Pikku pikku mussukat

Neuvo

saavat täällä vauvoja kun olette itsekkin vielä täysin keskenkasvusia.
Minkähänlainen teidänkin lapsuutenne on /ollut kun noin alas vajoatte, onko äitinnekin levitellyt ja otatte pikkuset tytöt mallia!? no ei kannata.Katse pulpettiin ja kotiin läksyjä tekemään.

5

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisilla Ehkä

      Voi minua pikkupikku mussukkaa, joka sain 19vuotiaana lapsen, tai saimme mieheni kanssa. Voi minua, kun kerkesin ammatinkin saamaan ennen sitä. Voi minua, kun jatkoin opiskeluja myös sen jälkeen, kun meillä oli lapsi. Voi minua korkeakoulutettua työssäkäyvää äitiä, jolla on oma koti, 2 ihanaa lasta ja ihana hyvin tienaava mies(lasten isä). Kyllä minun elämäni on ollut vallan surkeaa :(

      • kkl99

        oot saanu munaa


    • En ole teiniäiti, mutta koen tämän kaikkien teiniäitien mollaamisen niin turhaksi, että pakko näihin vastailla. Naurettavaa teiltä olevinaan sitten niin aikuisilta ihmisiltä tulla tuollaista kirjoittamaan.

      Jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä että on harrastanut seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa. Jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä, että oma lapsuus olisi ollut onneton. Ja ennen kaikkea jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä, että olisit automaattisesti pilannut loppuelämäsi.

    • nuori

      miten aikuiset kypsät ihmiset voivat käyttäytya aloittajan tavoin? Kerronpa sinulle tarinani:

      Olen 22-vuotias. Minulla on 1,5v poika ja toinen tulossa syyskuussa. meillä on koira ja asumme rivitalossa rauhallisella pienellä kunnalla. Olemme molemmat töissä, mieheni autonkuljettaja, minä ravintolassa. Haaveeni on päästä kouluun ensi vuoden toukokuussa ja kouluttautua TOISEEN ammattiin. Elämme hyvin ja meillä on kaksi uudehkoa autoa ja turvallista. Emme juo.

      Olen kuitenkin 20vuotta sitten huostaanotettu, asunut sijaisperheessä ja lastenkodissa, asunut "kotona" ja huidellut ties missä, kokeillut alkoholia ja tupakkaa ja ihan rehellisesti jopa pitänyt siitä. Ja silti, kun 16vuotiaana muutin omaan asuntoon alkoivat asiat mennä parempaan suuntaan, minulla oli koti, koulu ja ystävät. Kävin kouluni kunnialla loppuun ja sain ammattin. Sittemmin saimme tietää että odotan esikoistamme. Kyllä vahinko, iloinen sellainen. Ja toinenkin oli vahinko, pillereitäkin olen molemmista syönyt, mutta silti, kaikella on tarkoitus.

      En tarkoita että kaikki nuoret onnistuisivat, ja minähän olin "jo" 19vuotias saadessani lapsen, mutta ihan lapsi olin vielä itsekin. Vasta esikoiseni jälkeen ymmärsin millaisen harppauksen aikuisuuteen olin ottanut ja minun oli nyt oltava vastuussa jonkun muun elämästä, rakastettava ja rajoilla, huolenpidolla, minun oli oltava äiti.

      Vaikeaa meillä on välillä mieheni kanssa, mutta kun yhteen hiileen puhaltaa ja tietää mitä haluaa, mikä vain on mahdollista ! Tsemppiä, aina ei tarvitse olla niin täydellistä ! :)

    • AAAAAARGH

      Kuka oikeasti on noin umpimielinen kuin aloittaja? onko se pois sinun elämästäsi, jos nuoret hankkivat lapsia? haittaako se tosiaan sinua niin paljon? vai oletko vain kateellinen? perustele mielipiteesi kunnolla, jos kerta olet niitä valmis esittämään. Naurettavaa käytöstä, olit sitten aikuinen tai itsekkin vielä teini. Kyllä tuossa iässä pitäisi tajuta, että omapa on elämänsä, turhaan sä valitat sulle tuiki tuntemattomien asioista, joista et edes mitään tiedä.

      Itse en ole äiti, mutta olen 17vuotias, ja henkilökohtaisesti voin sanoa, että minusta olisi äidiksi. Ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu kauan, olen käynyt töissä, olen jo kokenut juomisen ja oikein olan takaa, sellainen ei enää minua kiinnosta, kouluni kyllä on kesken, mutta en koe mitään kiirettä suorittaa sitä, minulla on vakaa perhe ja ystäväpiiri, tuki on siis lähellä. Tiedän että lapseni ei jäisi isättömäksi, koska olemme poikaystäväni kanssa asiasta puhuneet, hän on kasvanut ilman isää, eikä sitä muille halua.

      Ole hyvä, nyt voit haukkua minut täydeksi paskaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe