammin säätila oli epävakaa ja mä istuin kumarassa kontallani parvekkeella, käsieni varassa, kuin kumartaen. Kärsin psyykkistä tuskaa. Euforiasta ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä.
Neliöjuuri: tasaava, rauhoittava. " Sossu vain sodankävijä"
Valitusvirret 2:10
"Maassa istuvat vaiti Siionin vanhimmat. He sirottelevat multaa hiuksiinsa, pukeutuvat säkkivaatteeseen. Maahan painavat päänsä Jerusalemin nuoret tytö."
Ja seuraava luku:
Edesmenneen; "täysiä askartelee"
"Värjäsin hiukseni tänään. Jostakin syystä vietin Isänpäivää Jannen kanssa näin. Diakonin poika frustraatio, kädenlämpö ja lapsettomuus."
Saako Raamattua lukea?
-Riippuu vähän mitä sieltä lukee? vastasi eräs tuttavani. Kuulin hänen äänensä, kun hän luki kohtaa:
"Katujen pölyssä makaavat lapset ja vanhukset. Neidot ja nuoret miehet olivat kaatuneet miekkaan. Sinä iski heidät hengiltä vihasi päivänä teurastit säälimättä. "
Mä en siis ole adoptoitu.
" - Ja sitten mukana oli J.K isoisineen, kertoi edesmennyt isoisäni. Hänen synttärit olisivat pian. Hän oli olltu armeijassa, laivastossa ja sen perustamassa uudessa ammatissa, diakonin virassa. He olivat kävelleet koululle, jo annettujen ja luettujen läksyjen, Raamatun kohtien ja lukujen kanssa."
Poliisi: Ja mulla ei ole oikeutta harjoittaa abrakadabra-kulkukauppiasta. Sen olivat aiheuttaneet euforia ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Valitusvirret ja abrakadabra ovat eräs ihmiskäsitys, erään surullisen tarinan alku tai loppu, kertomus. Ei, heillä ei ollut tietoakaan näkymättömistä henkien äänistä.
- Sinde vm-82
Entä tärkeys taas pigmenttien, kehon loukkaamisen ja deklinaatioiden kyselylle? Ne tärkeitä omassa yksityisyydessä ja virike- sekä viriteperusteisessa ryhmäkäytössä. Kuka taas keksinyt, että yleiskunnolta seurataan?
- Minä vihata psykiatriaa... - Rukousterapia
Hoito skitsofreenikolle sielunhoidollista: Puhutaan äänistä, puhutaan tapahtumista ja elämästä, rukoillaan yhdessä...aromaterapia, tuoksut herättävät tunteita ja muistoja, kädestä kiinni pitäminen, sairasvuoteen puhtaanapito. Naisilla kuukautiset aiheuttavat mielialan vaihteluita ja kärsimystä kivuliaisuuden vuoksi, jotka tulisi huomioida naisten terapiassa ja lääkityksen suunnittelussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550