Kuusamon kirpputorit?

kuusamoon..

Olen muuttamassa Kuusamon piakkoin ja kyselisin, onko kuusamossa hyviä kirppareita, mistä vois tehdä hyviä löytöjä? esim.lasten vaatteita, nuorten vaatteita, sisustusjuttuja? :)

10

3368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kierrätystä

Minäkin muutin Kuusamoon vasta sitten ja olen ollut positiivisesti yllättynyt tarjonnasta. Kirpparit (keskustassa ainakin pari) eivät ole järin suuria, mutta tavaraa on laidasta laitaan ja hintataso maltillinen, vrt. isommat paikkakunnat. Vaikka monenlaista myyjää on tietenkin liikenteessä, en ole ainakaan vielä törmännyt loosseihin, joissa myytäisiin piraattikamaa yms. halvalla haalattua törkyä.

• kiitos vastauksesta.

Millä kadulla nämä kirpparit on ja minkä nimisiä? :)

• kitkan tiellä ja ouluntiellä. Adventisteilla on myös kitkantiellä.

• on minun mielestä. Erittäin hyvä antiikkikauppa jossa yksityisten myyjien päydät. Sisutukseen erityisesti koska edullisia antiikkihuonekaluja.

• Kroisos 1

Ouluntaipaleella olevasta liikkeestä löysin monta kalustetta kotiin ja oli erittäin ystävällinen myyjä ! kiitokset sinne.

• Löytölä

Lisäksi on Löytölä, josta löytää aika paljon tavaraa, se on ihan keskustassa pikkukadulla. Varmasti lötyy kun googletat! :)

• momio

• PianKuusamoon

Onko ko. kirpparit vielä toiminnassa tai onko tullut uusia kirppareita/antiikkipuoteja?

• Df45

Ei oo kun löytölä. Löytöaitta karpalo kirppis :) jos ei sitten ole kotikirppareita

• S.A.Tiainen

Kohta 5 vuotta aikaa etsiä kirpputoria, ootko löytäny, entä ees kirppuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe