Nurmikko pukkaa kasvamaan hiekkakäytävillä taloyhtiömme piha-alueella. Onko mitä helppoja keinoja päästä eroon ko. ongelmasta? Onko työhön sopivia "myrkkyjä" olemassa?
Pihakäytävät siistiksi
4
3760
Vastaukset
- talari
Hiekkakäytävien lanaus ja kanttaus mekaanisesti kuuluvat jokavuotisiin huoltotöihin siinä mmissä lehtien haravointikin. Huoltoyhtiön pitäisi hoitaa homma keväällä samalla kun ottavat hiekoitushiekan pois. Tarpeenvaatiessa lanaus vielä loppukesällä. Sitä ei yleensä osata vaatia...
- kokeillut
olen kokeillut hiekkakäytävän suolausta ja se toimii erittäin hyvin. eli käytävälle sirotellaan karkeaa merisuolaa aika reippaasti, nurmikkoon kannattaa jättää n. kymmenen senttiä väliä, jottei sekin vahingoitu. se on hyvä tehdä ennen sadetta, jotta suola liukenee nopeammin hiekan pinnalta. viikossa parissa käytävältä on vihreä kasvu ruskettunut. sen voi nyppiä tai haravoida pois. käsittely toistetaan joka vuosi alkukesästä.
- miia
apu on halpa ja yksinkertainen.Mutta itse olen pannut kastelukannu täynä kuuma vettä ja siihen suola,tepsi melk.heti.
- Apuuvva
miia kirjoitti:
apu on halpa ja yksinkertainen.Mutta itse olen pannut kastelukannu täynä kuuma vettä ja siihen suola,tepsi melk.heti.
Hei! Kiitos vinkeistä, täytyypä kokeilla. HYVVÄÄ JUSSIA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667