Tietääkö kukaan, mihin Booking.comin hinnoittelu oikein perustuu? Olen tässä kytännyt hiihtolaman aikoihin parin tietyn hotellin huone- ja hintavaihtoehtoja, enkä vielä varannut, kun ykkös-suosikkikohteessa viikoksi hinta olisi ollut 900e. Nyt menin sinne mainota klikkaamalla ja tuo samainen huoneisto oli yht'äkkiä tarjouksessa tuolle viikolle hintaan 630e. Tein heti varauksen - jonka voi maksutta perua - mutta jäin miettimään, että mitenköhän tuo hinnan lasku on mahdollista.. Kyseessä Espanjan aurinkorannikko. Ja aiemmat kokemukset ko. varausfirmasta on olluut kaikki hyviä, olen varannut tuota kautta 3 kertaa majoituksen ulkomailla.
Booking.com ja hinnat
3
1234
Vastaukset
- Booking.com -hotelli
Booking.comin hinnat syöttää hotelli itse, hotelli myös päättää millaisen määrän se laittaa huoneista myyntiin millekin ajalle. Booking.com on pelkkä välitysyhtiö, joka tarjoaa hotelleille ainoastaan yhden lisämyyntikanavan myydä tuotteitaan. Hotellit voivat ts. nopeallakin aikavälillä muuttaa hintojaan tai lisätä tai vähentää myynnissä olevia hintoja.
- loogista
Hotelliin tehty iso ennakkovaraus, josta oli vapautunut huoneita, kun varanneet olivat varmistaneet? Nyt haluttiin sitten myydä loput vapaat huoneet heti pois?
- millalindman
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Hinnat vaihtelee päivittäin hotelleissa ja lennoissa. Lentoyhtiöhtän pomputtaa hintoja automaattisesti tietokoneilla ylös ja alas melkein joka minuutti. Tästä vähän tietoa kun olen ollut yhdessä töissä...
Booking.com varaukset kannattaa muuten tehdä Ostohyvityksen kautta: http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10802 Tuolta saa bonusta noista varauksista ja voi olla aika tuntuviakin. Tuo bonuksen suuruus riippuu vähän hotellista, mutta ilmaista rahaa joten hölmöä jättää ottamattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832