Pikku pikku mussukat

Neuvo

saavat täällä vauvoja kun olette itsekkin vielä täysin keskenkasvusia.
Minkähänlainen teidänkin lapsuutenne on /ollut kun noin alas vajoatte, onko äitinnekin levitellyt ja otatte pikkuset tytöt mallia!? no ei kannata.Katse pulpettiin ja kotiin läksyjä tekemään.

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisilla Ehkä

Voi minua pikkupikku mussukkaa, joka sain 19vuotiaana lapsen, tai saimme mieheni kanssa. Voi minua, kun kerkesin ammatinkin saamaan ennen sitä. Voi minua, kun jatkoin opiskeluja myös sen jälkeen, kun meillä oli lapsi. Voi minua korkeakoulutettua työssäkäyvää äitiä, jolla on oma koti, 2 ihanaa lasta ja ihana hyvin tienaava mies(lasten isä). Kyllä minun elämäni on ollut vallan surkeaa :(

• kkl99

oot saanu munaa

• En ole teiniäiti, mutta koen tämän kaikkien teiniäitien mollaamisen niin turhaksi, että pakko näihin vastailla. Naurettavaa teiltä olevinaan sitten niin aikuisilta ihmisiltä tulla tuollaista kirjoittamaan.

Jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä että on harrastanut seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa. Jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä, että oma lapsuus olisi ollut onneton. Ja ennen kaikkea jos saa lapsen nuorena se ei tarkoita sitä, että olisit automaattisesti pilannut loppuelämäsi.

• nuori

miten aikuiset kypsät ihmiset voivat käyttäytya aloittajan tavoin? Kerronpa sinulle tarinani:

Olen 22-vuotias. Minulla on 1,5v poika ja toinen tulossa syyskuussa. meillä on koira ja asumme rivitalossa rauhallisella pienellä kunnalla. Olemme molemmat töissä, mieheni autonkuljettaja, minä ravintolassa. Haaveeni on päästä kouluun ensi vuoden toukokuussa ja kouluttautua TOISEEN ammattiin. Elämme hyvin ja meillä on kaksi uudehkoa autoa ja turvallista. Emme juo.

Olen kuitenkin 20vuotta sitten huostaanotettu, asunut sijaisperheessä ja lastenkodissa, asunut "kotona" ja huidellut ties missä, kokeillut alkoholia ja tupakkaa ja ihan rehellisesti jopa pitänyt siitä. Ja silti, kun 16vuotiaana muutin omaan asuntoon alkoivat asiat mennä parempaan suuntaan, minulla oli koti, koulu ja ystävät. Kävin kouluni kunnialla loppuun ja sain ammattin. Sittemmin saimme tietää että odotan esikoistamme. Kyllä vahinko, iloinen sellainen. Ja toinenkin oli vahinko, pillereitäkin olen molemmista syönyt, mutta silti, kaikella on tarkoitus.

En tarkoita että kaikki nuoret onnistuisivat, ja minähän olin "jo" 19vuotias saadessani lapsen, mutta ihan lapsi olin vielä itsekin. Vasta esikoiseni jälkeen ymmärsin millaisen harppauksen aikuisuuteen olin ottanut ja minun oli nyt oltava vastuussa jonkun muun elämästä, rakastettava ja rajoilla, huolenpidolla, minun oli oltava äiti.

Vaikeaa meillä on välillä mieheni kanssa, mutta kun yhteen hiileen puhaltaa ja tietää mitä haluaa, mikä vain on mahdollista ! Tsemppiä, aina ei tarvitse olla niin täydellistä ! :)

• AAAAAARGH

Kuka oikeasti on noin umpimielinen kuin aloittaja? onko se pois sinun elämästäsi, jos nuoret hankkivat lapsia? haittaako se tosiaan sinua niin paljon? vai oletko vain kateellinen? perustele mielipiteesi kunnolla, jos kerta olet niitä valmis esittämään. Naurettavaa käytöstä, olit sitten aikuinen tai itsekkin vielä teini. Kyllä tuossa iässä pitäisi tajuta, että omapa on elämänsä, turhaan sä valitat sulle tuiki tuntemattomien asioista, joista et edes mitään tiedä.

Itse en ole äiti, mutta olen 17vuotias, ja henkilökohtaisesti voin sanoa, että minusta olisi äidiksi. Ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu kauan, olen käynyt töissä, olen jo kokenut juomisen ja oikein olan takaa, sellainen ei enää minua kiinnosta, kouluni kyllä on kesken, mutta en koe mitään kiirettä suorittaa sitä, minulla on vakaa perhe ja ystäväpiiri, tuki on siis lähellä. Tiedän että lapseni ei jäisi isättömäksi, koska olemme poikaystäväni kanssa asiasta puhuneet, hän on kasvanut ilman isää, eikä sitä muille halua.

Ole hyvä, nyt voit haukkua minut täydeksi paskaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe