Mikä kiinteistövälittäjä virma paras kajaanissa?

AsuntoNeuvos

Mikä kiinteistövälittäjä virma paras kajaanissa? Mitä suosittelette? itellä ei mitään kokemusta asijasta. Olen siis myymässä asuntoa.

37

4854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirk kerkorian

kaks asuntoa olen myynyt op kk:n kautta ja hyvin on toiminut.

• asiantuntija11

Ihan tämmöisenä näppituntumana ja knoppitietona sanoisin, että Tilitoimisto Korhonen yrittää olla myyjän asialla. Eli ylihinnoittele asunnot. Ostajan ei kannata ostaa Tilitoimisto Korhosen kautta, ainakin tingata pitää kovasti.

OP-kiinteistökeskus on hämärämaineinen isännöintisotkuihin liittyen(menevät luvatta asuntoihin(mm. blogi), käsittelevät huolimattomasti avaimia. Elä ainakaan avaintasi sinne anna. :D

Sitten oli tämä PTV tai jotakin. Ei ihan asiallista toimintaa heilläkään. Akka vei asiakkaan ilman lupaa sisään, akalta piti ottaa avain pois.

Eli vähän tällaista yleistä kainuulaista epärehellisyyttä näissä näyttäisi olevan.

Loput ei sitten ole senkään vertaa ammattitaitoisia.

• Mieti kirjoituksiasi

• mietiite
        Mieti kirjoituksiasi kirjoitti:

Oma viittauksesi hämärähommiin ja blogiin on kovin hämäräperäinen.
        Asia on käsitelty oikeudessa ja blogisti tuomittu vbahingonkorvauksiin ja sakkoihin.
        että se siitä parjaavasta blogista, tuomio napsahti sille suunsoittajalle
        http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KSA_newssite/AMLayout&cid=1194724244562&p=1194613516391&pagename=KSAWrapper

Pitäisi sinunkin vähän miettiä, mitä tänne kirjoittelet.

Mietipä ite mitä pa skaa tänne kirjoitat.Kirjoitukset ei ilman aihetta synny,eli aina on totta toinen puoli.Suomen laki on joskus sellainen että jos porsas kovasti vinkuu niin vastapuoli tuomitaan sakkoihin.
        Sinulle käy pian kuin Rädylle: paise puhkeaa ja mätä purskahtaa ulos.

• Opi ajoissa
        mietiite kirjoitti:

Mietipä ite mitä pa skaa tänne kirjoitat.Kirjoitukset ei ilman aihetta synny,eli aina on totta toinen puoli.Suomen laki on joskus sellainen että jos porsas kovasti vinkuu niin vastapuoli tuomitaan sakkoihin.
        Sinulle käy pian kuin Rädylle: paise puhkeaa ja mätä purskahtaa ulos.

MÄTÄ jo purskahti sille blogistille.
        Sinäkö ViELÄ jatkat samaa?

• elä sössötä
        Opi ajoissa kirjoitti:

MÄTÄ jo purskahti sille blogistille.
        Sinäkö ViELÄ jatkat samaa?

Olet sössöttäjä

• Tuomariko sössötti
        elä sössötä kirjoitti:

Olet sössöttäjä

Etkö parempaa keksi. Lue tuomiosta ja sössötä sitten itse etten mää mitään tarkottanu.

• tietoa on
        Mieti kirjoituksiasi kirjoitti:

Oma viittauksesi hämärähommiin ja blogiin on kovin hämäräperäinen.
        Asia on käsitelty oikeudessa ja blogisti tuomittu vbahingonkorvauksiin ja sakkoihin.
        että se siitä parjaavasta blogista, tuomio napsahti sille suunsoittajalle
        http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KSA_newssite/AMLayout&cid=1194724244562&p=1194613516391&pagename=KSAWrapper

Pitäisi sinunkin vähän miettiä, mitä tänne kirjoittelet.

Kyllä kannattaa katsoa mitä kirjoittaa tänne,tuo edellä mainittu oli törkeää kirjoittelua josta joutui tilille.

• Sössön sössön
        Tuomariko sössötti kirjoitti:

Etkö parempaa keksi. Lue tuomiosta ja sössötä sitten itse etten mää mitään tarkottanu.

Näinhän se usein menee :tuomarit sössöttää,porsaat vinkuu ja viattomat maksaa laskut.
        Mutta, mätä purskahtaa aikanaan, jopa ilman puristelua, varaudu siihen. Totuus iskee naamallesi, mutta kestätkö sinä sössöttäjä sitä?

• ++++++++++++++++++
        Sössön sössön kirjoitti:

Näinhän se usein menee :tuomarit sössöttää,porsaat vinkuu ja viattomat maksaa laskut.
        Mutta, mätä purskahtaa aikanaan, jopa ilman puristelua, varaudu siihen. Totuus iskee naamallesi, mutta kestätkö sinä sössöttäjä sitä?

http://www.hs.fi/politiikka/Rätyä ja useaa AKTn johtajaa epäillään työturvallisuusrikoksesta/a1305557641768

• Et siis opi
        Sössön sössön kirjoitti:

Mitä sinä mellastat.En ole mitenkään asianosainen.
        Olen vain lukenut tuota tuomion saanutta blogia suu auki. Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä että hankkii itselleen kirjoituksillaan tieten tahtoen tuomion.
        Onneksi tuomio tuli.

Maailmassa on paljon mätää, mutta pielessä olevien asioiden kuntoon saattaminen ei tapahdu noin, kuin tuo tuomittu yritti muka tehdä. Jos asiat on väärin, on muut keinot. Ei tarvitse itse joutua oikeuden eteen, kun hoitaa asiat viisaammin.

Että sössötä sinä ihan mitä vaan, mutta oikeus tuomitsee - ei kuitenkaan ihan mitä vaan. Taidat itse olla asianosainen pahastikin.

• sössönsössönsössönsö
        Et siis opi kirjoitti:

Mitä sinä mellastat.En ole mitenkään asianosainen.
        Olen vain lukenut tuota tuomion saanutta blogia suu auki. Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä että hankkii itselleen kirjoituksillaan tieten tahtoen tuomion.
        Onneksi tuomio tuli.

Maailmassa on paljon mätää, mutta pielessä olevien asioiden kuntoon saattaminen ei tapahdu noin, kuin tuo tuomittu yritti muka tehdä. Jos asiat on väärin, on muut keinot. Ei tarvitse itse joutua oikeuden eteen, kun hoitaa asiat viisaammin.

Että sössötä sinä ihan mitä vaan, mutta oikeus tuomitsee - ei kuitenkaan ihan mitä vaan. Taidat itse olla asianosainen pahastikin.

Lopeta sössötys vinkuva porsas !

• ehfwghwiiuig

Myy itse.

• xdfgb dfhrgh

OP Kiinteistökeskuksessa työskentelevä henkilö aiheutti harmia yhdelle tutulle, joka myi talonsa heidän "avullaan". Ostajalle he saattavat olla ok, ei ole tietoa. Tämä on kolmannen käden tietoa, joten ei tarvi uskoo.

• topikoseolikin

Kokemuksia OP:stä ja Korhosesta. Kahdesta pahasta valitseisin Korhosen.

• kirk kerkorian

Ohhoho, aika jännää kuulla op kks:sta tuollaista, en osaa sanoa onko maineessa perää, itsellä kaikki sujui loistavasti

• ollut myyjä ja ostaj

Korhonen Oy asiallinen ja luotteva. Vasta koettu.

• Onko Korhonen Oy:ssä

joku tietty henkilö ketä voi kysyä ja keneen voi luottaa? Kohta talo myyntiin, muutto työn vuoksi.

• kaikki hyvin
        Onko Korhonen Oy:ssä kirjoitti:

joku tietty henkilö ketä voi kysyä ja keneen voi luottaa? Kohta talo myyntiin, muutto työn vuoksi.

Kaikki OK, Loikkasen kanssa asioitu, luontevaa ja luotettavaa.

• minä vain kysyn

Entä ostajan näkökulmasta?

• Kantapään-kautta

Paras vaihtoehto Kajaanissa kiinteistö/huoneistomyynnille lienee itsemyynti yhdessä Etuovi.Com:in tms. kautta. Tarvittaessa papereiden tekoon käyttää sitten pankkia tai muuta asiantuntijaa.
        Mikäli on sitten valmis myymään tappiolla, niin voi yrittää toimeksiantoa OP:n tai jomman kumman Kiinteistömaailman kanssa. Missään tapauksessa ei kannata yrittää Korhosen kanssa. Kohde jää myymättä ja joudut loppujen lopuksi turvautumaan toisten apuun.

• Viisas

Korhonen Kajaanin surkein. Ostajalle tiedoksi: kohteet aina ylihinnoiteltuja; myyjälle tiedoksi: kohteet ei käy kaupaksi. Tämän lisäksi Korhosen porukka ei edes osaa alaan kuuluvaa paperihommaa. OP ja SP hyviä.

• d sdfg dfgfdsh g

En nyt mainitse nimeä, mutta olkaapa tarkkana ja tarkistakaa, onko "korkeimman tarjouksen" tehnyt ostajaehdokas kiinteistötoimistossa töissä tai jonkun siellä työskentelevän sukulainen tai muu läheinen. Se on suuri kiusaus, ostaa itse tai myydä tutulle pilkkahintaan. Näin kävi ainakin yhdessä tapauksessa. Asiaa puidaan oikeudessa.

Myyjän pitäiti voida luottaa siihen, että kiinteistötoimisto markkinoi kiinteistöä avoimesti ja etsii parhaan mahdollisen hinnan tarjoavan ostajan. Näin ei aina käy. Mätämunia on joskus joukossa.

• SuppoTelonen

Paska haisee niissä näytöillä, ihan persereikiä koko sakki. Lässyttävät paskaa, iharaperseet.

• serlaa

Kokemusta on... sisään tultu ilman lupaa kun kuulema ostaja kaukaa tullut katsomaan no ei tuo ole mitenkään hyväksyttävä perustelu mielestäni jos lupaa ei ole annettu. On se kumma kun ei voi luottaa yritykseen, parempi myydä itse

• jennu79

Op kiint. keskus - ei hyvä

• yop

Mitä tapahtui Kiinteistömaailmassa kun toinen yrittäjä vaihtui? Kovin oli vähäsanainen juttu lehdessä siitä.

• 111122676896969078

Hieman kummastuttaa myös. Onko kaikki kerrottu julkisuudessa?

• fwefewfewf

Itse kannattaa myydä. Ostajan on helpompi jutustella oikean omistajan kanssa. Olet siis myymässä osaketta etkä kiinteistöä...vielä helpompi homma?

• Nalle W.

Helpompi vain köllötellä ja odottaa, että lkv hoitaa fyffet tilille.

• opkk

Opkk on mielestäni oikeinni hyvä.

• helppoa kuin heinänt

Nykyään ei ole enään kiinteistönvälittäjiä. Ilmainen nettipalvelu on syrjäyttänyt perinteiset kiinteistönvälittäjät. Nettipalvelusta saa kaikki tarpeelliset tiedot ja lomakkeet esitäytettynä mutamalla napin painalluksella. Myyjän ei tarvitse mitään muuta kuin syöttää kiinteistön tiedot ja asia n hoidettu. Tämän jälkeen odotat ostajan puhelinsoittoa ja käyt esittelemässä kiinteistön.

• sano ei kiitos

Miten Janne Katajalle kävi kiinteistökaupassa? Kiinteistönvälittäjät ovat voittoa tavoittelevia liikeyrityksiä ja toiminta sen mukaista. Näin isoissa kaupoissa ei kiinteistövälittäjään ole luottamista. Saat korkeamman hinnan itse myymällä, koska henkilöihminen on itse vastuussa myymmästään kiinteistöstä toisin kuin yhtiömuotoinen kiinteistönvälitys. Osakeyhtiön on oikeuskelpoinen henkilö, joka vastaa kaikista yrityksen asioista velasta alkaen. Työntekijät eivät joudu vastuuseen yhtiön tekemisistä.

• 170 000

Kiinteistökaupoissa riskit ovat kasvaneet kiinteistöjen korkean hintatason takia. Kiinteistön myyjä joka käyttää kiinteistönvälittäjää ei tiedä mitä on myymmässä ja tämä mahdollistaa kiinteistönvälittäjien keinnotella kiinteistökaupassa parhaan mahdollisen hinnan mahdollisimman huonokuntoisesta kiinteistöstä. Kannattaa tarkistaa kuinka monen kiinteistönvälittäjän kautta kiinteistö on kaupattu kiinteistön eliniän aikana.

• Pää Puu

Edellämainittu blogin pitäjä purkaa nyt pahaa mieltään yllä. Tuomio tuli, odotetusti. Nyt puree hammasta ja hautoo kostoa. Mutta ei ota opikseen. Katkeroituu vaan lisää. Sakotkin sai

• Oman Firman laskuun

myy ite, niin minäkin tein, ei turhia kuluja !

• kirppunen99

Minäki myin asunnon iha ite; tori.fi ja nettiasuntoon ilmoitukset kuvineen. Tarvittavat paperit hommattiin ja kaupat vaan pankissa sovittiin. Heleppoa ku heinänteko ja ei tarvinnu mittää välityspalkkioita maksella,suosittelen. Netistä löytyy ohjeita mitä kaikkea tulre ottaa huomioon asuntoa myytäessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe