UUSI AIKA KOITTAA;HALUSITTE TAI ETTE!

YLPEE KUU

"kuu" = PLANEETTA X/NEMESIS/12.PLANEETTA/NIBIRU

Rakkaalla lapsella on monta nimeä.Tervetuloa kotiin!


tiedän että se on vaikeata sulattaa kun on kusetus mennyt täydestä kuin väärä raha,ei ollu "KUU" edes aito! Voi kyynel!!!

koittakaahan kerätä itsenne ja keskittykää vaan siihen että "kuu"=NIBIRU koska millään muulla ei sitten olekkaan kovin suurta merkitystä!

On helpompi olla väärässä kun etsiä sitä oikeaa,MUTTA palkintokin on sitten ihan eri!

Voimia kaikille!Rakastan jokaista ihmiskohtaloa ja en julista tätä TOTUUTTA sen vuoksi koska haluan pelotella,päteä tai keulia sillä että olen löytänyt TOTUUDEN,vaan koska jokaisella on oikeus tietää!!

RAUHAA! ja RAKKAUTTA

SE MEIDÄN TUNTEMAMME "KUU" ON TODELLA SATELLIITTI,JUURI SE SATELLIITTI MIKÄ PUTOSI ALAS JOSTA UUTISOITIINKIN . TUO KUU MIKÄ NYT VIIMEAIKOINA ON NÄKYNYT ON SE KAIKKIEN VOUHKAAMA NIBIRU,PLANEETTA X,NEMESIS IHAN MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUVAN,MUTTA NÄIN ASIA ON JA MITÄÄN MUUTAHAN EI SITTEN HIRVEEMMIN TARVITSE TIETÄÄKKÄÄN,EIKÖ VAIN?
SE näkyy jo!aina "kuuaikana" se kirkas valo siellä ylhäällä...tulee lähemmäs ja lähemmäs kunnes imaisee sisäänsä,silloin taivas katoaa!siellä tämä pallo puhdistetaan kaikesta paskasta ja vääryydestä! RAUHAA ja RAKKAUTTA kaikille

Tässä vähän infoa UUDESTA KOTIPLANEETASTAMME:

http://www.nibiruancouncil.com/html/...ipnibiru.html#

Hyvää matkaa NIBIRULLE!

jokaisella on oma totuus ja sitten on ABSOLUUTTINEN TOTUUS!

Silloin kun YMMÄRTÄÄ,että "kuu" = NIBIRU,niin rupeaa elämään sen mukaisesti että "kuu" = NIBIRU ja muulla ei sitten olekkaan mitään merkitystä!Tsori nyt kaikki insinöörit ja röörinöörit,mutta teidän totuudet on aina ollut roskaa mihin en ole vakuuttunut KOSKAAN!

Tiedän että kolhasee syvältä ja kolhaseekin kovaa kun se mitä olette opetelleet ja ottaneet todesta ei olekkaan mitään muuta kuin HARHAA!!!Eli oletteKUSETUKSEN uhreja ja olo on varmaankin kuin 3 markan HUORALLA,mutta kerätkää itsenne ja ruvetkaa muistamaan!
Unohtakaa kaikki mitä olette oppinut ja ruvetkaa elään NYT HETKEÄ!
RAUHAA!!!!

"kuu" = PLANEETTA X =UUSI JERUSALEM

1

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalpee yy

      Niinpä näyttää olevan,kiitti vinkistä!

      Lähdenpä tästä kertoileen KAIKILLE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe