Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KUNDIEN KIIHOTTUMINEN

if i had you

Niin eli tästä on ollu jo keskusteluja mut siis halusin vinkkejä ihan normielämään. Eli jos oon ite kiinnostunu jostai pojasta ja haluun saada sen huomion (en tarkota mitään sellasta et kuuntelen sen juttuja ja pidän yhteisistä asioista, kokeiltu ja ihan ok) mut tarkotan niinku et ei oikein voi mennä ilman housuja hilluu jonku pojan eteen koulussa. Mitä normimpii keinoja ois saaha pojan huomio intiimimmin ? Ootteko ite tehny jotain ja huomannu et se toimii ? Ite oon huomannu et paljas paita koulussa niin toimii heti, mut en aina haluis pitää sellasii, et jotain muitaki?? Esim joku pyllyn korostaminenKO?ja miteenn:))

16

3149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plaaaplaasooos

      no siis paidat toimii... mut miks koulus mee puhuu sille ja menkää teille

    • häpeä.

      Niin eli tästä on ollu jo keskusteluja mut siis halusin vinkkejä ihan normielämään.

      Tota normaalielämää sulla ei ole!!

      • mjmt

        mene ja puhu!likaset asiat erityisesti!


    • ZZZzzzZZZ.

      Lässyn lässyn. Jatka vaan samaan malliin.

      • jäbä94

        No.... poikana voin sanoo et mua ainakin kiihottaa pillun haju, niinkuin ehkä kaikilla muillakin nisäkäsuroksilla. Siispä vedä kädellasi jalkovälistäsi ja heilauta kättäsi sen nenän edessä. Kokeneet naiset tietävät tämän ja toimivat siten.


    • Jos pääset kosketusetäisyydelle niin voit kokeilla halausta jossa poika varmasti tuntee rintasi (ja jos olet rohkea niin teet ilman rintaliivejä niin hön tuntee nännisi).

      Tai sitten esim jonossa tai joku muu ahdas tilanne niin painat takapuolesi tai muun intiimin ruumiinosan häntä vasten.

      Ja kyllähän sekin käy jos kukaan muu ei huomaa niin luot häneen katsekontaktin ja koskettelet itseäsi.

      • Waat? Siis ei hänen kanssaan face sittingiä tietenkään pidä alkaa heti harrastamaan. Tarkoitin lantio lantiota vasten painaminen.


      • Mä tiedän 98
        mrfrasier kirjoitti:

        Waat? Siis ei hänen kanssaan face sittingiä tietenkään pidä alkaa heti harrastamaan. Tarkoitin lantio lantiota vasten painaminen.

        Mikä se face sitting on? Kuulostaa tuhmien tyttöjen & poikien jutuilta. Sori vaan, kun ei mulle oo kerrottu.


      • Mä tiedän 98 kirjoitti:

        Mikä se face sitting on? Kuulostaa tuhmien tyttöjen & poikien jutuilta. Sori vaan, kun ei mulle oo kerrottu.

        Mies makaa selälleen sängyssä ja nainen istuu naaman päälle.


      • mrfrasier kirjoitti:

        Mies makaa selälleen sängyssä ja nainen istuu naaman päälle.

        Ilam mitään rihman kiertämää tietenkin.


      • Anonyymi

        oon kokeillu ja

        heti alko erektio


    • bsbsjskapapsdifkg

      toi on totta että kun kaks kumpua koskee se on hienoa se. jos kaksistaan olet niin melkein vois nakkiakin hipasta en pelästtisi mutta yllättyisin jollet ole 200 kg

      • Perverssi poeka;)

        Laita päälle kireät housut ja sinne alle stringit ja sitten kireä valkoinen paita eikä rintsikoita... Ai helv*tti, siihen vielä kauniit kasvot ja muodokas vartalo... Se olis minun makuun...


    • boyeh96

      Voin kertoo sulle tässä semmosen vinkin että ole seksikkään oloinen, se näyttää olevan helppoa naispuolisilta ihmisiltä.
      Jos valitset jonkun pojan kysy numeroa yms. sitten aloita tekstailu jossa paljastat jo jotain härskiä / henkilökohtaista.
      Sen kaiken jälkeen pyydä poikaa vaikka teijän kotiin tekemään tehtäviä tai muutenvaan kahville.
      Voin taata että toimii jos kundi on yhtään kiinnostunut ;)

      • boyeh96

        Vielä pieni lisäys tähän, paljastavat vaatteet ja asusteet on vähän lutkamaisia, älä edes harkitse.
        Se ei ole seksikästä se on rumaa.


    • Anonyymi

      Yritä saada vanhempasi pois kotoa viikonlopuksi ja sitten järkkäät bileet kotiisi ja pyydät tämän pojan sinne myös, ja sitten pyydät sen makkariin...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe