kuka tietää varmuudella.
Onko Väyrynen vapaamuurari ??
10
129
Vastaukset
- Ei oo eikä tuu
Lipponen..Halonen...Niinistö on.
- Paavo Kepusieni
Ei ole muurari eikä timpuri, on Neukkuvenäläisten laudankantajapoika.
- nettitietäjä
Ei ole rappari mutta samaaniksi epäillään.
- Kapt evp H K
Ei hyväksytty vapaamuurareihin, mutta on illuminaatti.
- Illu-veijari
Illuminatus minor kuten minäkin.
- Paavo 1
Punikkien polvet jo tutajaa.
Presidentti vaatii mm Stasi listoja heti aukaistaviksi
Alkoi tutajaan lisää. - alivaltiokamreeri
Niinistö on vapaamuurari!
Tutkin tätä asiaa muutama kuukausi sitten.
Paavo Väyrynen ei ole vapaamuurari.
Väyrynen ei ole käynyt myöskään salaisissa Bilderberg-kokouksissa, kuten Niinistö ja Lipponen.
- tutkija löytää
vai niin
- Putoamisen ekspertti
Vapaamuurari tai ei, nyt on isot liksat loppu kun putosi . Putoamisen syy löytyi puolueen sisältä, sanoi Väyrynen. Oma syy, sanoivat muut.
Ketä mahtaa olla syyllinen, kun se ei pääse presidentiksi? Arvauksia voi kirjoittaa tähän jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023