'joo et, tietääkö kukaan, miten sais seksilinjat lopettamaan viestit? ja syy, miks nää lähettää mulle viestejä on kun olin leirikoulussa, pojat nukkuivat mökeissä ja mökkeihin sisään oli kirjoitettu kaikenlaisia puhelinnumeroita ja siinä mökissä jossa minä nukuin, oli kaksi seksilinjan numeroa. no, nyt n. kuukausi sitten, tuli sitten soitettua ihan uteliaisuuttani ja tylsyyttäni sinne kahteen numeroon. en pystynyt olemaan luuri korvan vieressä kauaan kummassakaan, kun tiedän, että nämä on hirmu kalliita ( jotakin 2,30€ per min) ja pokka ei kerta kaikkeaan pitänyt. nyt ne on sit siitä asti lähetellyt mulle tekstiviestejä joka toinen päivä, paitsi viikonloppuisin. tietääkö kukaan, miten saisin tämän loppumaan, ilman vaihtamalla omaa numeroani tai liittymääni?
Apua! seksilinjat lähettää viestejä!
lolol
3
659
Vastaukset
- perkele
sama ongelma :( kumpa vaan joku tietäis miten ne sais loppumaan
- jaahasss
Ota yhteyttä operaattoriin, pyydä sieltä palveluntarjoajan nimi ja yhteystiedot. Operaattori on velvoitettu selvittämään kyseiset tiedot. Sitten, ota yhteyttä palveluntarjoajaan ja vaadi, että numerosi poistetaan viestilistoilta.
Onko nuo maksullisia viestejä? - Pentti Pesukarhu
Kyllä ne loppuvat, kun soittaa linjalle ja kertoo numeronsa ja pyytää lopettamaan viestien lähetyksen. Yleensä syynä viesteihin on, että numeron edellinen käyttäjä on ollut linjojen asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838