Olen tuore koiranpennun omistaja ja koitan nyt löytää pennulleni hyvän eläinlääkärin. Kertokaahan mielipiteitä eläinlääkäreistä Porissa. Kiitos jo etukäteen! :)
hyvä eläinlääkäri Porissa?
17
5931
Vastaukset
- Käppärässä
Muutamia vuosia sitten vanhempieni koiran kimppuun kävi kiinni toinen koira, ja hyökkäyksen seurauksena silmä tuli hieman ulos kuopastaan. Koira sai erinomaista apua Satakunnan eläinlääkäriaseman ammattitaitoiselta ja sympaattiselta henkilöstöltä. Silmä on taas kunnossa, vaikka aluksi pelkäsimme sen mahdollista poistamista. Suosittelen lämpimästi :)
- koirarakas
Ei suosittele kenellekään Satakunnan eläinlääkäri asemaa. Olin nimittäin siellä viime viikolla ja en tykännyt yhtään eläinlääkäristä. Hän kertoi esimerkiksi mikä koirani jalassa on, mutta ei kertonut miten hoidetaan eikä vastannut kysymykseeni vaan kirjoitteli melkein koko ajan tietokoneella kirjottelemassa jotain ja tuntui, että sitä eläinlääkäriä siellä ei edes kiinnostanut ja käski laittaa kiltille koirallemme kuonokopan :0 . Sitten käski meidän mennä vaa-alle ja jätti meidät, kun nalli kalliolle :( . Onneksi hoitaja kassalla osasi kertoa vähän lisätietoja koiramme jalasta ja sen hoidosta. En haluaisi enää mennä sinne eläinlääkärille eikä koirallenikaan tainnut jäädä hyvät muistot :( .
- tätämieltäme
koirarakas kirjoitti:
Ei suosittele kenellekään Satakunnan eläinlääkäri asemaa. Olin nimittäin siellä viime viikolla ja en tykännyt yhtään eläinlääkäristä. Hän kertoi esimerkiksi mikä koirani jalassa on, mutta ei kertonut miten hoidetaan eikä vastannut kysymykseeni vaan kirjoitteli melkein koko ajan tietokoneella kirjottelemassa jotain ja tuntui, että sitä eläinlääkäriä siellä ei edes kiinnostanut ja käski laittaa kiltille koirallemme kuonokopan :0 . Sitten käski meidän mennä vaa-alle ja jätti meidät, kun nalli kalliolle :( . Onneksi hoitaja kassalla osasi kertoa vähän lisätietoja koiramme jalasta ja sen hoidosta. En haluaisi enää mennä sinne eläinlääkärille eikä koirallenikaan tainnut jäädä hyvät muistot :( .
Olen samaa mieltä! Kävimme entisen Tiibetinspanielin kanssa sielä ja koira oli muutenkin sellainen että sillä oli sydänvika ja saattoi alkaa stressaamaan herkästi kaikista asioista. Niin menimme sinne koiran kanssa ja ne lääkärit kuristivat ja repivät sitä koko ajan niskasta ja huusivat " Ei! " koko ajan koska koira ei malttanut pysyä paikallaan. Ja tämä koiramme oli jo vanha ja sillä oli se sydän vika niin se päästi hätäpissat siihen pöydälle ja sen kieli muuttui ihan siniseksi ja henki krähisi koko ajan toimenpiteen jälkeen koska ne nuoret lääkärit kuristivat sitä...
- lovelily
Satakunnan eläinlääkäriasemalla on yksi keski-ikäinen mieslääkäri, ei muita lääkäreitä. Eikä siellä koiria kuristeta. Olen ollut paikassa töissä. Valheet kuriin.
- K.V
Kallis on aina hyvää... Ainakin eläinlääkareissä. Kalliit lääkärit käyttävät oikeaita välineitä, ja tarpeeksi aikaa eläimesi hoitoon.
