S60 tai S80 Volvoa ostamassa

Tiedonjanoinen

Olen ajatellut hankkivani jommankumman kyseisistä autoista. S80 houkuttelee siinä mielessä, että takanakin on tilaa mukavasti matkustajia ajatellen. Ja kyseiset autot ottaisin dieselinä. Onko Volvon D5 185 tai 205 hv (S80) kestäviä koneita? Mitenkäs sitten automaattilaatikot kestää Volvolla käyttöä?

Mitäs muita käyttökokemuksia teillä on kyseisistä autoista dieselinä? Ja onko paljon vikaa kyseisissä malleissa? Olen siis Saksasta hakemassa jompaakumpaa kyseistä laitetta.

4

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni säästö, harmia

Hyviä ja kestäviä autoja molemmat, mutta osta Suomesta niin ainakin tiedät varmemmin mitä saat. Nuo Saksan uitto pelit sisältää melkoisen riskin, paitsi jos ostat jostain oikeasta merkkiliikkeestä, mutta hinta on sitten toinen.

• Tiedonjanoinen

Millähän perusteella Saksantuonnit ei olisi hyviä? Eikö pääasia ole, että autonsa sieltä ostaa liikkeestä, eikä yksityiseltä? Kyllä nämä firmat, jotka niitä hakeva työkseen tietävät, mitkä liikkeet Saksassa ovat luotettavia ja valtuutettuja ja mitkä taasen ei. ole. Eikä se hinta Saksassa ole merkkiliikkestäkään ostettuna päätä huimaava, kun vertaa vastaavaan Suomesta ostettuu ja varusteet on paljon paremmat Saksasta ostettuna.

Olen kyllä kuullut, että näissä malleissä olisi vikoja automaattilaatikoissa sekä moottoreissa, että olisi suuttimia, jakohihnoja sekä turboja paukahdellut. Sekä eräs ns. Volkkariuskovainen kertoi, että Volvon D4:sta menee sylinterilohko kieroksi, kun autolla ajettu 200-300 tkm. Miten tuo on mahdollista?

Toiset vaihtoehdot mulla on ollut Audin ja Bemarin sekä Mersun vastaavat mallit kokoluokaltaan. Tosin näissä sakemanni ehdokkaissa olisi sitten kolmilitranen veekuutosdieseli nokassa. Päätyisinkö sitten suosiolla sakemanniin?

• Tiedonjanoinen

Korjaus äskeiseen viestiin: "D4" piti olla D5.

• DEEViis
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

Korjaus äskeiseen viestiin: "D4" piti olla D5.

osta ihmeessä saksanseisoja kun oot kerta kuullut että näissä volvoissa moisia vikoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe