Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Stressi ja Burn-out (perimä)

RyhmäKokkolaSinde

Eufoorikko sukupuolipisteistössä.
- Et viitsi tehdä mitään. Kyselet neuvoa perheeseen kohdistuvalla väkivallalla. Kuvittelet modernia oikeutetuksi, omaksesi ja olet täysin muita ihmisiä vaarantavassa tilassa. Kaikki mitä pidät omanasi tai oikeutenasi on täyttä fiktiota. Sukupuolisen alisteisuuden ja alistamisen halun takia. Hän ei viitsi erottaa vapautta ja vankeutta ja sekoittaa perheemme täydellisesti amorinkaarelta järjettömän lämpöiseen toimintaan, koska ei saa yksinkertaisuuttaan itseään a. lingvistiseksi, b. yksityiseksi. Miksi maksaa tällaisesta vaarantamisesta palkkaa?

"Se että tuntee kantavansa koko maailmaa harteillansa saattaa johtaa tuhoisinkiin tekoihin."
Mun perimä-isä, en ole siis adoptoitu käveli vastaan kaupassa. Hän oli sairastunut. Vähän huono juttu, kun turvapaperit on sillä kanissa. Mä en ymmärrä, miten voit olla tukematta, koko kansan tahdonmukaista sananpartta:
"Kaksosuus on korkeinta kirkossa." Ku Klux Klan
Eufoorikko käyttää vasta sukupuolipeiliä. Etkö osaa näihin alisteisuutta?
Ohittaminen: diktatuuri, juntta, duuma
Tässäkin on kysymys vain lapsenkasvatuksesta, lapsiseksityövoiman käytöstä ja lapsiseksityön teetättämisestä. Eufoorikko vastailee vain aina näin, ilman nostalgista.

" Kuin kulkukauppias "raskasta laukkua kantaen kulkukauppias vain taivaltaa,tie on pitkä ja kuoppainen, mutta aina kauppa kannattaa. Mun hiukset olivat ponnarilla ja yllänäi pitkä beige ja säkkikankaan värinen villamekko. Poliisi ajoi ohitse ja he leikkivät abrakadabraa. Jossakin vaiheessa kaupan parkkipaikan viereinen lauta-aita tuli vastaan. Se oli valkoinen. Raavin kumarassa niskaani ja kun nousin ylös, huomasin, että oli henki, kuin karannut minusta. Abrakadabra, ja valitusvirret,luku 2, jae 10: Maassa istuivat vaiti Siionin vanhimmat. He sirottelevat multaa hiuksiinsa, pukeutuvat säkkivaatteeseen. Maahan painavat päänsä Jerusalemin nuoret tytöt." Abrakadabra on taikatemppu, korttitemppu. Valitusvirret taas eräs ihmiskäsitys, erään surullisen tarinan alku tai loppu, kertomus. Poliisilla ei ollut tietoakaan näkymättömistä henkien äänistä. Ei he halusivat olla mustavalkoisia."

Entä miten teidän isäinpäivänne? Coping-keinossahan se vierähti mukavasti, kun sai olla taas sukupuolipisteistöä ja seurailla, vaikka kansalla ei hypnoosin, euforian ja suggestion osalta ollut juuri hurraamista.

8

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiooSinde-82

      Kuinka tunteikasta, ääretöntä....
      Miksi olet hankkiutunut tällaiseen alisteiseen asemaan taas?
      "Että mä saan tietää, mitä Raamatun kohtaa se papin tyttö lukee."

      Vastoin Aunen suosituksia, Jannen isoisä, jonka nimi oli ollut Janne, joka oli asianajaja. Aune oli opettaja. Hänen tehtävänsä oli opettaa, arvioida, tiputtaa.
      - Janneko ei saa mitään aikaiseksi? toisti Aune mielessään. Millainen suhde heillä oli? Jannella oli väärä suunliikerata, virheellinen puhekieli, amorinkaari ja uusi sana, terroristi.
      - Ehdottomasti en ole, enemmin vaikka isä, kuului Jannen lapsenlapsen, Jannen ääni. Ei, hän ei ollut isoisäni.
      Nostalginen, mulla oli bootsit jalassa. Niissä oli kirjottuja kukkia. Olin tunkenut farkkujen lahkeet varren sisään. Sää oli epävakaa, yhä useammin. Yhä useammin mä istuin kumarassa kontallani parvekkeella. Kärsin psyykkistä tuskaa. Sen olivat aiheuttaneet euforia ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Kuka Janne? Joko tiedät, mikä aiheuttaa euforian?
      Hän on laittanut konttaamaan niille kotia. Se tarkoittaa suunnistelemista ympäri *********aa. Kun olen toiselta paikkakunnalta. Janne raaahattiin synnytysosastolle, isäksi. Olihan kuntaan syntynyt uusi asukas."

      • lsdlsdlsdl-sn-82

        MItä tämä koskee?
        Trilleri-eleen käyttökieltoa, poliisin toimesta.
        "Emme saakaan jatkaa toimintaa:"
        Onko tämä lsd-toiminta sitten jotenkin epäkelpo ja miksi?
        On joo. Se on täysin riittämätön ihmiskunnalle sekä kansakunnalle. Aika harvalla on siihen ne tunneaukot, jotka ovat aina coping-keinottomia, frustraatiottomia ja defenssittömiä. Muuten ne ovat vain perheeseen kohdistuvaa väkivaltaa.


      • Sinde vm-82
        lsdlsdlsdl-sn-82 kirjoitti:

        MItä tämä koskee?
        Trilleri-eleen käyttökieltoa, poliisin toimesta.
        "Emme saakaan jatkaa toimintaa:"
        Onko tämä lsd-toiminta sitten jotenkin epäkelpo ja miksi?
        On joo. Se on täysin riittämätön ihmiskunnalle sekä kansakunnalle. Aika harvalla on siihen ne tunneaukot, jotka ovat aina coping-keinottomia, frustraatiottomia ja defenssittömiä. Muuten ne ovat vain perheeseen kohdistuvaa väkivaltaa.

        Täällä on sattunut tosi säälittävä tapaus, jossa sosiaalityöntekijä veteli käräjillä ihan perimällä, isällä, tytön sukupuolella ja palleilla. Yhdistellen näitä toisiinsa, jopa, voitko kuvitella. Heillä oli jo pitkä ura takanaan Alibin omaista perheeseen kohdistuvaa väkivaltaa. Muutaman kunnan väestö vaarantui pahasti mm. iän osalta, kaikki kärsivät korvaamattomia ja korjaamattomia vahinkoja. He eivät suostuneet antamaan tilaa sellaisille asioille, kuin hypnoosi, virikkeet ja viritteet. Valitettavasti heitä oli kaksi ja se johti .... (jatka tätä lausetta:)
        Iän poistumiseen kunnan väestöltä.
        Hän oli niin euforiassa suomenkielestä, sukupuolisteistöstä ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä. Hän suorastaan odotteli kaipaamaansa S/M-tason musta, painava silitysrauta, väkivaltaa. Kaikki ympäristöstä uhkaa tuhota. Mikään ei poista tai voita hänen kerran alkanutta mania-viettiään, joka vaikuttaa sukupuoliseen vietti,- vaisto, ja normijärjestelmään.

        "Hän haluaa vain sanoa, ettei kenenkään tule tehdä samaa virhettä."


      • Jannellev.nytSinde
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Täällä on sattunut tosi säälittävä tapaus, jossa sosiaalityöntekijä veteli käräjillä ihan perimällä, isällä, tytön sukupuolella ja palleilla. Yhdistellen näitä toisiinsa, jopa, voitko kuvitella. Heillä oli jo pitkä ura takanaan Alibin omaista perheeseen kohdistuvaa väkivaltaa. Muutaman kunnan väestö vaarantui pahasti mm. iän osalta, kaikki kärsivät korvaamattomia ja korjaamattomia vahinkoja. He eivät suostuneet antamaan tilaa sellaisille asioille, kuin hypnoosi, virikkeet ja viritteet. Valitettavasti heitä oli kaksi ja se johti .... (jatka tätä lausetta:)
        Iän poistumiseen kunnan väestöltä.
        Hän oli niin euforiassa suomenkielestä, sukupuolisteistöstä ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä. Hän suorastaan odotteli kaipaamaansa S/M-tason musta, painava silitysrauta, väkivaltaa. Kaikki ympäristöstä uhkaa tuhota. Mikään ei poista tai voita hänen kerran alkanutta mania-viettiään, joka vaikuttaa sukupuoliseen vietti,- vaisto, ja normijärjestelmään.

        "Hän haluaa vain sanoa, ettei kenenkään tule tehdä samaa virhettä."

        Näin ei saa koskaan tehdä sairauksien takia. Sydän- ja verenkierto elimistön joutuu kääntämään toisinpäin, melko usein.Siihen pitää jättää tilaa ja mahdollisuus, siksi on suosittava virike- ja viritepitoisia hypnooseja. Ja niiden pitää jättää tilaa sydän- ja verenkiertoelimistölle. Sillä ei saa pakottaa, koska se on lahja, arvo, ei koskaan painostus tai pakotus.
        - Joo, mä en saakaan pitää hoitajaa läsnä sun kanssa.
        - Sä et saa käyttää Siniä pakottavana tai painostavana omaisuutena itseäsi vastaan oikeudessa.


      • Ihmiskunta Sinde-82
        Jannellev.nytSinde kirjoitti:

        Näin ei saa koskaan tehdä sairauksien takia. Sydän- ja verenkierto elimistön joutuu kääntämään toisinpäin, melko usein.Siihen pitää jättää tilaa ja mahdollisuus, siksi on suosittava virike- ja viritepitoisia hypnooseja. Ja niiden pitää jättää tilaa sydän- ja verenkiertoelimistölle. Sillä ei saa pakottaa, koska se on lahja, arvo, ei koskaan painostus tai pakotus.
        - Joo, mä en saakaan pitää hoitajaa läsnä sun kanssa.
        - Sä et saa käyttää Siniä pakottavana tai painostavana omaisuutena itseäsi vastaan oikeudessa.

