olla samaa ip-osoitetta, vai voiko? Eikös ne ole uniikkeja?
Ylläpito väitti eräälle ystävälleni, että joku muu oli käyttänyt hänen iipeetään lähettäessään banniin johtaneita viestejä foorumille. Onko kysymyksessä mielestänne, esim. hakkerointi?
Tietääkseni kenelläkään toisella ei voi
5
57
Vastaukset 5
- eioo
IP:t vaihtuvat, jos et maksa kiinteästä. Frendisi ilm. saanut jonkun häirikön vanhan nron.
- 5+2
Pitäisi tietää enemmän tapauksesta, jotta voisi arvioida.
Minkä luonteisia häiriköintiviestit olivat? Esim haittaohjelmat voivat lähettää mainosspämmiä.
Onko IP ollut samaan aikaan sekä häirikön, että ystävän käytössä, vai onko ystävä vain saanut sattumalta jonkun häirikön vanhan IPn.
Sama ulos näkyvä IP voi olla samaan aikaan käytössä esim saman talouden/kiinteistön tietokoneilla.- Osaajat hoi?
No, kysymys oli Suomi24:n keskustelupalstalla tapahtuneesta rekisteröidyn nimimerkin nimissä kirjoittamisesta. Vaikka henkilö ei itse ollut näitä asiattomia viestejä palstalle kirjoittanutkaan, hänen ip-osoitteensa bannattiin, ettei voinut enää kirjoittaa keskusteluissa. Kakkosnelosen ylläpito sitten kyllä purki eston reklamaation saatuaan ja selitteli avauksessa mainittuja asioita.. Ymmärtääkseni kysymys on hänen omassa käytössään olevasta kiinteästä liittymästä. (tarkistan vielä asian / tai pyydän häntä itseään liittymään keskusteluun)
- entinen bannattu
Osaajat hoi? kirjoitti:
No, kysymys oli Suomi24:n keskustelupalstalla tapahtuneesta rekisteröidyn nimimerkin nimissä kirjoittamisesta. Vaikka henkilö ei itse ollut näitä asiattomia viestejä palstalle kirjoittanutkaan, hänen ip-osoitteensa bannattiin, ettei voinut enää kirjoittaa keskusteluissa. Kakkosnelosen ylläpito sitten kyllä purki eston reklamaation saatuaan ja selitteli avauksessa mainittuja asioita.. Ymmärtääkseni kysymys on hänen omassa käytössään olevasta kiinteästä liittymästä. (tarkistan vielä asian / tai pyydän häntä itseään liittymään keskusteluun)
Ja tässä oon, kyseinen entinen bannattu;)
Mulla on nettitikku ja mikäli oon oikein ymmärtänyt, ip vaihtuu päivittäin. Joskus on ollut havaittavissa joku tunkeutumisyritys, gmailin alareunasta sen voi tarkistaa.. muuten en näistä jutuista mitään ymmärrä;) - niinpä.
Osaajat hoi? kirjoitti:
tuo on tunnettu ongelma, että toisten s24 tileille tuntuu pääsevän kuka tahansa jolla siihen on tarve. joskus tilit menevät ihan itselläänkin ristiin.
en oikein usko, että banniin johtaneet viestit olisivat tulleet uhrin ip-osoitteesta, s24 vain bannasi uhrin tilin ip-historiasta kaikki viimeisimmät ip-osoitteet.
s24 luotettavuus on nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600