olis noi moottorit kiinnostanut 2.7 ja 3.1 litraiset diiselit onko ne mersun vai jonkun muun
tekemiä vaihdelaatikot on kai mersun automaatit. kummalla moottorilla kannattaa ostaa
mikä on kulutus niillä. ja mitä vikoja yleensä kyseisissä autoissa ilmenee.
cran cerogen 2ooo-2004 diiseliä ostoa harkitseva
cran mies
4
110
Vastaukset
- keroseeko?
mita sina puhua ja kuta kysella?
- cran mies
ei taida olla suomalaisia tällä palstalla?
- pirtukuski
Se kirjoitetaan sitten Grand Cherokee ja se on Jeep, ei Chrysler. Katso Jeep-palstalta.
2.7 on MB ja 3.1 on VM Motori. Ainakaan jälkimmäinen ei ole kovin hyvässä maineessa. Vaihdelaatikoista en osaa sanoa. - Mina taalla
Miksi sina osta joku Cran merkki auto,kun sa saa kylla iha tunnetunki merkki jos sa vaa aja kauppa ja kysy.
Missa tollaine Cran Cerogen valmistetaan,ollako se kaua ollut markkina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998