Mulla siis on tällänen ongelma että en oikeen osaa päättää et millasen järjestelmäkameran mie oikeen hankkisin. On tullu kuvattua tollasella canon eos 550d.llä mutta oon tässä miettiny että jos ite ostaisin tuon 60d.n. Tosin en oo kuvannu kyl kovin paljoa että oiskohan sittenki järkevämpää itelläki hommata tollanen 550d? Onneks on täs kyl viel aikaa miettiä ku keväällä vasta aattelin alkaa suunnitteleen enemmän tota kameraa. Mut nii siis...hmm :) Onko kellään mielipidettä et kumpi ois parempi? Tai et mikä ois niinku hyvä järkkäri, mieluiten canon (: ja jonka sais jollain n. 1000 eurolla..
Niin ja kuvaan aika paljon maisemia, ihmisiä, eläimiä ja oikeastaan vähän kaikkea!
Mikäs canon se oikee pitäs olla?
4
96
Vastaukset
- hmmmikäcanon?
siis tarkennukseksi vielä että en oo kuvannu järkkäreillä siis vielä kovin paljoa :D tällä hetkellä omistan canon ixus 220 HS.n ...
- Aluksi suosittelen
käytettyä 5D f/1.4 50mm:stä.
- Canon 40D
Tuossa hyvä vähäkohinainen (parempi kuin 50D&60D), metallirunkoinen, nopea, jämäkkä, vähän kuvattu (sulkimen kestoksi suunniteltu 100 000 kuvaa) ja kuvia otettu alle 2800. Kameralle luvassa pitkää ikää.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10250761 - Linssinsuoja
Itse asiassa rungosta en sano mitään, mutta suosittelen kiinnittämään huomiota objektiiviin jonka hankit. Jos innostut harrastuksesta, niin kamerarunkoja tahtoo tulla uusia malleja parin kolmen vuoden välein, mutta hyvä objektiivi säilyy yleensä seuraavaankin kameraan.
Jos varaa ei ole ihan L lasiin niin itse voisin aloitella tällaisella kokoonpanolla
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/378742
Ja tuota samaa lasia taitaavat myydä mielellään ainakin sen 60D:n aisapariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472