Janican uus look..= KAMALA

kjhgfd

Ei sovi mun mielestä sille yhtään..näyttää ihan peruukilta.

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui kauhistus

      ei sovi väri ainakaan! KAUHEA PUNAINEN!! HARVALLE NAISELLE SOPII KOKO KAUHEA VÄRI! toivotaan että poistatuttaa tuon värin kun tulee talosta

    • 13+7

      Totta!
      Ihmettelin eilen, että kuka vanha täti sinne sohvan nurkkaan on lykätty istumaan.
      Vanhentaa aivan älyttömästi ja tosiaan näyttää peruukilta.

    • kasvaahan ne hiukset

      Hiusten leikkaukset ei onnistunut kellään. Väri ok mutta tukka on kuin tätiperuukki. Janica yritti lähetyksessä laittaa jonkun valkoisen rusetin mikä ei auttanut.

    • karsea fleda

      Totta on, että Janikan punainen tukka näyttää peruukilta, ja todelakin vanhentaa Janikaa aika lailla.
      Janikan omasta mielestään hän on punaisessa tukassaaan nuoremman näköinen...

      Ainoa, kenen uusi look onnistui, on Tanja.

    • myötähäpeäääääääääää

      Mun mielestä ne kaikki uudet hiukset oli ihan kamalia!!!

      Mut kaikkein kauhein tyyli on SUVILLA. Luulin sitä yli 40-kymppiseksi, joka yrittää "nuorekasta" tyyliä eläinkuoseilla, muka-hurjalla-tukkatyylillä ja hilekimallus-pelle-meikkaamistyylillä. Tunkkanen ja vanhanaikanen tyyli jotenki... Meikki freshimmäks ja muutenkin päivitys tähän päivään...

      Kun on katsonu nyt norjan bb:a, hävettää noiden suomalaisten kanssasiskojen tyyli turkoosine luomiväreineen ja vanhanaikaisine hiustyyleineen ja mauttominen white-trash-vaatteineen. melkeen kun matkustais aikakoneella johonki 2000-luvun taitteeseen...

    • epäilyttää tämäkin

      Janican tukkahan on käsikirjoitettu, katsokaapa BB:n tunnarifilmi.
      Kukapa siellä palkintolavalla viimeisenä tuulettaakaan?
      Punatukkainen naishahmo tietenkin.

    • Simple-Sim

      Höh, Janican uusi tyyli on ihana. :-)

    • Janica bb

      Saman huomion olen tehnyt. Alkutunnarin animaatiossa pomppaa viimeisenä voittajana lavalle punatukkainen naishahmo.Ensin ajattelin sen olevan ehkä Tanja.Sitten Janicalta yhtäkkiä leikattiin ja värjättiin hiukset punaisiksi.
      Janicaa on muutenkin tuotannon puolelta hyysätty silmiinpistävän paljon.
      Aah kyllä se porno on niin ihanaa, että se ajaa näköjään kaiken muun ohi.
      Törkeää tälläinen tuotannon valitsema voittaja.Silti keräävät äänestyksillä rahaa.
      Sääliksi käy nuoria katsojia joita häpeilemättä viilataan linssiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe