Ei sovi mun mielestä sille yhtään..näyttää ihan peruukilta.
Janican uus look..= KAMALA
8
241
Vastaukset
- hui kauhistus
ei sovi väri ainakaan! KAUHEA PUNAINEN!! HARVALLE NAISELLE SOPII KOKO KAUHEA VÄRI! toivotaan että poistatuttaa tuon värin kun tulee talosta
- 13+7
Totta!
Ihmettelin eilen, että kuka vanha täti sinne sohvan nurkkaan on lykätty istumaan.
Vanhentaa aivan älyttömästi ja tosiaan näyttää peruukilta. - kasvaahan ne hiukset
Hiusten leikkaukset ei onnistunut kellään. Väri ok mutta tukka on kuin tätiperuukki. Janica yritti lähetyksessä laittaa jonkun valkoisen rusetin mikä ei auttanut.
- karsea fleda
Totta on, että Janikan punainen tukka näyttää peruukilta, ja todelakin vanhentaa Janikaa aika lailla.
Janikan omasta mielestään hän on punaisessa tukassaaan nuoremman näköinen...
Ainoa, kenen uusi look onnistui, on Tanja. - myötähäpeäääääääääää
Mun mielestä ne kaikki uudet hiukset oli ihan kamalia!!!
Mut kaikkein kauhein tyyli on SUVILLA. Luulin sitä yli 40-kymppiseksi, joka yrittää "nuorekasta" tyyliä eläinkuoseilla, muka-hurjalla-tukkatyylillä ja hilekimallus-pelle-meikkaamistyylillä. Tunkkanen ja vanhanaikanen tyyli jotenki... Meikki freshimmäks ja muutenkin päivitys tähän päivään...
Kun on katsonu nyt norjan bb:a, hävettää noiden suomalaisten kanssasiskojen tyyli turkoosine luomiväreineen ja vanhanaikaisine hiustyyleineen ja mauttominen white-trash-vaatteineen. melkeen kun matkustais aikakoneella johonki 2000-luvun taitteeseen... - epäilyttää tämäkin
Janican tukkahan on käsikirjoitettu, katsokaapa BB:n tunnarifilmi.
Kukapa siellä palkintolavalla viimeisenä tuulettaakaan?
Punatukkainen naishahmo tietenkin. - Simple-Sim
Höh, Janican uusi tyyli on ihana. :-)
- Janica bb
Saman huomion olen tehnyt. Alkutunnarin animaatiossa pomppaa viimeisenä voittajana lavalle punatukkainen naishahmo.Ensin ajattelin sen olevan ehkä Tanja.Sitten Janicalta yhtäkkiä leikattiin ja värjättiin hiukset punaisiksi.
Janicaa on muutenkin tuotannon puolelta hyysätty silmiinpistävän paljon.
Aah kyllä se porno on niin ihanaa, että se ajaa näköjään kaiken muun ohi.
Törkeää tälläinen tuotannon valitsema voittaja.Silti keräävät äänestyksillä rahaa.
Sääliksi käy nuoria katsojia joita häpeilemättä viilataan linssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381