- avalanche
Naukkarisen eläinlääkäri Toejoella, lähellä Pick´n´Pay:ta ja Ruokavarastoa. Ei ole halvimmasta päästä, mutta ehdottoman ammattitaitoista hoitoa, löytyy erikoisruoat ja kaikki. Meillä on käynyt vanhempi koira jo kymmenen vuotta samassa osoitteessa ja nuorempi aloitti juuri käynnit. Tosi jees, miinuksena kallis.
- koiraihminen
avalanche kirjoitti:
Naukkarisen eläinlääkäri Toejoella, lähellä Pick´n´Pay:ta ja Ruokavarastoa. Ei ole halvimmasta päästä, mutta ehdottoman ammattitaitoista hoitoa, löytyy erikoisruoat ja kaikki. Meillä on käynyt vanhempi koira jo kymmenen vuotta samassa osoitteessa ja nuorempi aloitti juuri käynnit. Tosi jees, miinuksena kallis.
naukkarisella oon kans käyttänyt jo kolmee koiraa ja hyvin on hoitanut.kallis paikka mutta kyl mää koiraani pistän niin paljo rahaa et saa hyvää hoitoo!
- räpsööläinen
Jussi kangas on hoitanut meiltä maakilpparin kuntoon, kun kilpimätä pääsi iskemään.
Kisut on hoidettu myös kuntoon aina.
Suosittelen :)- Koiranomistaja
Ja tähän vielä selvennykseksi, että Jussi Kangas on juuri se heppu Satakunnan eläinlääkäriaseman johdossa. Kohtuu hintainen paikka,missä eläimet saavat kaiken huomion ja tarvittavan hoidon.
- J.R
Koiranomistaja kirjoitti:
Ja tähän vielä selvennykseksi, että Jussi Kangas on juuri se heppu Satakunnan eläinlääkäriaseman johdossa. Kohtuu hintainen paikka,missä eläimet saavat kaiken huomion ja tarvittavan hoidon.
Suosittelen myös Jussi Kangasta. Olen koiriani vuosien varrella lähes kaikilla Porin el.lääk. käyttänyt ja Jussiin päätynyt. Ei ole halvimmasta päästä ja välillä aikojakin on vaikea saada kun on niin suosittu, mutta hoito on asiantuntevaa ja aina apua on saatu!
- ofelia1981
Kiitos kaikille ystävällisille vastauksistanne! :)
- Koiran omistaja
Olen tyytymätön Kankaan Jussin hoitoon. Asiantuntevaa ja ammattitaitoista hoitoa kyllä sai, mutta kaikenlainen vuorovaikutus puuttui. Emme lähestulkoon uskaltaneet kysellä henkilökunnalta mitään, koska heillä oli pinna kireällä kiireisen aikataulun vuoksi. Ja näin oli joka kerta, kun kävimme eläinlääkärissä. Tuli vähän sellainen olo, että he tekevät liukuhihnatyötä...
Vaihdoin Sata-Vet:iin. Nyt olen käynyt pari kertaa koirani kanssa siellä ja olen tyytyväinen kaikin puolin :) Suosittelen siis Naukkarista! - sipe_70
Ne jotka on Jussi Kankaalle aatellu vievän eläimen hoitoon ni kannattaisi luke tämä näin ihan varoituksena: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9793013#comment-49064370
- bestbuy
Sata-Vet eli Naukkarinen ..EHDOTTOMASTI!! Olen käynyt oman koirani kanssa 11v ja hoito ja palvelu laadukasta ja hyvää
- Justporiinmuuttanut
Ehdottomasti Sat-Vet Naukkarinen! :)
- noutajat
Sata Vet-lääkärit/ Naukkarinen sekä Halme molemmat ovat asiallisia, rauhallisia osaavia lääkäreitä. Voin ehdottomasti suositella heitä. Liki 20 vuoden asiakassuhde väillämme toiminut.
- satavetti
Naukkarinen on kallis eikä osaa puhua. On laittanut eukon puhemieheksi ja eukolla on vähän rokkistaran elkeet. Lahtasi kissan kiireellisenä mistä kiitos mutta olisin halunnut olla kisun kanssa viimeisellä matkalla ilman showta ja pönöttämistä.
Kaksi ja puol viiva kolmetähteä viidestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348