        "Täällä ei saa puhua ennenkuin järjestän sen eufoorikko-koulutukseni helvettiin."
        Mä halusin vahingossa jäsennellä perimä-vastauksia, en olekaan oikeutettu tähän.


      • RyhmäKokkolaSinde
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

        "Täällä ei saa puhua ennenkuin järjestän sen eufoorikko-koulutukseni helvettiin."
        Mä halusin vahingossa jäsennellä perimä-vastauksia, en olekaan oikeutettu tähän.

        Vähä-Ruona: Bagdadin kiirastuli

        Mä olen jo pitemmän aikaa liikkunut sun kanssa näin. En saa muuten virike-viritehypnooseja.
        - Joo nämä tulee, nämä sun tiedot, melkein vuosittain, puolivuosittain, ensin mulle. Mikäs laivasto-eristys tämä yksityisyydensuoja on? Ilmeisesti ei ole tarkoitus, mutta jotenkin sähkö-tai vesiverkosto toimii näin, kohdallasi.
        Esim. aivojen osa-alueiston tietue.
        Esim. Anatomisten osa-alueiden tiedot.
        Esim. tulevaisuutta ja ennen ja jälkeen tiedot.
        Esim. kallon ja aivojen sisäiset tiedot paikannuksineen.
        Esim. Ruokavalioita ja käyttäytymistä koskevia tietoja.
        Esim. yleistä terveydenhuollollista kehityksen seurailua.

        Yleisohjeeni on sulkea tämä fokusaatio otsannuksin eli esim. ajallisesti yliviivauksella aivoista, jotta mielikuvitushahmot, mielikuvitus yleensä ja mielikuvitushahmoryhmällisyys säilyy.

        (kts. ikä ja euforia.)
        Minä: Siis sulta on taas loppunut tekeminen.
        Henkilö: Voiko sillä tavalla esim. lastenleluihin vedota?
        Minä: Kuinka nuorelta olet valmis sitä kysymään, esimerkkinä yleinen terveydenhuolto, ajattelu ja eristys?

        Mulla on sellaisia yleisohjeita mm. persoonallisuutta koskien.
        Minun kohdallani ei verkosto toimi, ei.
        A. Koska en tarvitse sitä.
        B, Koska loukkaannun siitä.
        C. Koska se on liian suppea.
        D. Koska se on hälyttävää ja hälyttää.


      • Sinde vm-82
        RyhmäKokkolaSinde kirjoitti:

        Vähä-Ruona: Bagdadin kiirastuli

        Mä olen jo pitemmän aikaa liikkunut sun kanssa näin. En saa muuten virike-viritehypnooseja.
        - Joo nämä tulee, nämä sun tiedot, melkein vuosittain, puolivuosittain, ensin mulle. Mikäs laivasto-eristys tämä yksityisyydensuoja on? Ilmeisesti ei ole tarkoitus, mutta jotenkin sähkö-tai vesiverkosto toimii näin, kohdallasi.
        Esim. aivojen osa-alueiston tietue.
        Esim. Anatomisten osa-alueiden tiedot.
        Esim. tulevaisuutta ja ennen ja jälkeen tiedot.
        Esim. kallon ja aivojen sisäiset tiedot paikannuksineen.
        Esim. Ruokavalioita ja käyttäytymistä koskevia tietoja.
        Esim. yleistä terveydenhuollollista kehityksen seurailua.

        Yleisohjeeni on sulkea tämä fokusaatio otsannuksin eli esim. ajallisesti yliviivauksella aivoista, jotta mielikuvitushahmot, mielikuvitus yleensä ja mielikuvitushahmoryhmällisyys säilyy.

        (kts. ikä ja euforia.)
        Minä: Siis sulta on taas loppunut tekeminen.
        Henkilö: Voiko sillä tavalla esim. lastenleluihin vedota?
        Minä: Kuinka nuorelta olet valmis sitä kysymään, esimerkkinä yleinen terveydenhuolto, ajattelu ja eristys?

        Mulla on sellaisia yleisohjeita mm. persoonallisuutta koskien.
        Minun kohdallani ei verkosto toimi, ei.
        A. Koska en tarvitse sitä.
        B, Koska loukkaannun siitä.
        C. Koska se on liian suppea.
        D. Koska se on hälyttävää ja hälyttää.

        Jaa, ne helluntailaiset tapetaan lsd:ttömään toimintaan.
        - Jaa, haista paska! Siitä näkyy mm. ikä ja euforiatekijöitä, jotka voivat olla vaarallisia.


    • j k

      vai nin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe