Päättymätön suoritus (osat 8-11/loppu)

Sudden Depth

Henri ei voinut olla kysymättä: ''Miks sä tolleen teit?'' ''Etkö sä pitäny siitä?'' Topi myhäili. Henri ei keksinyt mitään toimivaa tapaa saada selville Topin todelliset aikeet. ''No pidin...'' ''Mikä siinä sit oli vikana?'' ''Mut sullahan on tyttöystävä!'' ''Eihän se saa koskaan tietää tästä... Ellet sä kerro.'' ''No luuletsä, että mä uskaltaisin?'' ''Eihän susta koskaan tiedä.'' ''No ei kyllä sustakaan - ainakaan äskeisen perusteella!'' Topi katsoi Henriä epäuskoisesti. Henri pelästyi Topin reaktiota ja yritti korjata tilanteen, sillä hän ei todellakaan halunnut Topin lähtevän: ''Tai siis - en mä tarkottanu - mä vähän yllätyin...'' ''Kukapa nyt ei olis'', Topi sanoi heti ja aloitti uuden suudelman.

Henri uppoutui taas hyvänolon tunteeseen ja leikitteli kielellään Topin tehdessä samoin. Hän olisi halunnut rutistaa Topia tiukemmin itseään vasten, mutta ei uskaltanut, koska hän ei vieläkään tiennyt, oliko Topi oikeasti tosissaan. Märkä ruoho Henrin alla ja Topin kuuma vartalo hänen päällään oli erikoinen ja kiihottava yhdistelmä. Suudelman päätyttyä Henri päätti jatkaa kuulustelua: ''Topi, miks just nyt? Yhtäkkiä?'' ''Mitä?'' Henriä ärsytti suunnattomasti. Jos Topi oli tosissaan, hän jarrutti aivan tahallaan tilanteen etenemistä, koska Henri ei olisi ikimaailmassa uskaltanut kertoa Topille todellisia tunteitaan. Jos hän taas ei ollut tosissaan, hän osasi näytellä erittäin hyvin - tässä tapauksessa liiankin hyvin.

''Sä vaan yhtäkkiä alat pussailemaan, kun aikasemmin ei oo ollu mitään'', Henri selitti. ''Musta kyl tuntuu, että se vastaus löytyy ihan susta itestäs'', Topi vastasi. Henri oli hämillään. ''Miten niin?'' ''Sä tiedät, että mä tiedän. Sun pitää tehdä seuraava siirto.'' Henri ei voinut uskoa korviaan. Topi ei todellakaan aikoisi jatkaa pidemmälle. Henrin oli käytännössä pakko kertoa - hän oli umpikujassa. Pelko kuitenkin valtasi hänet. ''Mistä sä nyt voisit mitään tietää?'' ''Henkka, mä oon sun paras kaveri, enkö ookin?'' ''Oot...'' ''Kyllä mä oon huomannu tässä viime aikoina jotain poikkeuksellista - sun osalta. Sä oot muuttunu, ja mä oon huomannu sen.''

Henri ei vastannut heti, vaan tuijotti Topia syvälle silmiin - niihin valloittaviin, ruskeisiin ja maailman ihanimpiin silmiin. Henri olisi halunnut olla missä tahansa muualla juuri tällä hetkellä. Hän oli yksin vastuussa tilanteen viemisestä pidemmälle, ja sitä hän ei uskaltanut tehdä. Ei, vaikka Topi uskotteli tietävänsä. Eihän hän voinut tietää...

''Henkka, kolme sanaa. Ainoastaan kolme. Mä en voi sanoo niitä sun puolestas. Sun pitää'', Topi rohkaisi. Henri oli lähellä purskahtaa itkuun, sillä tunteet hänen sisällään jylläsivät valtoimenaan. ''Miks mun pitää uskaltaa... Aina mua sorretaan'', Henri manaili mielessään. Samalla hän katseli Topin odottavaa ilmettä, ja osittain myös Topin ylävartaloa - hän tunsi erektionsa vahvistuvan yhä.

Henri sanoi hädin tuskin kuuluvalla äänellä: ''En mä uskalla.'' ''Sä uskallat tehdä vaikka mitä. Henkka, sano ne nyt - ne kolme sanaa. Sä sanot ne nyt tai mä lähden takaisin sisälle. Sun pitää uskaltaa, Henkka! Tän yhden ainoan kerran!'' Topin uhkailu tehosi. Henri ei voinut odottaa yhtään kauempaa. Hän sulki silmänsä vähäksi aikaa ja yritti olla päästämättä tunteitaan valloilleen.

Henri avasi silmänsä ja katsoi Topia silmiin. ''Mä rakastan sua'', Henri sanoi heikolla äänellä. Häntä pelotti enemmän kuin koskaan, mikä olisi Topin vastaus. Se oli lyhyt ja ytimekäs. ''Mäkin sua'', Topi sanoi hymyillen kauneinta hymyään ja jatkoi: ''Nyt on sun vuoro alottaa toi pussauspuoli''. Henriä ei tarvinnut kahdesti käskeä. Hän otti Topia selän takaa kiinni ja veti hänet itseään vasten. Henri määräsi nyt suudelmien tahdin, joka oli nopea. Hän eli elämänsä onnellisinta hetkeä yhdessä rakastamansa ihmisen kanssa.

6

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudden Depth

      Henri nautti kuumista suudelmista ja Topin lämmöstä suunnattomasti. Topi alkoi laskeutua pitkin Henrin vartaloa pikkuhiljaa pussaillen Henriä kaulasta, imien hänen nännejään ja nuollen hänen napaansa. Henri ei voinut kuin huokailla odottaessaan Topin saapuvan päätepisteeseen. Lopulta Topi oli jo Henrin vyötärön kohdalla. Topi katsahti Henriin ja hymähti. Sitten hän riisui nopeasti Henrin shortsit ja bokserit jääden ihailemaan Henrin alastonta vartaloa. Topia pakotti haaroissa sen verran, että hän päätti riisua omatkin vaattensa. Hän siirsi vaatekasaa hieman syrjemmäksi.

      Henri ja Topi mittailivat toisiaan kiireestä kantapäähän. Kauaa sitä ei kestänyt, kun Topi kosketti varovasti Henrin kalua kädellään. Hän otti siitä tukevammin kiinni ja vetäisi esinahkaa pari kertaa edestakaisin. Henri pyysi: ''Topi, ota se suuhun.'' Topi hymähti taas ja alkoi nuolla Henrin elintä sen varresta. Terskaa hän ei edes hipaissut. ''Topi, kokonaan. Oo kiltti.'' Henrin ääni muuttui yhä anelevammaksi, mutta Topi vähät välitti.

      Topi nuolaisi kerran Henrin terskaa, mutta jatkoi sen jälkeen elimen nuolemista muualta. Henri yritti ohjata Topia kädellään, mutta Topi ravisti päätään. ''Topi, mä pyydän. Oo nyt kiltti.'' ''Miksei hame?'' Henri typertyi täysin. ''Miten sä voit vitsailla tällaisella hetkellä?'' ''Eihän meillä mikään kiire ole...'' ''Topi, mikset sä voi?'' ''Voi mitä?'' ''Topi!'' ''On mun nimi!'' ''Mikä sulla on?'' ''Ei mikään. En mä vaan halua, että sä vielä laukeet.'' ''Mutta kun mä oon ihan lähellä. En mä kuitenkaan kestä enää kauaa.'' ''No sittenhän sä voit viimeistellä kädellä.'' ''Se ei oo sama asia!'' ''Ai ei vai!'' Topin suuttumus sai Henrin ihmettelemään toden teolla, mitä oli oikein tekeillä. Henri oli todella lähellä menettää kontrollinsa tilanteeseen. Itku ei ollut kaukana.

      ''Mä uskaltauduin sulle, ja tääkö on se, mitä mä saan siitä hyvästä? Sä et oo se sama Topi, johon mä oon rakastunut!'' Henri huusi raivoissaan. Topi tuntui täysin välinpitämättömältä ja kylmäsydämiseltä. Topi avautui: ''Mä haluan, että sä koet sellaista nautintoa, jota sä et tule ikinä unohtamaan. Mä tietäisin tasan tarkkaan, miten se tapahtuis.'' Henri katsoi Topia vähän aikaa. Hänelle tuli mieleen, että ehkä Topi tosiaan ajatteli hänen parastaan. Ehkä... ''No, tehään sitten silleen. Mä luotan suhun.'' Topi hymyili leveästi ja meni kaivamaan shortsiensa taskusta voidetuubin. Henrin hengitys salpaantui.

      ''Henkka, onks sulle ok, että me...'' ''Pannaan? En mä ihan tätä ollu aatellu...'' ''Mä ainakin haluan sua. Ihan älyttömästi'', Topi vakuutti ja pussasi Henriä suulle. ''Mutta se ei oo ihan ainoa juttu...'' Henri mietti, mitä tulisi tapahtumaan. Topi otti shortseistaan vyön pois ja käski Henriä nousemaan istumaan. ''Topi, mitä sä tolla teet?'' Henri kysyi pelokkaana. ''Sidon sun kädet.'' ''Miks?'' ''Se selviää sulle ennemmin tai myöhemmin...'' ''Ethän sä satuta mua?'' Nyt oli Topin vuoro katsoa Henriä tyrmistyneenä. ''Mä en ikimaailmassa vois tehdä mitään sellaista.'' ''Se oli sitten lupaus'', Henri sanoi ja uskaltautui antamaan Topin sitoa hänen kätensä.

      Topi ohjasi Henrin uudestaan selinmakuulle ja valmistautui tulevaan koitokseen. Hän asetteli Henriä sopivaan asentoon ja työnsi elintään hitaasti Henrin sisään. Matka katkesi sulkijalihaksen kohdalle. ''Henkka, sä jännität liikaa.'' ''Helppo sun on sanoa!'' Henri ähisi. Toinen yritys päättyi samalla tavalla. ''Henkka, aattele, että sä oot hierojalla. Tai jotain muuta rentouttavaa.'' ''Kolmas kerta toden sanoo'', Topi ajatteli ja yritti kolmannen kerran. Se tuotti tulosta. Topin kalu upposi Henrin sisään.

      Henri oli kiihottunut äärimmilleen. Hänen rakkaansa elin oli syvällä hänen suolessaan, ja hänen kätensä olivat tiukasti sidottuina. Henri oli nauttinut jo siitä, kun Topi oli maannut hänen päällään, mutta tämä oli täysin eri asia. Kaikki langat olivat Topin käsissä.

    • Sudden Depth

      Topi alkoi liikutella hitaasti elintään Henrin sisällä. Nautinnon värähtelyt kulkivat läpi Henrin kehon. Hetken päästä Topi tarttui Henrin kyrpään ja alkoi vedellä hänen esinahkaansa edestakaisin. Henrin hengitys kävi yhä kiivaammaksi, ja hän tunsi orgasmin olevan lähellä. Topi vain hymyili ja puhisi tihentäessään tahtiaan. Hän nopeutti työntöjä ja runkkasi Henrin kalua yhä voimakkaammin. Henri älysi yhtäkkiä, mitä Topi oli tarkoittanut sillä, että hän saisi ''sen'' selville ennemmin tai myöhemmin.

      ''Topi, mä laukeen ihan just - hidasta.'' Topi ei ollut kuulevinaankaan. ''Mä haluan, että sä et pysty tekemään mitään muuta kuin huutamaan mun nimeä ja kiemurtelemaan nautinnosta'', Topi selvitti ja hymyili voitonriemuisena. ''Jos mä oisin tän tienny, mä en olis ikinä antanu sun-'' Henri ei ehtinyt sen pidemmälle, kun häneltä tuli.

      Henrin penis sykki spermaa hänen vatsalleen Topin edelleen naidessa häntä kovaa ja jatkaen Henrin kalun runkkaamista edelleen. Henri joutui tahtomattaankin huutamaan ja sätkimään. ''Aaa, Topi! Päästä irti!'' Henrin elin nytkähteli tulipunaisena Topin käsittelyssä. Siitä oli jo tullut todella kosketusherkkä, ja Henri ulvoi nautinnosta. Hänen orgasminsa hellitti pikkuhiljaa.

      Topi lopetti työnnöt ja Henrin terskan hyväilyn vasta, kun hänen kalunsa ei enää seissyt. Henri hengitti yhtä kiivaaseen tahtiin kuin vasta maaliin tullut maratoonari. ''Topi... Vittu mä tapan sut'', Henri murahti. Topi vain naurahti. ''Ei susta sellaiseen oo.'' Siinä Topi oli aivan oikeassa, mutta Henri päätti olla vastaamatta.

      Topi alkoi nuolla Henrin lasteja. Henri itse oli edelleenkin aivan loppu, eikä hänen hengityksensä ollut vielä tasaantunut. ''Voitko sä avata tän vyön...'' ''Musta on kivaa kattella sua noin viattomana ja puolustuskyvyttömänä.'' Henri ei ollut uskoa korviaan. ''Topi, sä et voi olla tosissas...'' Topi joutui ottamaan hieman sanojaan takaisin: ''Tai siis, sori Henkka, en mä ihan tarkottanu - mä tarkotin, että mua kiihottaa olla dominoiva osapuoli.'' ''Sä et kertonu mitään tällaisesta...'' ''Mä aattelin, että sä et muuten suostuis kokeilemaan.'' ''No oliko tää muka parempi vaihtoehto, hä!'' Henri huusi raivoissaan. Topi nuolaisi viimeisen spermavanan Henrin vatsalta ja nousi makaamaan Henrin päälle kasvot ilmeettöminä.

      ''Henkka, mä oon pahoillani.'' ''Ja...?'' ''Ja mitä? Mä oon oikeesti pahoillani. Mä halusin, että sä nautit.'' ''Jos mä olisin tienny tästä etukäteen, niin olis ollu kivempaa.'' Topin silmät kostuivat. Hän oli jo avaamassa suutaan sanoakseen jotain, mutta jäi vain katselemaan Henriä silmiin. Henri tunsi myötätunnon pistoksen sydämessään. Hän ei ollut koskaan aikaisemmin nähnyt Topia yhtä tunteellisena. ''Mä rakastan sua ihan liikaa, jotta mä voisin olla sulle vihainen'', Henri lohdutti. Topin vastaus oli paljon puhuva: hän painoi huulensa hellästi Henrin huulia vasten.

      Sessio kuitenkin keskeytyi: ''Topi, voisitko sä nyt vapauttaa mun kädet?'' Topi havahtui. Hän hieraisi kosteita silmiään ja käänsi Henrin vatsalleen voidakseen avata solmun. Välittömästi tämän jälkeen Henri nappasi vyön Topilta ja painoi hänet vatsalleen maahan. Henri sai vaivoin sidottua Topin kädet, minkä jälkeen hän käänsi Topin selälleen. ''Henri, mitä vittua sä teet?'' Topi karjui rimpuillen. Henri piteli Topia aloillaan. ''Mä haluan, että sä saat tuntea edes pienen osan siitä, mitä mä koin'', Henri myhäili. ''Henkka, pliis, älä - mä sanoin jo, että mä oon pahoillani...'' Topi oli selvästi hädissään. ''Ei sun tarvitse pahoitella. Mä haluan, että sä nautit.''

    • Sudden Depth

      Henri lukitsi Topin jalat polvitaipeidensa väliin ja alkoi hiljalleen vetää Topin esinahkaa ylös ja alas. Topi piti silmiään kiinni ja huokaili. Kun hän avasi silmänsä, Henri noteerasi, että ne olivat aivan vetiset. Kyyneleet alkoivat valua pitkin Topin poskia. Topi sai vaivoin puhuttua itkemättä: ''Henkka, lopeta vähäks aikaa.'' Henri olisi tehnyt niin käskemättäkin, sillä hänestä tuntui pahalta, että Topi ei nauttinut tilanteesta.

      ''Henkka, en mä ansaitse tätä.'' ''Toi ei oo totta!'' ''Mä oon käyttäytyny kuin mikäkin paskiainen sua kohtaan...'' ''Topi, mä en oo ollenkaan samaa mieltä. Sun ei tarvitse muuttua pätkääkään. Uskoa mua: sä todella olet hyvä just tollaisena. Mä en vaan halua, että sä itket.'' Topi nyyhkytti avoimesti, kun ei hän voinut kasvojaan käsiinsäkään haudata: ''Silloinkin, kun me lähdettiin Lauran mummolasta... Se oli mun tapa kertoa, että mä välitän susta. Mä tiedän, että kuulostaa tosi tyhmältä, mutta tällainen mä vaan oon.'' Henri ei tiennyt, mitä vastata. Hän ei voinut kuin katsoa vierestä, kun Topi itki silmät kiinni.

      ''Topi, mä oon nauttinu jokaisesta sekunnista sun kanssa. Huolimatta siitä, mitä kaikkea sä oot tehny ja mitä kaikkea mä oon tuntenu. Mä en oo koskaan rakastanu enkä tuu koskaan rakastamaan ketään yhtä paljon kuin sua.'' Topi avasi silmänsä ja tutkaili Henrin katsetta. Hänen jo lerpahtanut elimensä jäykistyi uudelleen. ''Mä pyydän. Anna mun hoitaa tää loppuun'', Henri vetosi. Topi nyökkäsi hitaasti ja sulki silmänsä uudelleen.

      Henri jatkoi Topin elimen hyväilyä. Hetken päästä hän alkoi jo miettiä, eikö Topi laukeakaan. ''Topi, ootsä lähelläkään orkkua?'' ''Mä kävin kädellä eilen illalla, kun sä olit jo menny nukkumaan'', Topi sanoi raskaalla äänellä. Henri sai päähänpiston. Hän alkoi runkata Topin kalua niin nopeasti kuin jaksoi. Topi alkoi heräillä horroksestaan: hänen huokailunsa tihentyi ja hänen hengityksensä samoin. Eikä aikaakaan, kun...

      ''Henkka, mä oon ihan lähellä.'' ''Tuu vaan, kulta...'' Henri sanoi odottavasti. Topi alkoi huohottaa ääneen. ''Aah, Henkka, mä tuun - mä tuun...'' Topin orgasmi oli vähintäänkin yhtä raju kuin Henrillä. Topi ulvoi nautinnosta Henrin ollessa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Topin purkautuminen kiihotti Henriä, ja hän nautti suunnattomasti saadessaan antaa Topille samalla mitalla takaisin. Topi huusi ilme vääristyneenä ja vatsalihakset kouristellen: ''Henkka, hellitä - aah! Henkka, mä en kestä!'' Henri oli onnellinen.

      Henri päätti avata sanaisen arkkunsa Topin orgasmin loputtua: ''No, tekisitsä jotain eri tavalla, jos voisit?'' Vastausta hänen ei tarvinnut pitkään odottaa: ''En ikinä.'' Henri hymähti ja nuoli lastit Topin vatsalta syöttäen ne hänelle. ''Sun sperma maistuu tosi hyvälle'', Henri kehui. ''Mutta jos täytyy arvostella, niin sun oli parempaa'', Topi hangoitteli vastaan. ''Mun oma pikku vastarannan kiiski'', Henri hymyili ja suuteli Topia.

      Henrin kaukaisimmatkin unelmat ja toiveet olivat täyttyneet. Hän eli vain ja ainoastaan Topia varten. Nyt, kun heidän polkunsa olivat risteämiskohdassa, oli aika pitää ne samassa kohtaa. Topi tuntui luotettavalta, ja hän olikin uskoutunut Henrille ja ennen kaikkea vakuuttanut hänelle rakkautensa. Molemmilla oli edessään koko loppuelämän kestävä pitkä ja uuvuttava - mutta loppujen lopuksi palkitseva - päättymätön suoritus.

    • Sudden Depth

      Henri ja Topi jäävät onnellisina viettämään kesää jonnekin Kajaanin reunamille. Onhan se hyvä, että edes jotkut löytävät toisensa. Minulle sitä kunniaa ei ole suotu.

      Tästä tarinasta tuli lyhyempi kuin debyytistäni, mikä olikin ennakko-oletukseni. ''Samalla viivalla'' epäonnistui lievästi, koska projekti pitkittyi melkein kuukauden mittaiseksi, ja parsin sen kasaan hiukan jopa väkisin. Tätä tarinaa oli ilo kirjoittaa, ja vaikka loppu onkin parempi omassa päässäni kuin tässä koneella kirjoitettuna, olen tyytyväinen lopputulokseen. Jatkossa aion kirjoittaa suurin piirtein tämän tarinan pituisia novelleja - mahdollisesti lyhyempiäkin. Maratontarinat eivät näytä sopivan minulle.

      Näin pääsen keskittymään täysillä uuteen tarinaani. Siitä on tulossa selkeästi lyhin tähän astisista, mutta tunnetta siinä on kaikista eniten. Neljäs tarina tulee luultavasti olemaan jopa pidempi kuin ensimmäinen.

      Kaikenlainen asiallinen palaute on enemmän kuin tervetullutta. Voitte kertoa myös, kumpaa näistä kahdesta ensimmäisestä tarinastani piditte parempana. Pyrin joka tapauksessa jatkamaan melko samalla linjalla kuin tähänkin asti. Tarinoita on luvassa ainakin kuusi kappaletta, eli vielä neljä näiden kahden valmiin lisäksi.

      Sudden Depth kiittää ja kumartaa.

    • Neiti Z

      Tarinasi ovat loistavia. Teksti on sujuvaa ja juoni pitää otteessaan loppuun asti. Uppoaa hyvin myös meihin naispuolisiin lukijoihin. Odottelen jo malttamattomana seuraavaa tarinaasi.

      Ja kyllä sinullekin vielä se kunnia suodaan, että löydät jonkun :)

    • Sudden Depth

      Kolmas tarinahan on alkanut jo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe