Olisko jollakulla tietämystä ? Nimittäin HP-n Navigaattoreista ja sitten vielä eriteltynä Navigaattorin päivityksestä?! Olen valitettavasti tuon kyseisen laitteen
hankkinut ja sehän tietenkin kaipaa päivitystä, mutta mistä ?? Mistä ihmeestä
siihen löytää päivityksiä? Olen tuossa selaillut sivustoja joilla on eri merkeille
luvassa noita päivityksiä, vaan eipä mainita HP-tä edes nimeltä.
Kaikki tieto mitä laitteesta löytyy, on; " iPAQ Traveller Companion "
HP = onko huono paska?
5
171
Vastaukset
- navigators.....
Voisit kirjoittaa tänne, miten päädyit HP navigaattorin omistajaksi, kun kaupat on täynnä tomtomeja ja garmineja?
- eikkanenko
Joop !
Tässä vähän kulmien alta kyräillen voinen paljastaa, eräästä Pohojanmaalaisten omistamasta/perustamasta ns. huutokaupasta. Meni jokunen satanen, tuli Nokian puhelin - arvokas ja tää HP, `jonka kanssa nyt hypistelen` Jospa jollakulla ois pientä vinkkiä.... päivityksistä ! - halvalla hyvää?
Juu huuto- ja nettikaupoista saa halvalla, mutta saako sen jälkeen hyvää palvelua. Itse olen ostanut kaikki ostokseni oman paikkakuntani kaupoista. Olen maksanut enemmän, mutta tiedän, mitä ostan ja palvelu pelaa ostamisen jälkeenkin.
- mitäs sanoo
ohjekirja?
- heze69
*eipä niihin HP kämmenmikroihin/navigaattoreihin oikein löydy mitään tompan päivityksiä, johtunee siitä käyttiksestä (Windows Mobile 5)
*aikoinaan HP:n sivustolta löytyi pykälää uudempi versio, mutta siihen ne "päivitykset" sitten loppuivatkin -liekö vuosi ollut jotain (2006/2007)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486