HP = onko huono paska?

eikkanenko

Olisko jollakulla tietämystä ? Nimittäin HP-n Navigaattoreista ja sitten vielä eriteltynä Navigaattorin päivityksestä?! Olen valitettavasti tuon kyseisen laitteen
hankkinut ja sehän tietenkin kaipaa päivitystä, mutta mistä ?? Mistä ihmeestä
siihen löytää päivityksiä? Olen tuossa selaillut sivustoja joilla on eri merkeille
luvassa noita päivityksiä, vaan eipä mainita HP-tä edes nimeltä.
Kaikki tieto mitä laitteesta löytyy, on; " iPAQ Traveller Companion "

5

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • navigators.....

Voisit kirjoittaa tänne, miten päädyit HP navigaattorin omistajaksi, kun kaupat on täynnä tomtomeja ja garmineja?

• eikkanenko

Joop !
      Tässä vähän kulmien alta kyräillen voinen paljastaa, eräästä Pohojanmaalaisten omistamasta/perustamasta ns. huutokaupasta. Meni jokunen satanen, tuli Nokian puhelin - arvokas ja tää HP, `jonka kanssa nyt hypistelen` Jospa jollakulla ois pientä vinkkiä.... päivityksistä !

• halvalla hyvää?

Juu huuto- ja nettikaupoista saa halvalla, mutta saako sen jälkeen hyvää palvelua. Itse olen ostanut kaikki ostokseni oman paikkakuntani kaupoista. Olen maksanut enemmän, mutta tiedän, mitä ostan ja palvelu pelaa ostamisen jälkeenkin.

• mitäs sanoo

ohjekirja?

• heze69

*eipä niihin HP kämmenmikroihin/navigaattoreihin oikein löydy mitään tompan päivityksiä, johtunee siitä käyttiksestä (Windows Mobile 5)
      *aikoinaan HP:n sivustolta löytyi pykälää uudempi versio, mutta siihen ne "päivitykset" sitten loppuivatkin -liekö vuosi ollut jotain (2006/2007)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe