Vanajantien Pintaväri

Kyllästynyt asentaja

Viime viikolla kävin ostamassa firman tiliin maalia työmaalle,olin ainoa asiakas liikkeessä. Työntekijät olivat "takahuoneessa " pläräämässä papereita,huomasivat kyllä minut mutta liikettä ei silti tapahtunut. 20 minuuttia seisoskelin,ja vihdoin sain purkin maalia.

Tänään menin uudestaan,ja tilanne oli sama. Ei ketään kaupassa,kaksi myyjää joista toinen ei osaa sekoittaa sävyjä ja toista ei kiinnosta. Istuu koneella,huomaa minut ja jatkaa istumista.

15 minuuttia seisoin tiskin edessä,sitten alkoi v ituttaa joten häivyin liikkeestä mitään sanomatta. Ajoin 50 metriä kaupunkiin päin,kaarsin RTV:een pihaan ja hoidin asiani 5 minuutissa,vieläpä erittäin ystävällisen palvelun siivittämänä.

Miten voi olla sama laulu vuodesta toiseen? Kehtaavat vielä pitää tiskissä isoa tarraa jossa lukee "Vuoden värisilmäliike 2005". Voisivat pyyhkiä p erseensä siihen tarraan.

26

3372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paksu Lompakko

      Mä olen kyllä saanut ihan asiallista palvelua ko.liikkeessä. Taitaa olla vähän asiakkaan habituksestakin kiinni, minkälaista palvelua tarjotaan.

    • puukigluuni

      olen huomannut saman ja vaihtanut jo maalikauppaa... aivan järkyttävää asiakaspalvelua kun kaikki istuskelee ja pläräilee papereitaan eikä ole huomaavinaankaan.

    • listaa vailla

      Siihen ei habituksella ole mitään merkitystä et saa palvelua, yleensä hyvä palvelu pintiksessä ollut. ehkä huono päivä tjs jos jouduit odottamaan.

    • vieläkin listaa vail

      Enemmän ärsyttää pakko myynti kaikissa liikkeissä, kalliita tyrkytetään ja edulliset-samanlaiset tuotteet piilotetaan nurkkiin ja vain kysymällä niist mainitaan.

    • nbnbnbnb

      komppaan 100%

    • Onko jokin

      Väärän virman haalarit? Tai pienet ostot ja hidas laskujen maksu?

    • Kyllästynyt asentaja

      Firma ei ole pieni. Eikä sillä pitäisi sitä paitsi olla mitään merkitystä. Mielestäni käytös kielii siitä että ei yksinkertaisesti kiinnosta pysyykö ko. paikka pystyssä.

      Ja tuolle ihmiselle joka ei tykkää tyrkyttämisestä,voin sanoa että tässä tapauksessa myyjän apu oli välttämätön koska hakemani maali vaati sävytyksen. Ja tyrkyttäjälle voi sanoa ei kiitos. Enkä työaikana voi odotella loputtomiin,olenkin tehnyt päätöksen käydä jatkossa naapuriliikkeessä,niin monta kertaa vuosien aikana olen tästä samasta asiasta saanut harmia.

      Enkä ole ainoa,tämä on aika yleinen vitsi Hämeenlinnan remonttipiireissä. Muistan myös suositella muille työntekijöillemme RTV:een käyttöä,ja meitä on paljon..

    • RAKENTAJA MINÄKIN

      Jep rtv, starkki, k-rauta, pantaväri .... MISSÄ VAIN voi saada huonoa palvelua, hyvästä ja asiantuntevasta ei kiitosta anneta. Kiire kaikilla, mihin? En ainakaan duunimaalla missään ole hoppua nähnyt,tupakoidaan,juoruillaan, vaihdetaan työmaata,ei pidetä sov ajoista kiinni. NIIN MIHIN KIIRE? VAI OLIKO NORMI PROVO-ALENNUSTEN TOIVOSSA?!

    • Kyllästynyt asentaja

      Missä vain voi saada huonoa palvelua,tuo on totta. Minulle ei ole hinnalla merkitystä,koska en tuotteista itse maksa. Pintavärin kanssa on vain ollut tämä sama ongelma vuosikausia,olen yksinkertaisesti kyllästynyt siihen kohtuuttomaan odottamiseen.

      Ja "Rakentaja minäkin"-nimimerkille,on myös työntekijöitä ja työmaita joissa ei ehdi ehdi juoruta ja polttaa tupakkaa. Enkä muutenkaan ymmärrä asiasta ohi menevää ja agressiivista kirjoitustasi. Ja annoin itse asiassa jo ensimmäisessä viestissäni kiitosta,nimen omaan RTV:eelle jossa palvelu pelasi. Joten kiitokset vielä sinne päin.

      Ja katkeroituneelle "Rakentajalle",kyllä sinäkin vielä onnistut joskus urakka-laskennoissasi,kun jaksat vain yrittää.

      • kyrpiint

        Kalliiksi tulee remontit jos hinnalla ei ole merkitystä, taitaa laatutakuukin olla samaa tasoa k-asentajalla.


    • Kyllästynyt asentaja

      On sen verran suuret asiakkaat että ne ei kysele maalipurkkien hintojen perään. Laatutakuu on,ja työni hoidan huolella. Ja miten tähän ketjuun liittyy edelleenkään tuollaiset epäolennaisuudet?

      • VEEEBAST

        NO , MISTÄ RAHAT BOSS? LAITAHAN APURIT=TYÖLLISTETYT ASILLE, EI SINUN KALLIS AIKA MENE HUKKAAN. JOKU NE AINA MAKSAA PÖLLÖ.


    • idisuda

      Asentaja vai maalari? Pitäis ryssien laittaa firmat pystyyn siis myymälät. palvelu pelais ja laatu kondiksessa. vastasit jo RTV

    • Joroma

      "Kyllästynyt asentaja" olen aivan samaa mieltä!
      Itse odotin parikymmentä minuuttia ja vielä hymyssä suin Pintavärissä palvelua, ja jopa kysyinkin apua, jota en koskaan saanut..
      Päätin lähteä pois, sillä mitä sitä toista kahtakymmentä minuuttia odottelemaan?
      Poikkesin sitten naapurissa RTV myymälässä ja vastassa oli heti palveluvalmis hymyssäsuin oleva neitonen, jolta sain asiantuntevaa, iloista ja hyvää palvelua..
      tästä voikin päätellä kumpaan myymälään menen ensikerralla?

      • vasara ja nau...

        Maksettu mainos ja pieni loka kampanja menossa. Joka paikasta saa hyvää, välillä ärsyttävän hidasta palvelua. Mikä toisesta tuntuu normaalilta ajalta venata, toinen taas herrana ei odottaisi sekuntiakaan. Kukaan ei tahalleen anna asiakkaan odottaa-ei pintaväri-ei edes rtv.


      • Kyllästynyt Asentaja
        vasara ja nau... kirjoitti:

        Maksettu mainos ja pieni loka kampanja menossa. Joka paikasta saa hyvää, välillä ärsyttävän hidasta palvelua. Mikä toisesta tuntuu normaalilta ajalta venata, toinen taas herrana ei odottaisi sekuntiakaan. Kukaan ei tahalleen anna asiakkaan odottaa-ei pintaväri-ei edes rtv.

        Oletko rehellisesti sitä mieltä että ainoana asiakkaana useina kertoina yli 20 minuutin odottelu on normaali aika? Mitä teet 20 minuuttia tyhjässä ja hiljaisessa maalikaupassa? Seisot paikallasi ja tuijotat myyjää joka istuu tietokoneen ääressä.


    • Maalari546

      Pintavärin ainoa palveleva myyjä Toni siirtyi pintavärin listoilta tuonne RTV:lle ja samalla meni asiakkaatkin. Itse olen myös huomannut muiden työntekijöiden saamattomuuden ja palveluhaluttomuuden. Hyvä RTV ja me uudet asiakkaat!

    • Tylysti kohdeltu

      Tänään 13.8-14 astelin Pintaväri- nimiseen liikkeeseen Vanajantielle Hämeenlinnassa.
      Liikkeessä oli sillä hetkellä 1 asiakas palveltavana.
      Odottelin tovin ja myyjä tuli kysymään kuinka voi auttaa.
      Palvelu siinä kohtaa vielä kohtalaisen ok.
      Asiani esitettyä, kohtelu muuttui huomattavasti " tylymmäksi".
      Oli kyseessä "reglamointi"tapeetista.
      Myyjä käski kääntyä myymälävastaavan...vai liekö " johtaja"kyseessä puoleen ja yrittää hänelle selvittää tätä asiaa.
      Kyseinen henkilö löytyikin sieltä jostain myymälän periltä ja kohtelu oli vielä huomattavasti tylympää kuin myyjälllä.
      Asiani esitettyä (muiden asiakkaiden...tai työntekijöiden) aikana ,annettiin ymmärtää että tämähän on aivan klassinen tapaus ja suurin piirtein turha tulla tänne "itkemään".
      Päällimmäiseksi tunteeksi tästä kohtelusta jäi täydellinen nolatuksi joutuminen.
      Ovesta ulos "hiipiessäni" päätin koskaan,missään vaiheessa olla menemättä tähän kyseiseen liikkeeseen ja sata varmasti tästä kerrottuani lähipiirissäni jne...niin moni,moni muukin kiertää tämän kyseisen Hämeenlinnan kohteen!

      • Sävyero

        Otit eri erästä tapetit?


      • Tylysti kohdeltu
        Sävyero kirjoitti:

        Otit eri erästä tapetit?

        Kyseessä on "nukkapintainen"tapetti makuuhuoneessa.
        Myyjän mielestä oli aivan normaalia että näin käy jos on sängyn päädyssä.
        Mutta 2 kk on lyhyt aika kulumiselle..tällöin havaitsin asian ensimmäisen kerran.
        Ja tämänkin ajan olimme pois "maailmalla"...eli vain tyynyt nojasivat seinään.
        Tämän selitin myyjälle...vastauksena oli että ei voi mitään ..tyypillinen tapaus kuulemma?!


    • Anonyymi

      Olen huomannut että monissa työpaikoissa myyjän tehtäviin kuuluu tilausten käsittelyn lisäksi sähköpostikyselyihin vastaaminen, hintojen arvioiden antaminen ja puhelin päivystys, fyysisten asiakkaiden palvelu, kassa jne.
      Tietokoneelle naputellaan todella paljon asioita joka vie ajasta paljon aikaa.
      Ongelma on se, että vain harva pystyy/ tai edes yrittää tehdä ns.moniajoa, eli keskeyttää koneella jonkin ja vastaisi puhelimeen edes, ”soitan kohta” tai palvelisi fyysistä asiakasta heti.
      Ainakin minulla tietokoneella pysyy ne asiat, ne odottavat siellä toisin kuin fyysinen asiakas tai puhelu… mielestäni on ärsyttävää että tehdään yksi asia kerralla loppuun, se vain ei onnistu nykypäivänä jos haluaa pitää asiakkaat.

      • Anonyymi

        Olkoon vaan sinusta ärsyttävää. Etkö tosiaankaan kestä pientä odotusta? Mihin sulla on kiire?


    • Anonyymi

      Voi, voi, vanha mustamaalausketju...
      Pitää kyllä sanoa, että on Vanajantien Värisilmää ikävä. Loistava palvelu ja myyjällä rautainen ammattitaito ja todella silmää ja tyylitajua värien yhdistelylle. Kiitos tyytyväiseltä asiakkaalta v. 2009! Silloin hankkimani tapetit ovat edelleen seinissä ja katselen niitä mielelläni edelleenkin. Aika ei niihin ole purrut, päin vastoin!

      • Anonyymi

        15 v tapetit? Eikö sinua hävetä kun tulee vieraita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15 v tapetit? Eikö sinua hävetä kun tulee vieraita?

        Raksaheputhan tuhoaa kaiken yli 2v vanhan... kun on niin väärin tehty ja vääränlaista, samaa "laatua" sitten laittavat itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raksaheputhan tuhoaa kaiken yli 2v vanhan... kun on niin väärin tehty ja vääränlaista, samaa "laatua" sitten laittavat itse.

        Ei sitä nyt tarvi kummoinen raksaheppu olla jos 15v tapetit sentään vaihtaa vähän useammin. Johan ne on kellastuneet pelkistä pieruista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Alle 15 oli

      Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

      Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

      Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

      Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

      Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

      Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

      Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45
      867
    9. Rakastan sinua

      Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      64
      864
    10. Millaistakohan

      Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      61
      835
    Aihe