Ja mitäkökän iänkaikkista varten? Nythän meillä ääni- ja kuvamediat lykkää uutisia vähintään joka puolen tunnin päästä!
Täällä on jopa paheksuttu musiikkivideoiden linkittämistä. Voi hyvä isä tokkiinsa! Ja senkin ajan käyttää henk. koht. ongelmien avaamisiin.
Ikään kuin 'ohjaillaan' vain asialinjalle. Ehkä siksi monet arkailevat aloittaa mieliaiheitaan 'asian sivusta'.
Kun seuraa noita aloituksia, tietyt kirjoittajat saavat peräänsä puska-shakaalit. Ikään kuin päivän hyvä asia olisi ruiskia paha olonsa näytille.
Pitääkö aloitusten olla alvariinsa asiapitoisia, uutisia yms?
36
400
Vastaukset
Tuo on täyttä totta Capitain:D Joskus tuollainen huudahdus, niin kuin nyt sinullakin saa vastaamaan yhtä spontaanisti.
Eihän se kynnys saa niin korkea asia sisällöllään olla, että sen funtsaamiseen kuluu aikaa ja vaivaa.
Enemmän luulen kyllä asiallisuuteen kehoittavat, tarkoittnevat juuri ettei tyrmätä ja raadella kuin shakaalit!
Kivan alotuksen teit, muutenkin ollut niin sisältörikas päivä, että mielellään juttelee ihan vapaista aiheista:DOmat rajoituksensa keskusteluihin tuo meidän 'päivätyöläisten' rajoitettu netti-aika.
Illalla 'takki on jo tyhjä'. Ja kuten "seiväsmatkoissa" todettiin, yö on nopee tropiikin. Öitä!- näin meillä
olen huomannut, että valittajat eivät itsekään kirjoituksiinsa saa sitä pirteää sävyä jota toisilta kaipaavat, eikö näissä kirjoituksissa olekin mahdollisuus asia-tieto-kokemus-mielipide ja tietysti myös mukavieta asioista kirjoittamiseen, siis laidasta laitaan,
kansanradiossakin aina on joku valittamassa "miksi aina valituksia", mutta itsehän voi sitten kertoa hauskaa ja hyvääkin,
tässä ``vaimoni on pomo, mutta minä saan aina viimeisensanan: kyllä kulta``Aika ihanasti tuon kerroit. Tulee mieleen sanonta: Joka viimeksi nauraa, kuolee ainakin onnellisena:D
Enpä usko valitusten paljoakaan auttavan, miks me oikeastaan valitamme? No, kun katson taaksepäin, epäkohdista me *purnataan*
Kukin luonteelleen uskollisena tekee niinkuin kykenee korjatakseen epäkohdat! Ainakin itse olen niin toiminut, tehnyt muutoksia, jotka ovat olleet välttämättömiä.
Jostakin luin hiljattain, että positiivinen ajattelu sinänsä vaikuttaa aivoihimmekin! Siksi ei kannata *juuttua* negaatioihin!
- Lorena*
Mikä ihme saa ikääntyneen henkilön pysymään taydessä trimmissä, ei "rapautumisen" oirettakaan havaittavissa.
.
Miehille on luonnon lahja säilyttää elinvoimaisuus.Heistä jo antiikin aikana todettiin:
"He ovat charmantteja, ajan patinoimia vanhoja herroja joilla lauluääni säilyy upeana loppuun saakka, polttavat hurmioituneina sikaareita".
Naisista taas:Mustissa vaatteissa kulkevia vanhoja naisia, joilla musta huivi sidottu tiukasti leuan alle, nuttura niskassa, virsikirja kädessä matkalla messuun".
Vertaukset eivät ole keksimiäni vaan gerontologian luentojen monisteista löydän vertaukset. lohdukkeeksi ovat antiikin Kreikan ajoilta.
Kaikki vanhenemme, kuinka ihmeellä 85v ikäinen Lys Assia on 2011 Svetsin Euroviisuissa kilpailijana. Tässä linkki "ikinuoren" esitykseen:
http://www.youtube.com/watch?v=P3Zw0Xinkuc
Aira Samulin 85v varsin idearikas leidi. Musiikin alalla säkenöivät
Veera Telenius,Mauno Kuusisto, Georg Ots, Pavarotti ja monet muut vielä myöhäisiällä olevat laulajat. On monilla muillakin aloilla hyvin elinvoimaisia, kokemuksen omaavia henkilöitä maailman eri kolkalla.
Tämänkin palstan kirjoittajista ilmenee, elinvoimaa riittää ja sanan säilää olemme ansiokkaita - aktiivisia käyttämää tapauksessa jos toisessakin, joka osoittaa, ei ole jääty edelliselle asemalle, pysytään ajan menossa mukana. . Pois ajatukset Altzheimerin oireista, tässä loppuu ikä ennenkuin hra Altz yllättää, näin se vain menee.Kyllä naisväkikin viriiliytensä säilyttää, paremminkin kuin miehet.
Eräs tunnettu rajoite tavallisilla naishenkilöillä on ja se koskee omaa ääntä.
Tunnettu laulunopettaja sanoi. ettei iäkäs nainen saa laulaa. Tuo ei tietenkään koske laulajattaria, joiden ääni pysyy kauniisti soivana vielä iäkkäänäkin.
- potkua persuksiin
Ai jestas, ei meitä ikäimmeisiä vielä ole nurkkaan pistetty, sen näkee kaikessa.
Meissä on potkua jos vain jotenkin sen saisimme ympäristön huomaamaan. Markkinatalous pyrkii kaikin keinoin meitä mukamas lannistamaan, kun ei ole sitä, ei tätä ja ei mukamas oikein niillä mikään toimi.
Meitä on moneksi meitäkin jos on nuorempiakin, ja saisimme vain markkinat kääntämään sitä jämähtänyttä ajatusratastaan, että vain nuoret juu juu.
Huomatkoon, että tässä sakissa pesee tietoa ja taitoakin.
Harmistunut olen, kun haen jotain mukavaa lehteä tilatakseni, niin aina siellä on vain nuoremmista esityksiä, kun ne olettavat, että 50 vuotiaat ovat jo vanhuksia.
Jestas sentään ihan hävettää tuollainen markkinain ajama ajattelutyyli.
Ja me taas uskomme, että näin on.
Mun mummo oli aikoinaan parhaassa vireessä, lasten lähdettyä maailmaan.
Minäkään en suostu mummouteen vaikka arvossa pidänkin mummona olemista, nykyisin mummot ovat melkoisen nuoria ja viis markkinoista, ne ovat mummoutuneet. - Huomenta?
Ei suinkaan! Esimerkiksi -hyvää huomenta- on hyvin suosittu, neutraali aloitua.
Jo on kummaa! Ovathan nämä palstat perustettu kirjoittelua varten. Miksi vain muutamalla sanalla ja videolinkillä pitäisi olla liikkeellä.
Itsekin pidän musiikista, tanssin ja laulankin, mutta "vain videoita" on liikaa.
Täällä on useita hyviä kirjoittajia, joilla on paljon tietoa useistakin aiheista. oletan, että on runsaasti pelkkiä lukijoitakin, jotka saavat uutta tietoa ja ajatuksia elämän evääksi.
Annetaan kukkien kukkia ja ohdakkeittenkin olla. Ei tälläkään palstalla suuria synny.- linkuttaja,
Eikö Ruune osaa linkittää vai miksi olet sitä vastaan ?
Laittaisitte linkin lisäksi, mikä kipale se on, ei tarviis turhaan kaikkia aukasta. Suurin osa on roskamusiikkia, jotain imelää lällyä. Missäkhän mahtaa lukea, että nämä palstat on e n s i s i j a i s e s t i tarkoitettu kirjoittelua varten kuten ruune kirjoittaa.
Miksei kaikenlaista viestimistä myös muun kulttuurin alalta. Muistelen vaan että siehen mailmanaikaan kun tuo imbesilli 'peukutus' otettiin käyttöön, sitä näytettiin käytettävän runsaasti esim. kahvipöydän tiimoilta 'peukku alas' asennossa.
Sitä vaan, että onko näillä kirjoittajilla kenelläkään S 24 osakkeita lopultakaan...
"Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ohdakkeidenkin" olla. kuten Ruuneperi runollisesti kirjoittaa. Ilman niitä 'hihapuukkoja' - kiitos!
- *Kukkahame*
"Ei täällä suuria synny", toteaa Ruuneperi, jatkan omalla ajatuksellani...
On täällä ollut pitkiä asiallisia keskusteluita joihin syntyy suuria odotuksia, kirjoittajien joukko on monipuolista ja taitavaa, on siinä suuruutta.
Aloituksen otsikossa pysytään harvoin se rönsyily on monesti antoisaa, tämän otsikon alla voi varmaankin poiketa vaikka asiaan..;-D.
Jokohan tässä on alettava paneutumaan päivän teemaan, ulkoiluun, sää on todella kaunis, reissulaukku kuntoon ja laukunkantaja kuntoilemaan.Aurinko näytti tänään osaamisensa kun turhat pilvet ei ollut estämässä Telluksen pinnalle pääsyä.
Minuu ottiaa pannuun tuo joskus palstalla esiintyvä laatukeskusteluvaatimus. Me ei suinkaan olla yhdestä puusta veistettyjä.
Kukkahameen viittaus rönsyilevään asioiden ja ilmiöiden julkituontiin on parempa kuin se todisesti todisesti pönöttäminen.
Ps. Äidille ei voi lähettää terveisiä kuin muistoaan kunnioittamalla, mutta tulinkin oikestaan sanomaan, että Tv:n piirretty Pasila sketsisarja on OK!
- Katleija
Elämän eliksiiriä tarvitaan, toisten seuraa ja musiikkia. Klikkaan välillä täälläkin noita juutuube kappaleita kuultavakseni. Näkee siinä linkin laittajankin musiikkimau samalla.
Tänään menen Sinitaivas konserttiin, jossa esiintyvät Lea Laven ja tangokuninkaalliset Mervi Koponen, Heikki Koskelo, Amadeus Lundberg ja Marko Maunuksela. Eiköhän sydän sykähdä ja veri ala kiertämään.
Erityisesti kiinnosta Amadeus, joka on jäänyt näkemättä näin livenä. Olen tässä itsekseni ihmetellyt onko Susmorsiamen tietokone lopullisesti jumittunut kun ei aamutarinointiaan ollut pariin viikkoon?
Viimeksi joutui noitumaan kun joku kirjain vain juuttui ja venyi.
Ne on niitä harmillisia hetkiä, kun ei saa itse korjattua. En viitsinyt otsikoida aloitukseen. On se vaan niin, että kauan mukana olleita alkaa kaipaamaan, jos ei näy!
Toisaalta aika ikävästi joku Sus'illekin laukoi, mutta kaikkihan me olemme osamme saaneet siitäkin, eikä Sus nyt niitä herkkähipiäisempiä ole.
Kylmältä tuntui ilma, ei ollut käsineitä mukana, nyt ne alkaa olla taas tarpeen. Ohi on kevyt pukeutuminen lenkillä piipahtaessa, joskin jäin pihalle turhan pitkäksi aikaa juttelemaan.
No, lämpiäähän ne vähitellen. Ihmettelin kuinka paljon vielä tähän aikaan ihmiset käyvät kaupassa, autoja tulee ja peruuttaa jatkuvasti, taitaa olla liukuvat työajat monella.
Täytyypä tutkia onko mitään kiinnostavaa TV:ssä, illan ratoksi, lukemisen jätän viimeiseksi iloksi.- aika ikävästi
laukoi kyllä sus sinullekkin, ja monta kertaa.
Niinhän tuo laukoi, ja huteja lensi, niin että ei voinut kuin nauraa:D
Mutta täytyy sanoa, että tajutessaan usein sekavat asiat, pyyhki pöydän puhtaaksi, ja pani vielä liinan pöydälle, eikä siitä molemmin puolin enää puhuttu! Sellaista minäkin kunnoitan.
Räiskähtelevähän Sus on luonteeltaan, samana päivänä jo harmitteli että oli ottanut maalitaulukseen aamulla.
Olis nyt vaan kunnossa siellä:Dtexsanell kirjoitti:
Niinhän tuo laukoi, ja huteja lensi, niin että ei voinut kuin nauraa:D
Mutta täytyy sanoa, että tajutessaan usein sekavat asiat, pyyhki pöydän puhtaaksi, ja pani vielä liinan pöydälle, eikä siitä molemmin puolin enää puhuttu! Sellaista minäkin kunnoitan.
Räiskähtelevähän Sus on luonteeltaan, samana päivänä jo harmitteli että oli ottanut maalitaulukseen aamulla.
Olis nyt vaan kunnossa siellä:DHuhhuijaa...täällä ollaan! Enpä olis uskonut, miten kivalta tuntui, että poissaoloni olit huomannut, texs.
Meillä Saunalahti uudisti internet- yhteyksiä, vain modeemi piti hakea postista itse. Mutta kylläpä itse homma kestikin kauan, kymmenen päivää, ja tänään alkoi kone vasta toimia taas.
Mukava oli oikeestaan huomata, ettei isompaa addiktia tähän vehkeeseen ole, pärjäsin hyvin. Asioitten toimittamista kyllä olisi ollut tämän kautta, mutta tulipahan rampattua muita teitä nekin hoitamaan.
No, talven villasukat tuli melkeen tarvitseville neulottua, rästiinjääneitä hommiakin tuli tehdyksi.
Ainut oli aamurutiinin muuttuminen, kun niin varhain heräävänä olen jo liikkeellä.
Huomenna sitten "töihin" taas !!!susmorsian kirjoitti:
Huhhuijaa...täällä ollaan! Enpä olis uskonut, miten kivalta tuntui, että poissaoloni olit huomannut, texs.
Meillä Saunalahti uudisti internet- yhteyksiä, vain modeemi piti hakea postista itse. Mutta kylläpä itse homma kestikin kauan, kymmenen päivää, ja tänään alkoi kone vasta toimia taas.
Mukava oli oikeestaan huomata, ettei isompaa addiktia tähän vehkeeseen ole, pärjäsin hyvin. Asioitten toimittamista kyllä olisi ollut tämän kautta, mutta tulipahan rampattua muita teitä nekin hoitamaan.
No, talven villasukat tuli melkeen tarvitseville neulottua, rästiinjääneitä hommiakin tuli tehdyksi.
Ainut oli aamurutiinin muuttuminen, kun niin varhain heräävänä olen jo liikkeellä.
Huomenna sitten "töihin" taas !!!Olipa hauska yllätys, kun taas ilmestyit! Kyllä aamuihin on usein kuulunut *juttelujasi*!
Väriä tarvitaan tällekin palstalle, ja vääjäämättä pieni huoli voi käväistä jos joku jää pidemmäksi aikaa pois:D
Hyviä kirjoittelemisia!
- Lorena*
Kyllä näihin oloneuvoksen päiviin on rutinoitunut. Aikaiset aamuheräämiset ovat tuskan takana. Heräilen tunnin välein aamuyöllä, katson kelloa, janottaa ja taas nukkumisyritystä.
Oli herättävä heti kuuden jälkeen kun auton renkaiden vaihtoon aika oli klo 7.45. Onnistui hyvin, nykyisin voi jättää kesärenkaat talvihoitoon liikkeeseen, jää se resuaminen renkaiden kanssa pois.
Ihmettelen mihin on häipymässä nopea asioiden hoito,ja ripeyteni on tipotiessään nyt huomaan ottaa aikaa ennekuin tartun tositoimeen. Siirrän tekemisiä mielelläni seuraavaan päivään, näin se menee.
Nyt on mielekäs neule menossa, siinä aika vierähtää musiikkia kuuntelun lomassa. Nyt iltateen keittoon parin tunnin päästä nukkumaan. Hyvää yötä, kauniita unia kaikille
palstalaisille. - ullamirjami****
Tykkään, kun joku laittaa "juutuupista" musaa --joskus se lievittää tai antaa ajatuksille mukavaa aikaa.
Mutta, Jos tietää laulun tai musiikkikappaleen nimen tai ainakin aiheen voisi mainita siittä .
Ei tarvitse sitten avata ,jos ei kiinnosta juuri se video.! Täässä Capteeni Cöpenicin aloituksessa, tuli niin lämmin tunne, kun *me tytötkin* osallistutaan ihan samalla välittömyydellä millä tämä aloitettiinkin.
Tämän sivun anti kokonaisuudessaankin, antaa jo sen kypsien ihmisten kuvan, joka tämänikäisille kuuluukin.
Tuo sanavapaus on hieno asia, jos muistaa, että *sanat* on kuin veteen heitetty kivi. Se laajenee renkaina edelleen,...niin myös sanat menevät lukijoillekin, aiheuttaen joko hyvän olon tai mielipahaa. Siinä se vapauden velvoite onkin.
Meillä, jotka punomme ajatuksemme tähänkin ajatuskudelmaan, saamme olla iloisia niistä uskollisista miehistä, jotka ovat haluneet olla mukana tukevina loimina,
tuoden omalla osuudellaan ryhtiä keskusteluun!
Ihan hieno päivä on ollut:D- Ramoona*
Musikkilinkkien ja runositeerausten laittaminen on mielestäni ihan paikallaan, koskapa ne herättävät tunteita ja sitä kautta saavat aikaan keskustelua ja kaivattua aivojen kihinää. Tuohtumuksen tunteetkin piristävät jähmeyttä, kunhan ne reilusti esitetään - ihmiseltä ihmiselle. Toisen kaipaaman musiikkilinkin löytämisestä saattaa saada sydämelliset kiitokset, kuten minä sain ehtiessäni ensin löytää Capteenille sen oikean version Taalainmaaan karjamajasta.
Aikamoinen kuvakudos tämä palsta onkin, kun meitä on niin erilaisia persoonia pirtaa piukkomassa ja sukkulaa sujauttelemassa loimen väliin. Olisko tuo loimi aloitus , jonka muodosta jotkut pitävät enemmän kiinni, jotkut antavat kankaan kutojille enemmän tilaa. Naisvaltaisella palstalla tietysti miehinen ote pitää tasapainoa yllä, aloitteellisimpiakin he tuntuvat olevan kuin useimmat naiset. Texsanell on taas niin ideoita pursuileva , että oikein odottaa, mitä hän on nyt saanut päähänsä. Minä olen tällainen piipahtelija, aloitteiden teko on jäänyt viime aikoina hyvin vähiin, vaikka ihan mukava kudos on niistä yleensä syntynytkin.
Kaipa meissä useimmissa asuu pieni tai isompi pönöttäjäkin, mutta täällähän siihenkin saa palautetta, ei ainakaan jalustalla pitkään pääse pönöttelemään tai pomottelemaan.
Kaipa sitä tulee välillä tärkeiltyäkin, kun sattuu aihe, josta on jotain tietävinäänkin.
Aamu on valkenemassa, jospa aurinkoakin pääsisimme tänään tervehtimään. Kuu valaisi postilaatikolla kävijää, naapuruston piha- ja ikkunavalot puhkoivat reikiä pimeyteen.
Mukavaa päivää ! Nytkö vasta huomaat, että tämä on keskustelupalsta. Jätä nyt pikkusen tilaa näille sanallisille viesteillekin.
- katleija
"Taivaan milloin nään sinisen kaipaan sinisillalle sen korkeuteen huumaavaan päästä kahleista maan.."
Terveisiä tanssin ja musiikin ystäville Sinitaivas konsertista. Tämä oli kiertueen seitsemäs konsertti, kaksi vielä jäljellä tältä vuodelta.
Menin sinne oikeastaan lahjakasta Amadeus Lundbergia katsomaan ja kuulemaan enkä pettynyt, on sillä pojalla ääntä ja karismaa. Miten hän vetikään suosikkikappaleensa Amor, Amor.
Upeasti esiintyi tangokuningatar Mervi Koponen. Marko Maunuksela viime vuoden kuningas juonsi ja lauloi hänkin. Oli aika vekkuli tyyppi, hyppeli kerrasto päällä lavalla laulaessaan Mikko Alatalon trikoo on riskillä ruma, sen kunniaksi kun kansanedustajamme täyttää 60 v.
Olihan vanha konkari Lea lavenkin mukana ja lauloi komesti Kriminal tangonsa.
Artistit vaihtoivat esiintymisasujaan monta kertaa siirryttäessä tunnelmasta toiseen. Kun katsoi kuulijakuntaa, joka oli täyttänyt salin, niin huomasi sen olevan keski-ikäistä joukkoa. Ei nämä nuoria kiinnosta.
Mutta ei oo vanhaksi tulemista, tietenkin sain valvoa yli kolmeen. Ei se haittaa otetaan unet takaisin jossain välissä.
ps. kyllähän tänne kaikki mahdumme viesteinemme keskustelemaan, lukemaan ja musiikkiakisn kuuntelemaan. Yhdellä sivulla on valikoima otsikkoja, joista voi valita mieleisensä. - Makriina ek
...ja sitten on niitä, joiden aloitus ei kiinnosta ketään.
Tasan ei käy onnen lahjat.Noinkin on. Asiallinen yritys pitäisi kyllä ikäänkuin palkita. Into kirjotteluun pttäisi saada syttymään ja säilynään
- kohtalotoveri
Äkä välitä Makriina, saman asian takia olen vuosia sitten lakannut tekemästä aloituksia enkä käytä mitään nikkiäkään. Aina vakuutetaan että aiheen kiinnostavuus ratkaisee, mutta ei pidä paikkaansa. Eräät saavat heti vastauksia eräiltä, hyvä kun minuutin ehtii viesti palstalla olla.
Eräille tulee heti myös nimetön puolustaja, jos on muka loukattu. Siinä sitä ladataan täydeltä laidalta ja maine sopuisana säilyy. Naurettavaa peliä.- Makriina ek
Silloin tällöin on joku mutissut, että täällä toimii joku sisäpiiri, jonka mielipiteet otetaan vakavasti, ja muiden mielipiteitä väheksytään. Pitkään suhtauduin epäillen tuollaisiin viesteihin.
Vähän kuitenkin alan kallistua samaan suuntaan motkottajien kanssa.
Onko se sitten vain mutu-tunne vai todellinen, en tiedä.
Turhaa kuitenkin sanoa, että viestissä ei ole mielenkiintoa, jos ei edes lueta mitä joku on kirjoittanut. - näin on...
Makriina ek kirjoitti:
Silloin tällöin on joku mutissut, että täällä toimii joku sisäpiiri, jonka mielipiteet otetaan vakavasti, ja muiden mielipiteitä väheksytään. Pitkään suhtauduin epäillen tuollaisiin viesteihin.
Turhaa kuitenkin sanoa, että viestissä ei ole mielenkiintoa, jos ei edes lueta mitä joku on kirjoittanut.On vain alku ja loppu tällä systeemillä.
- toimii ne
Makriina ek kirjoitti:
Turhaa kuitenkin sanoa, että viestissä ei ole mielenkiintoa, jos ei edes lueta mitä joku on kirjoittanut.täällä yleisellä puolella ja etenkin siellä sisäänlämpiivässä pirtissä.
Makriina ek kirjoitti:
Turhaa kuitenkin sanoa, että viestissä ei ole mielenkiintoa, jos ei edes lueta mitä joku on kirjoittanut.Tuo panee ajattelemaan tai oikeastaan olen tuon saman todennut. Nyt mitä sanon tulkitaan taas tavan mukaan nuolemiseksi, mutta hällä väliä. Näin minä viesteistäsi.
Lun ne aina, sillä tekstisi on selvää ja hyvin perusteltua. Sanot arankin asian ketään ärsyttämättä, kuten tuo edellinen viesti ns. sisäpiiristä jne.
Viestisi ovat myös omia mielipiteitäsi. Kun viestit ovat niin "valmiita", ettei niihin ole mitään lisättävää, niin ne tahtovat jäädä usein ketjun päähän. Eihän oikein uskalleta perään kirjoittaa, että hyvin sanoit noin minäkin ajattelin, koska sellaisesta taas joku huomauttaa.
Olen huomannut sellaisen inhimmilisen asian, että jos itse vastailee jonkun aloitukseen, tämäkin puolestaan vastaa sinulle. Ei minusta se ole kauhean tärkeää.- Makriina ek
katleija- kirjoitti:
Tuo panee ajattelemaan tai oikeastaan olen tuon saman todennut. Nyt mitä sanon tulkitaan taas tavan mukaan nuolemiseksi, mutta hällä väliä. Näin minä viesteistäsi.
Lun ne aina, sillä tekstisi on selvää ja hyvin perusteltua. Sanot arankin asian ketään ärsyttämättä, kuten tuo edellinen viesti ns. sisäpiiristä jne.
Viestisi ovat myös omia mielipiteitäsi. Kun viestit ovat niin "valmiita", ettei niihin ole mitään lisättävää, niin ne tahtovat jäädä usein ketjun päähän. Eihän oikein uskalleta perään kirjoittaa, että hyvin sanoit noin minäkin ajattelin, koska sellaisesta taas joku huomauttaa.
Olen huomannut sellaisen inhimmilisen asian, että jos itse vastailee jonkun aloitukseen, tämäkin puolestaan vastaa sinulle. Ei minusta se ole kauhean tärkeää.Kiitokset. Olen saanut palsamia naarmuuntuneelle mielelleni. :)
Minulla on on paha tapa jaaritella ummet ja lammet. Kun siitä yrittää päästä eroon, tiivistää tekstinsä lyhyeksi. Niinpä se sitten ilmeisesti on niin tiivistetty, että siihen ei pysty enää vastaamaan.
Kaikkea pitää opetella. Myös mielipidekirjoittelua, huomaan!
- kysynkin
tässä ketjussa 24 viestiä niistä neljä kahdella miehekkeellä.Missä on oikeat miehet ?
- viiva eeva
Kaikki vain neulomaan, virkkaamaan ja puhumaan siitä mikä kahvi on hyvää tai vessapaperi tai oliko pakkasta siellä jne.
- Makriina ek
Eeva hei.
Kahvi on kallista! Siitä pitää puhua. Nyt vertaisryhmien pitää tiedottaa toisilleen, missä kahvi on tarjouksessa. Varastot täyteen!
Vessapaperissa on kuulemma nyt uudet hylsyt, jotka voi heittää pönttöön kaiken muun jatkoksi. Siellä hylsy sulaa mössöksi ja tukkii putket. Se on nyt ihan hirveän tärkeä puheenaihe. Katso vain mainoksia!
Käsityöt ovat tulossa muotiin. Jäämme jännittyneitä odottamaan, millaisia malleja suositellaan iltapuhteiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1792288Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli571510Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2211359Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561192Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801170Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391099- 701029
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1291026- 651010
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224945