Eli siis minun hiireni puree juuri ostettua tyttöhiirtä (poikaset olisi mielessä) mutta tuleeko ne toimeen, jos hiireni puree?
Hiireni puree
6
160
Vastaukset
- 19
Laitoitko sä vaan suoraan sen naaraan sen uroksen asumukseen, tai toistappäin? Hiiret kannattaisi ensin totuttaa toisiinsa puolueettomassa paikassa.
Onhan naaras myös tarpeeksi vanha(muttei liian vanha) saamaan poikasia? - kikkistuura
Jos nyt tarkoitat sitä, että uros ja naaras on samassa asumuksessa tarkoituksena saada naaras tiineeki ja naaras piippailee kun uros menee lähelle, niin se on täysin normaalia. Uros ei siis pure naarasta, vaan yrittää astua, mutta naaraalla ei ole kiimaa jolloin se piippailee eikä laske urosta astumaan.
Onhan myös naaras sopivan ikäinen saamaan poikasia? Ei ole liian nuori tai liian vanha? - kikkistuura
Niin ja lisäyksenä vielä se, että toivottavasti on muutenkin homma hallussa ja hankittu tietoa poikasten teettämisestä...
Meinaan että tuo aloitusviesti viestii sitä (ainakin mulle), ettei homma ole ihan hallussa.
Oletko valmis karsimaan ison poikueen (eli siis yksinkertaisesti tappamaan poikasia)? Esim. jos naaras synnyttää 9 poikasta, siitä tyätyy ainakin muutama karsia. - HiiriTieteilijä
Juu , kiitos kikkistuura, tuo auttoi paljon.
- Mirja 998
Minulla on hiiripariskunta ja raskaus päättyi siihen että poikaset syntyi kuolleena tai emo söi ne tai jotain.Verta oli ainakin.Rotta synnyttää taas siististi ja on tehnyt kolme poikuetta vuodessa ja kaikki onnistunut.Kesyhiiri ei purrut kättä ei edes puolustanut tai hoitanut poikasiaan.Kaikki oli kuolleena.Petyin kamalasti,ja ihmettelin moista.
- suatanahomot
Mirja 998 kirjoitti:
Minulla on hiiripariskunta ja raskaus päättyi siihen että poikaset syntyi kuolleena tai emo söi ne tai jotain.Verta oli ainakin.Rotta synnyttää taas siististi ja on tehnyt kolme poikuetta vuodessa ja kaikki onnistunut.Kesyhiiri ei purrut kättä ei edes puolustanut tai hoitanut poikasiaan.Kaikki oli kuolleena.Petyin kamalasti,ja ihmettelin moista.
hiiret ne vaatii oman ajan huolenpidostaan. varsinkin kun teettämässä lapsukaisia mut ei ny perkele tänne ruveta pistää paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932