Puhallin on ivan dead, eli ei toimi 1-4 asennolla. Mitä voisi olla vikana? Relevika vai joku muu. Tämä vika ilmeni hytäkkiä, ennen tätä ongelmaa niin puhallin on toiminut moiteetta.
Vastaukset 3
- Default fan
Paas katsoen sulake ja voi myös olla kärähtänyt etuvastus tai puhallin sökö.
- Voorti Vokus
Sulakevialta vaikuttaa...jos etuvastus palanut niin puhaltaa yleensä suurimmalla koska se on suora kytkentä etuvastuksen ohi.Voi myös olla puhaltimen moottorissa vika
- AWg71
Kiitos vinkeistä, vika löytyi. Oli yksi pistoke sisätilan varokerasian alla pikkasen irti, sen kun pisti paikolleen kunnolla niin johan alkoi puhaltamaan. Varmaan jonkun jalka on ottanut kiinni ja irroittanut pistoken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532