Olen ajatellut hankkivani jommankumman kyseisistä autoista. S80 houkuttelee siinä mielessä, että takanakin on tilaa mukavasti matkustajia ajatellen. Ja kyseiset autot ottaisin dieselinä. Onko Volvon D5 185 tai 205 hv (S80) kestäviä koneita? Mitenkäs sitten automaattilaatikot kestää Volvolla käyttöä?
Mitäs muita käyttökokemuksia teillä on kyseisistä autoista dieselinä? Ja onko paljon vikaa kyseisissä malleissa? Olen siis Saksasta hakemassa jompaakumpaa kyseistä laitetta.
S60 tai S80 Volvoa ostamassa
4
575
Vastaukset
- pieni säästö, harmia
Hyviä ja kestäviä autoja molemmat, mutta osta Suomesta niin ainakin tiedät varmemmin mitä saat. Nuo Saksan uitto pelit sisältää melkoisen riskin, paitsi jos ostat jostain oikeasta merkkiliikkeestä, mutta hinta on sitten toinen.
- Tiedonjanoinen
Millähän perusteella Saksantuonnit ei olisi hyviä? Eikö pääasia ole, että autonsa sieltä ostaa liikkeestä, eikä yksityiseltä? Kyllä nämä firmat, jotka niitä hakeva työkseen tietävät, mitkä liikkeet Saksassa ovat luotettavia ja valtuutettuja ja mitkä taasen ei. ole. Eikä se hinta Saksassa ole merkkiliikkestäkään ostettuna päätä huimaava, kun vertaa vastaavaan Suomesta ostettuu ja varusteet on paljon paremmat Saksasta ostettuna.
Olen kyllä kuullut, että näissä malleissä olisi vikoja automaattilaatikoissa sekä moottoreissa, että olisi suuttimia, jakohihnoja sekä turboja paukahdellut. Sekä eräs ns. Volkkariuskovainen kertoi, että Volvon D4:sta menee sylinterilohko kieroksi, kun autolla ajettu 200-300 tkm. Miten tuo on mahdollista?
Toiset vaihtoehdot mulla on ollut Audin ja Bemarin sekä Mersun vastaavat mallit kokoluokaltaan. Tosin näissä sakemanni ehdokkaissa olisi sitten kolmilitranen veekuutosdieseli nokassa. Päätyisinkö sitten suosiolla sakemanniin?- Tiedonjanoinen
Korjaus äskeiseen viestiin: "D4" piti olla D5.
- DEEViis
Tiedonjanoinen kirjoitti:
Korjaus äskeiseen viestiin: "D4" piti olla D5.
osta ihmeessä saksanseisoja kun oot kerta kuullut että näissä volvoissa moisia vikoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059