Kuten ennustinkin

meripoikaa jne

Aloitin muutama päivä sitten - ihan testauksen vuoksi - aiheen otsikolla rasismi ja ennustin sen poistuvan alta aikayksikön.
Nythän se on tapahtunut. Onkohan palstamme valvoja ihan ajan tasalla ollenkaan vai minkä takia hän tekee tällaista. Ei se sana ole ruma eikä kirosanakaan. Paitsi joillekin.
Toisaallahan löytyy oikein rasismi-nimellä kulkeva keskustelukin tnäillä sivuilla.

Otahan opiksi, sheriffi, ei asiasta keskustelu ole kiellettyä.

24

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on marjat

      Täältä poistetaan kaikki, ihan kaikki, minkä joku ilmoittaa "Ilmoita asiaton viesti" tuosta oikealta alhaalta klikkaamalla.

    • Nih ja sitten jatkat saman asian vatvomista vaikka tiedät että jo poistetun aloituksen tilalle ei kannata tehdä uutta aloitusta. Tai ainakin säännöt niin kieltävät ja tällä palstalla ei ole sefua.

      • tofua poskeen sullek

        Sefua tai ei, niin ei niitä kukaan ulkopuolinen pysty poistamaan. Kyllä se on ylläpito tai miksi sefuksi sitä kutsutkin. Sellainenkin löytyytäällä, ole huoleti. Taidat olla itse niitä poistattajia pelkästä kiusanteosta?


      • tofua poskeen sullek kirjoitti:

        Sefua tai ei, niin ei niitä kukaan ulkopuolinen pysty poistamaan. Kyllä se on ylläpito tai miksi sefuksi sitä kutsutkin. Sellainenkin löytyytäällä, ole huoleti. Taidat olla itse niitä poistattajia pelkästä kiusanteosta?

        Kyllä huomaa että olet aloittelija näillä palstoilla, mutta ei ole minun ongelma.
        Niin, ettet vain itse ole poistattaja kun niin hanakasti haluat toisia syytellä että huomio kiinnittyisi muihin tai nikillisiin kirjoittajiin.
        Ja kyllä, minä teen ilmoituksen ylläpitoon jos huomaan asiattoman viestin ja mitä sitten, mutta pelkästä kiusanteosta sitä en tee.


    • Kewättä kohti

      Tulipahan tuokin asia selkeästi ilmi! Voi v:n kevät !!

    • enolerasisti.

      Mielipiteitä voi olla ja voi pitää valkoisista miehistä ja naisista jos haluaa.

      Saa kannattaa myös valkoisten oikeuksia jos haluaa.

      • enolerasisti.

        Itse en kyllä pidä mustalaisista niiden varastelu-perinteen takia.


      • valkoisten oikeuksia

        Missäs niitä oikeuksia saa pitää, tuskin täälläkään.

        Vaan näkymätön käsi toimi myös näilläkin palstoilla !


    • Tää oli juuri mun pointtini myös aloituksellani joka MYÖS poistettiin. Uskon olevan jo täysin todistettua että valvonta EI LUE poistoon pyydettyjä ketjuja vaan poisto on täysin mielivaltaista ja automaattista.

      Ei kukaan järkevä aikuinen ihminen voi olla tajuamatta että kirjoittaa maassamme esiintyvästä rasismista olisi sama kuin rasisitinen kirjoitus.

      • Kyse voi olla myös siitä mitä vastauksia sinne alotukseen on tullut. Jos se menee liian riitaiseksi tai pois itse aiheesta ja ruvetaan syyttelemään vähemmistö kansalaisia, sekin voi olla poiston syy. Näin ainakin aikoinaan on poistettu useitakin aloituksia.


      • &ja#
        Nittaminax kirjoitti:

        Kyse voi olla myös siitä mitä vastauksia sinne alotukseen on tullut. Jos se menee liian riitaiseksi tai pois itse aiheesta ja ruvetaan syyttelemään vähemmistö kansalaisia, sekin voi olla poiston syy. Näin ainakin aikoinaan on poistettu useitakin aloituksia.

        Silloin pitäisi poistaa ainoastaan paheksuttavat kirjoitukset eikä koko ketjua.


      • &ja# kirjoitti:

        Silloin pitäisi poistaa ainoastaan paheksuttavat kirjoitukset eikä koko ketjua.

        Niin että riita voisi jatkua uusin viestein?


      • &ja#
        Nittaminax kirjoitti:

        Niin että riita voisi jatkua uusin viestein?

        Sinähän ihmejankkaaja olet!


      • Nittaminax kirjoitti:

        Niin että riita voisi jatkua uusin viestein?

        Mikä riita?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Mikä riita?

        No mistä minä tiedän. Puhuin yleisesti. Tässä ollut kyse kenenkään yksilöidyn henkilön aloituksesta.


      • Ei ole mikään
        &ja# kirjoitti:

        Sinähän ihmejankkaaja olet!

        uusi tapaus näillä palstoilla, ja aivan kiusasta hän jaksaa vuodesta toiseen roikkua suoli24:n eri pastoilla ?


      • Ei ole mikään kirjoitti:

        uusi tapaus näillä palstoilla, ja aivan kiusasta hän jaksaa vuodesta toiseen roikkua suoli24:n eri pastoilla ?

        Jos kysymys on jostain häriköstä joka poistelee viestejä ja ketjuja aivan omaksi ilokseen niin suotakoon se sitten hänelle. Ei taida elämässä olla paljoa sisältöä jos tällaista tekee vuosikausia eri palstoilla.

        Parempi niin kuin ajatlella että joku vakikirjoittajista puukottaa selkään nimettömänä ja kasvottomana.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Jos kysymys on jostain häriköstä joka poistelee viestejä ja ketjuja aivan omaksi ilokseen niin suotakoon se sitten hänelle. Ei taida elämässä olla paljoa sisältöä jos tällaista tekee vuosikausia eri palstoilla.

        Parempi niin kuin ajatlella että joku vakikirjoittajista puukottaa selkään nimettömänä ja kasvottomana.

        Jaa, kiitosta vaan. Nämä kaksi vesseliä kyllä puhuivat minusta.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Jaa, kiitosta vaan. Nämä kaksi vesseliä kyllä puhuivat minusta.

        ???
        "Pihalla kuin lumiukko"
        Niinkö on asiat? Mun täytyy nyt sanoa että olen täysin tietämätön mitä täällä kulissien takana tapahtuu.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        ???
        "Pihalla kuin lumiukko"
        Niinkö on asiat? Mun täytyy nyt sanoa että olen täysin tietämätön mitä täällä kulissien takana tapahtuu.

        Kulissien takana? Siinähän noi viestit on nenäs alla mitä juuri luit. Kai nyt osaat katsoa minkä viestin alla nuolet ovat.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Kulissien takana? Siinähän noi viestit on nenäs alla mitä juuri luit. Kai nyt osaat katsoa minkä viestin alla nuolet ovat.

        Kaikki nää vastaukset tulee mun kommentin alle ja mistä minä tiedän kuka puhuu kenestäkin: mä viittasin palstahäirikköön ja sinä sanoit että sinusta puhutaan. Välissä pari asiatonta kommenttia joissa sinua sanottiin ihmejankkaajaksi, mutta ne jätin väliin koska ei tollasiin voi takertua .

        Ok, olin siis käsittänyt väärin ja pyydän anteeksi.


    • ,,,,,,

      Kuin painajainen, ihmiset juuttuvat paikalleen.
      Eteenpäin elävän mieli, sanoo sananlaskukin.

      • svenska pojkar

        Ihmettelen myös miksi hienohelmat jankuttavat samaa asiaa jo toista päivää.


    • Minäkin ja moni muukin on vuosien varrella, ihan vaan testauksen vuoksi, aloitellut kaikenlaista.
      Minä tietysti eniten.
      Hyvä minä!!

      H. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe