Vanhoista kysymyksistä löysin ratkaisun vähän samanlaiseen ongelmaan kuin mulla nyt on. Mullakin on niin vanha photariversio, että tuota "teksti polulle" kalua ei ole (tekstityölakuun ei siis ilmesty sitä pientä poikkiviivaa, joka ilmaisisi, että teksti lähtee seuraamaan polkua). Warpeissakaan ei ole tarvittavaa muotoa. Tarvii siis tehdä kuten aikaisempikin kysyjä, että tekee jokaisen kiirjaimen omalle layerilleen ja sitten siirtää ne sieltä yksitellen haluamilleen paikoille. "Kauhia homma", kuten hänkin totesi.
Paitsi sitten, jolku keksi helpomman ratkaisun: "kokoa kirjaimista muodostuvat tasot yhdeksi tasoksi, jonka voit sitten kopioida, kun teet seuraavan rivin. Uuteen riviinl sitten vain kirjoitat mitä haluat".
Entinen kysyjä hiffasi mistä on kysymys, mutta minä en. Miten ihmeessä nuo tasot voi koota yhdeksi tasoksi sitten, että mutkat säilyvät ja sen kopioille voi sitten taas tehdä uutta tekstiä.
Teksti polulle
Ei ymmärrä
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751581- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431368- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1051092Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1041091