Miten saa raputytön lämpimään?

Kauris tarkkailee

Ihan kaikkee sellasta pientä "huomaamatonta" mistä ravut tykkää? Nyt on aivan loistava ihminen kyseessä ja mie haluun sen!

6

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belliina_69

      Tämän raputytön huomion saa kun tekee pieniä eleitä jotka osoittaa että mies ajattelee minua ja hyvinvointiani..siis ihan käytännön jutuissa, esim, auttamalla nostamaan raskaan kantamuksen hyllyyn, tai ojentamalla rätin kun kaadan maitoa pöydässä (tämä porukassa) tai auttamalla tietokoneen kanssa joka reistailee..siis ihan mitä tahansa tuollaista pientä jonka mies tekee vapaaehtoisesti ja OMA-ALOITTEISESTI minun puolestani saa minut ehdottomasti kiinnittämään huomioni siihen mieheen. Toinen asia johon kiinnitän huomioni on se että mies oikeasti kuuntelee mitä sanon esim., isommassa porukassa ja reagoi siihen tilanteeseen sopivalla tavalla esim. nauramalla jos sanon jotain hauskaa..Se kertoo minulle että tämä mies oikeasti on kiinnostunut siitä mitä mielessäni liikkuu ja mielellään myös kuuntelee minua. Nämä asiat kyllä mielestäni tehoaa naiseen kuin naiseen, ei tarvitse olla rapu tykätäkseen tuollaisista huomionosoituksista.. :) Niin ja yksi asia vielä, kehu häntä vähän niin kuin ohimennen, mielellään sellaisessa tilanteessa jossa olette vain kahdestaan kuulolla, älä liioittele ettei hän luule että vain imartelet!Se saa hänet varmasti arvioimaan sinut uudessa valossa.. onnea metsästykseen! :)

    • Kauris tarkkailee

      Entäs mistä minä huomaan jos sillä on jo lämpöä tännepäin? Kauriina pelaan aina varman päälle enkä upporikasta tai rutiköyhää.

      • Rapunen

        No me rapuset olemme huomion kipeitä. Ainakin minä, mutta muista liika on liika. Ravut osoitavat ihastuksenssa yleisin hymyilyllä ja vilkuilulla. Olemme pomotavia mutta myös villejä naisia. ;))


      • myös kauris
        Rapunen kirjoitti:

        No me rapuset olemme huomion kipeitä. Ainakin minä, mutta muista liika on liika. Ravut osoitavat ihastuksenssa yleisin hymyilyllä ja vilkuilulla. Olemme pomotavia mutta myös villejä naisia. ;))

        Te ravut voitatte vaikka kenen sydämen puolellenne. Tiedän yhden ravun, joka on vain hyvin vaatimattomasti koko pallon kaunein ja ihanin taruolento, mitä mä tiedän. Ei ole kyllä kävelly vastaan toista sellaista. Se rapu on ihan omassa luokassaan mun silmissä :) Kukaan toinen ei pääse edes lähelle sitä.

        Se on vain harmi, että sama tunne ei ole molemminpuolinen. Vaikka on hymyilly ja narahtanu vilkuilustakin. Ehkä se on hyvä näin. :)


    • Niglass

      Haluan tutustua naisiin, jotka on kauriita, härkiä, rapuja tai skorppioneja. Oon niin flipannu tähän juttuu messii et mun on pakko saada tutustua. Sitte taisin vielä lukasta jostaan, että aurinko määrittää sen perushoroskoopin, sitte kuu määrittää jonkun lievemmän piirteen. Eli oiskohan parasta kalalle nyt saada härkä, jossa on rapua. Tai jotain tohon suuntaan :D. Ilmoittautukaa!!

    • 14+14

      no en osaa heittää tähän yleistä millä mun huomion sais kiinitettyy.. hmm se aina riippuu niin monesta tekijästä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe