Lukeeko kukaan enää runoja? Minä luen, mutta mieluummin vanhempia runoilijoita. Rakel Liehu, Eeva-Liisa Manner. Briteistä Dylan Thomas, T.S. Eliot ja Sylvia Plath.
Mutta suomalaiset nuoret runoilijat ovat jotenkin eksyneet vain leikittelemään kielellä omassa pienessä piirissään. Miksi runo on hiljaa vaikka maailma huutaa? Heidän teksteissään mikään ei kosketa.
Jos nuoren naisrunoilijan äiti kuolisi, häntä koskettaisi vain
Aqua
Sodium Laureth Sulfate
Cocamidopropryl Betaine
Sodium Chloride
Sodium Laurolyl Glutamate
Glycol Distearate
PEG- 150 Distearate
Cocamide MEA
Betaine
Laureth-10
Propylene Glycol
Nykyrunoilijat
Retroraija
2
345
Vastaukset
- scarabaeus
..... ja vanhaa naisrunoilijaako koskettaisi viimekädessä vain
valelääkäri
?- Retroraija
Vanhoista naisrunoilijoista en tiedä, puolustan lukijan oikeutta runoon, joka koskettaa. Kolmikymppinen naislukijakaan ei kaipaa runoa, joka jää ulkokohtaiseksi sisäpiirin kielipeliksi. Miksi runo ei ota kantaa muukalaisvihaan, köyhyyteen, opiskelun ja työnhaun julmaan peliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591