MYYDÄÄN ROTTIA!

minä

eli laittakaa tänne myytävät eläimet ja tonne toiseen ostettavat!

24

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icoliinu

      elikkäs juhannuksena olisi syntymässä helsingissä pentuja. värejä toivotaan ba/hd elikkäs mustavalkoista, saattaa toki muutakin tulla :) kysellä voi [email protected]

      • fhyn

        gyhiopgöklyhkopn


    • Marinka
    • Mandy

      Eli pentue syntyi 15-16.5 välisenä yönä poikasia syntyi yhteensä 9 ja vain kaks uros poikasta olisi vailla kotia.pojat ovat väriltään mustavalkoisia ja mielellään samaan kotiin
      H.10e kpl ja 15 kpl
      pojat on Joensuussa
      ja jos on yhtään kiinnostusta niin laitteleppa viestiä tähän alas niin vastailen takas
      rotta pojat on jo luovutusiässä :)

      • mandy

        eli hinta oli 10 e kpl ja 15 e kaks kappaletta
        tuli kirjotusvirhe ;)


    • Hessu_86

      Katsokaa mun nimimerkil oleva viesti=)Asun kankaanpääs=)

    • minä

      tällanen turha väli viesti ettei tämä topic häviä näkyvistä

      • Myyjä

        Myyn 1-vuotiaat siskokset 3-kerroksisen häkin(47x78x60) ja tarvikkeiden (2 kookospesää, riippumatto, kulmawc, puulelut, ruokakuppi ja juomapullo) kanssa allergian vuoksi. Häkki on vajaa vuosi sitten ostettu ja täysin ehjä (maksoi uutena 100€).Siskokset asustelevat Tampereella. Tytöt ovat kovin sosiaalisia ja annetaankin vain hyvään kotiin :) Hinta koko paketista: 100€/tarjous.


    • tyttö

      selvä

      • minä

        väli topicci!


    • Heidi@86

      16.2.2004 syntyneeet ja hinta 5e/kpl.Ei yksin eläjiksi.
      2black naarast jolle toiselle on teetetty poikaset.Ei se tahtia haittaa,mut ajattelin et olis hyvä ilmoittaa=)
      3 husky urosta joista 2 kiharakarvaista ja 1uros josta en tiedä minkä väriseksi sen voisi luokitella kuitenkin se on kiharakarvainen ja melkein kokonaan ruskea otsas tähti=)Kysy kuvia mailist [email protected] ja mitä haluut nähdä=)

      Sitten jussina 26.6.2004 syntyneitä poikasia voi varata luvutus 5viikon iäs.Hinta 8e/kpl.Niit on 8naarast ja 4urosta joista 3harmaata ja loput mustia/mustavalkoisii.Niit on kiharakarvaisia ja sileäkarvaisia.En nyt muista ku et oliko harmaist 2 niin kiharoit.En ole kotona tekemäs tätä ilmoitusta niin en nyt muista tarkkaan=)Kysy kuitenkin mailil lisää ja muutenkin jos haluut kuvii tai jotain=)Rotil ei ole papereita.
      No kysykää lisää jos haluutte tietää viel jotain=)

      • Heidi@86

        unohdin laittaa mistä päin olemme.Kankaanpää on kotikaupunki=)Kuljetus onnistuu lähelle ilman kustannuksia mut kauemmas se onkin eri asia=)


      • marinka

        olisin kiinnostunut niistä musta valkoisista rotista...minkälaisia ne on kuvioltaan,onko valkoista kuinka paljon ja misssä?sukupuolet ym

        [email protected]


      • Heidi@86
        marinka kirjoitti:

        olisin kiinnostunut niistä musta valkoisista rotista...minkälaisia ne on kuvioltaan,onko valkoista kuinka paljon ja misssä?sukupuolet ym

        [email protected]

        kun tuo sähköposti ei mul toimi niin vastaan myös sinne kuhan pääsen sinne=)
        Enosaa määritellä niiden kuvioo.Toisilla valkoinen menee melkein kylkiin siis koko vatsa on valkoinen ja toisilla vatsassa on vain valkoisia läiskiä tai sit pitkittäin.
        Kuhan saan ton sähköpostin toimiin niin voin näyttää kuvi kun ne kertovat enemmän kuin tuhat sanaa=)
        5 kiharakarvasta joista 3tyttöö ja 2poikaa
        3 sileäkarvasta joista 2 tyttöö ja 1poikaa Notoivottavasti ees vähän valaisi=) mut yritän saada sitä toimiin


      • Marinka
        Heidi@86 kirjoitti:

        kun tuo sähköposti ei mul toimi niin vastaan myös sinne kuhan pääsen sinne=)
        Enosaa määritellä niiden kuvioo.Toisilla valkoinen menee melkein kylkiin siis koko vatsa on valkoinen ja toisilla vatsassa on vain valkoisia läiskiä tai sit pitkittäin.
        Kuhan saan ton sähköpostin toimiin niin voin näyttää kuvi kun ne kertovat enemmän kuin tuhat sanaa=)
        5 kiharakarvasta joista 3tyttöö ja 2poikaa
        3 sileäkarvasta joista 2 tyttöö ja 1poikaa Notoivottavasti ees vähän valaisi=) mut yritän saada sitä toimiin

        olisin joo tosi kiinnostunut siitä sileäkarvaisesta musta valkoisesta...kunhan saat mailis kuntoon ni saan kuvan niistä jne!

        [email protected]


      • Minttuska

        Eli missä päin sä asut?
        Kun mä asun Turun lähellä niin missäpäin sä asut ja jos asut kauheen kaukaa niin sopisiko postitus mitenkään??
        Ja tuleeko siinä HÄKKI mukana??


      • Heidi@86
        Minttuska kirjoitti:

        Eli missä päin sä asut?
        Kun mä asun Turun lähellä niin missäpäin sä asut ja jos asut kauheen kaukaa niin sopisiko postitus mitenkään??
        Ja tuleeko siinä HÄKKI mukana??

        Kankaanpäässä n.50km porist.Onhan sinne vähän matkaa.En mielelläni laittaisi postiin jos jokin toinen vaihtoehto on,mut mut...Ei tule häkkiä mukana tarvitsen itse kyllä kaikki mahdolliset häkit täällä=)
        Noista kesällä syntyneistä ei ole kuin yksi jäljellä,mutta niitä vanhempia on sitten enemmän.


      • -nea-
        Heidi@86 kirjoitti:

        kun tuo sähköposti ei mul toimi niin vastaan myös sinne kuhan pääsen sinne=)
        Enosaa määritellä niiden kuvioo.Toisilla valkoinen menee melkein kylkiin siis koko vatsa on valkoinen ja toisilla vatsassa on vain valkoisia läiskiä tai sit pitkittäin.
        Kuhan saan ton sähköpostin toimiin niin voin näyttää kuvi kun ne kertovat enemmän kuin tuhat sanaa=)
        5 kiharakarvasta joista 3tyttöö ja 2poikaa
        3 sileäkarvasta joista 2 tyttöö ja 1poikaa Notoivottavasti ees vähän valaisi=) mut yritän saada sitä toimiin

        paljon toi sileäkarvainen poika rotta maksaa?ja missä päin itse asut olisiko kuljetus mahdollista?asun itse helsingissä t:nea


      • ronjaliini
        -nea- kirjoitti:

        paljon toi sileäkarvainen poika rotta maksaa?ja missä päin itse asut olisiko kuljetus mahdollista?asun itse helsingissä t:nea

        mikä sileäkarvainen?nuo ovat viime kesän viestejä...
        itsellä on kyllä tällä hetkellä yksi kolmen kuukauden sileäkarvainen poika myytävänä... jonka hinta olisi 8e.asutaan kankaanpäässä.eikä ole kuljetusmahdollisuuksia.


      • nea

        missä päin asut jos asut kaukana helsingista ja minkä ikäisiä tytöt ovat?onko ne kiharakarvaisia jos ei niin hyvä?!onnistuisiko kuljetus lähelle helsinkiä tai helsinkiin asti vastaa sähköpostiini..!!t:nea


      • ronjaliini
        nea kirjoitti:

        missä päin asut jos asut kaukana helsingista ja minkä ikäisiä tytöt ovat?onko ne kiharakarvaisia jos ei niin hyvä?!onnistuisiko kuljetus lähelle helsinkiä tai helsinkiin asti vastaa sähköpostiini..!!t:nea

        tytöt ovat saman ikäisiä 3kk.
        Kankaanpäässä joka on n.30km helsingistä.
        niitä on molempia rexejä sekä sileitä.
        ei onnistu edelleenkään.
        mistä minä sen sinun sähköpostisi nyt saan?


      • -nea-
        ronjaliini kirjoitti:

        tytöt ovat saman ikäisiä 3kk.
        Kankaanpäässä joka on n.30km helsingistä.
        niitä on molempia rexejä sekä sileitä.
        ei onnistu edelleenkään.
        mistä minä sen sinun sähköpostisi nyt saan?

        no ei sitten helsingistä on niin pitkä matka ja en halua poikia.!kiitos vaan hyvästä tarjouksesta..!


    • minä

      tyhjä

    • Sepi1964

      Annetaan hyvään kotiin ajan puutteen vuoksi 3 rotta poikaa, ikä 8kk. Viikinmäessä Helsingissä.
      Laita sähköpostia niin pistän kuvia tulemaan.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe